Hop til indhold

Recommended Posts

Dinosdk69 skrev, for 1 time siden:

Who is writing fake news now? :shock:

Maybe you should post correct info???

Takker. Dingdong har blot en sjælden nydelse i at fucke en mængde tråde op med fuldstændig ligegyldigt pladder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 2 minutter siden:

Måske.. bare for gøre dingdong endnu mere rundforvirret end det allerede er tilfældet, smider jeg en anmeldelse af mit gensyn med Vicky B d.d. :mrgreen:

Super vil glæde mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 7 timer siden:

Måske.. bare for gøre dingdong endnu mere rundforvirret end det allerede er tilfældet, smider jeg en anmeldelse af mit gensyn med Vicky B d.d. :mrgreen:

Du kan godt komme med den anmeldelse, så man kan se hvad man har at glæde sig til. Jeg glæder mig sku til mit gensyn med den skønne kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 8 timer siden:

She is back :-)  hurry and book 

:rolleyes:

What's the news?????

Once again I ask you:

Could you please stop messing up thread after thread with absolutely useless / old news crap. 

Thanks in advance.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, den 21/5/2018 at 07:01:

Du kan godt komme med den anmeldelse, så man kan se hvad man har at glæde sig til. Jeg glæder mig sku til mit gensyn med den skønne kvinde

Anmeldelse har jeg ikke desværre ikke tid til i denne omgang, men du kan roligt begynde at glæde dig.

Vicky B er - som jeg oplever det - garant for en helt fantastisk oplevelse - hver evig eneste gang! :wub:

Og det har ikke ændret sig overhovedet - heller ikke efter hendes korte ferie af en uges varighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 7 timer siden:

Anmeldelse har jeg ikke desværre ikke tid til i denne omgang, men du kan roligt begynde at glæde dig.

Vicky B er - som jeg oplever det - garant for en helt fantastisk oplevelse - hver evig eneste gang! :wub:

Og det har ikke ændret sig overhovedet - heller ikke efter hendes korte ferie af en uges varighed.

Nej hun var suveræn, endnu et supert lækkert besøg hos hende. Hun giver den fuld skrue, med det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vicky B har tilføjet et nyt ekstremt hot billede på hendes profil idag.. mit brugernavn taget i betragtning er det nok ikke svært at gætte hvilket et der er tale om :wub:

Jeg havde iøvrigt endnu en lang aftale med hende idag, der var lige så helt igennem fantastisk som altid :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
gokke72 skrev, for 27 minutter siden:

... Ja det går sgu hårdt ud over børnenes opsparinger... :P

Også i den grad :D

Sikkert ikke bedre hvis man har en vane med at udvide hendes garderobe (herunder platform sko) fra gang til gang ;) :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

XXX...så dem godt, takker for det - de er vildt frække :wub:......især på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gokke72 skrev, 1 time siden:

XXX...så dem godt, takker for det - de er vildt frække :wub:......især på hende.

Jep gokke72.. også Vicky B's fødder er vanvittigt smukke :wub:

Ingen af os havde dog forudset hvor meget de ville farve hendes tæer og silkebløde fodsåler sorte :D 

Personligt gør det mig absolut ingenting :wub:, men ellers må der på den korte bane kombineres med frække strømper ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror jeg skal besøge den skønne en af de nærmeste dage. Og vil lige høre om der er nogle der har været der fornylig, og om hun er lige så suveræn som hun plejer at være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tror jeg skal besøge den skønne en af de nærmeste dage. Og vil lige høre om der er nogle der har været der fornylig, og om hun er lige så suveræn som hun plejer at være?

Du kan roligt tage afsted. Hun er ALTID suveræn :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, 1 time siden:

Naturligvis og som altid adskillige gange :wub:

Ganske som ventet passer VB fortsat rigtigt godt på sig selv, med samme høje kvalitet i oplevelsen til følge. Hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...