Guest Alkoholikeren Skrevet 26. April, 2018 Jeg afholder mig fra at lave anmeldelser indtil videre, jg har nemlig været råheldig, at “få arrangeret mig” med en sød ung lækker studine, hun har ingen annoncer eller profil på en site, jeg mødte hende under private omstændigheder, og ja jeg supplerer SU. Og hun sørger for mit velbefindende Derfor kære brødre i kødet, er jeg anmelder passiv så længe arrangementet holdet..ung, køn, uden appelsinhud, uden ammebarm, uden subkutant massivt kropsfedt...sutter og sluger... er en vulkan på et lagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. April, 2018 Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden: Jeg afholder mig fra at lave anmeldelser indtil videre, jg har nemlig været råheldig, at “få arrangeret mig” med en sød ung lækker studine, hun har ingen annoncer eller profil på en site, jeg mødte hende under private omstændigheder, og ja jeg supplerer SU. Og hun sørger for mit velbefindende Derfor kære brødre i kødet, er jeg anmelder passiv så længe arrangementet holdet..ung, køn, uden appelsinhud, uden ammebarm, uden subkutant massivt kropsfedt...sutter og sluger... er en vulkan på et lagen Det lyder ikke dårligt. Tillykke og held og lykke med arrangementet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. April, 2018 Nå, ja ja jeg fandt en som faktisk havde en tvillinge søster, så dobbelt op på konfekt for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 26. April, 2018 Alkoholikeren skrev, for 17 minutter siden: Jeg afholder mig fra at lave anmeldelser indtil videre, jg har nemlig været råheldig, at “få arrangeret mig” med en sød ung lækker studine, hun har ingen annoncer eller profil på en site, jeg mødte hende under private omstændigheder, og ja jeg supplerer SU. Og hun sørger for mit velbefindende Derfor kære brødre i kødet, er jeg anmelder passiv så længe arrangementet holdet..ung, køn, uden appelsinhud, uden ammebarm, uden subkutant massivt kropsfedt...sutter og sluger... er en vulkan på et lagen wow – lucky you – Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 26. April, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden: Jeg afholder mig fra at lave anmeldelser indtil videre, jg har nemlig været råheldig, at “få arrangeret mig” med en sød ung lækker studine, hun har ingen annoncer eller profil på en site, jeg mødte hende under private omstændigheder, og ja jeg supplerer SU. Og hun sørger for mit velbefindende Derfor kære brødre i kødet, er jeg anmelder passiv så længe arrangementet holdet..ung, køn, uden appelsinhud, uden ammebarm, uden subkutant massivt kropsfedt...sutter og sluger... er en vulkan på et lagen Super dejligt for dig, tillad mig dog et personligt indspark i din tråd, min kærlighed må gerne have lidt appelsinhud, ammebarm og naturligt krops fedt, så længe øjnene stadig skinder, favnen kærlig og begæret varmt, så er det fint nok til mig. Nyd dit og hav en rigtig god week-end. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. April, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, for 11 minutter siden: Super dejligt for dig, tillad mig dog et personligt indspark i din tråd, min kærlighed må gerne have lidt appelsinhud, ammebarm og naturligt krops fedt, så længe øjnene stadig skinder, favnen kærlig og begæret varmt, så er det fint nok til mig. Nyd dit og hav en rigtig god week-end. Jwg er enig, kærlighed er nemlig meget anderledes end et betalt forhold om sex god weekend til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 26. April, 2018 Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden: Jeg afholder mig fra at lave anmeldelser indtil videre, jg har nemlig været råheldig, at “få arrangeret mig” med en sød ung lækker studine, hun har ingen annoncer eller profil på en site, jeg mødte hende under private omstændigheder, og ja jeg supplerer SU. Og hun sørger for mit velbefindende Derfor kære brødre i kødet, er jeg anmelder passiv så længe arrangementet holdet..ung, køn, uden appelsinhud, uden ammebarm, uden subkutant massivt kropsfedt...sutter og sluger... er en vulkan på et lagen Ja ja. det lyder godt, og tillykke med den aftale. Men kan hun også smøre en sandwich og komme med en bajer når du knipser med fingrene? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. April, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 26 minutter siden: Ja ja. det lyder godt, og tillykke med den aftale. Men kan hun også smøre en sandwich og komme med en bajer når du knipser med fingrene? Det kan hun nok, vi forkæler da hinanden også udenfor sengen, køkkenet, badet, eller haven, eller hvor jeg nu tager hende. Vi skal snart på en smuttur til Rom, det passer med hendes studie på uni, hvor hun skal arbejde med sakrale bygninger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 26. April, 2018 Alkoholikeren skrev, for 41 minutter siden: Det kan hun nok, vi forkæler da hinanden også udenfor sengen, køkkenet, badet, eller haven, eller hvor jeg nu tager hende. Vi skal snart på en smuttur til Rom, det passer med hendes studie på uni, hvor hun skal arbejde med sakrale bygninger.. Så må du have en rigtig god tur. Rom er et af de steder, hvor jeg helst opholder mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. April, 2018 Visti-Vistisen skrev, 1 time siden: Ja ja. det lyder godt, og tillykke med den aftale. Men kan hun også smøre en sandwich og komme med en bajer når du knipser med fingrene? Det kan hun nok, vi forkæler da hinanden også udenfor sengen, køkkenet, badet, eller haven, eller hvor jeg nu tager hende. Vi skal snart på en smuttur til Rom, det passer med hendes studie på uni, hvor hun skal arbejde med sakrale bygninger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 26. April, 2018 Borende X skrev, for 4 minutter siden: Så må du have en rigtig god tur. Rom er et af de steder, hvor jeg helst opholder mig. Ja jeg bruger omkring to uger om året dernede ganske skønt...ren kulturindsprøjtning, og min lille prinsesse sksl også sprøjtes til dernede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 26. April, 2018 Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden: Det kan hun nok, vi forkæler da hinanden også udenfor sengen, køkkenet, badet, eller haven, eller hvor jeg nu tager hende. Vi skal snart på en smuttur til Rom, det passer med hendes studie på uni, hvor hun skal arbejde med sakrale bygninger.. Super dejligt at høre. Go tur med hende. Har selv en thai kvinde på kæresteri 1 status hvor jeg har aftalt ingen betalinger når vi mødes da hun er ret vild med min krop og det sex jeg giver hende... Er spændt på om det holder da hun er pt hjemme i thailand og kommer hjem igen om 1 mdr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. April, 2018 holstebronx skrev, for 4 timer siden: Nå, ja ja jeg fandt en som faktisk havde en tvillinge søster, så dobbelt op på konfekt for mig Jeg fandt også en som havde en tvilling. Han var 1.90 m bredskuldret, tatoveret og meget truende. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. April, 2018 Gungner skrev, for 7 timer siden: Jeg fandt også en som havde en tvilling. Han var 1.90 m bredskuldret, tatoveret og meget truende. Ja, man kan i forbifarten godt glemme, at tvillinger sagtens kan være af hvert sit køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. April, 2018 Gungner skrev, for 9 timer siden: Jeg fandt også en som havde en tvilling. Han var 1.90 m bredskuldret, tatoveret og meget truende. Modsat hans bror, der var et lille nips? Sorry, kunne ikke lade være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1869 Skrevet 17. Maj, 2018 @Alkoholikeren dejlig læsning. Nyd tiden og godt du tager muligheden til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg