Hop til indhold

Recommended Posts

Ja har mødes en gang, hun er lidt i den dyre enden men hun giver det supert blow og sex i sol var en super løsning, alt i alt en super oplevelse, men i den dyre ende af skalaen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Hun tilbød jeg kunne besøge hende hjemme i privaten, men jeg har ingen bil

Redigeret af Peter26

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Peter26 skrev, for 5 timer siden:

Hun tilbød jeg kunne besøge hende hjemme i privaten, men jeg har ingen bil

Er der for langt på knallert :-)

en voksen mand uden bil, det er da første gang jeg hører det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 1 minut siden:

Er der for langt på knallert :-)

en voksen mand uden bil, det er da første gang jeg hører det..

Nå! Jeg har da ellers i flere oplevlsesberetninger i årenes løb tilkendegivet, at min transport foregår med det offentlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Borende X skrev, Lige nu:

Nå! Jeg har da ellers i flere oplevlsesberetninger i årenes løb tilkendegivet, at min transport foregår med det offentlige.

Så to mænd uden biler..okey :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 4 timer siden:

Så to mænd uden biler..okey :-)

Sådan kan du godt formulere det. Men det, jeg hæfter mig ved i dit indlæg, er, at mænd og biler hænger sammen. Måske overfortolker jeg, men jeg fik det indtryk, at man ikke var en rigtig mand, hvis man ikke havde bil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Sådan kan du godt formulere det. Men det, jeg hæfter mig ved i dit indlæg, er, at mænd og biler hænger sammen. Måske overfortolker jeg, men jeg fik det indtryk, at man ikke var en rigtig mand, hvis man ikke havde bil.

Helt rigtig, og vel næppe den store sugardad, når man kommer med bus el på grøn puch :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 2 minutter siden:

Helt rigtig, og vel næppe den store sugardad, når man kommer med bus el på grøn puch :-)

Så fik vi sat det på plads: Man er altså ikke en mand, hvis man ikke har en bil.

Foreligger der noget så om, hvilket bilmærke det skal være? Jeg formoder, at en Skoda, Lada eller Trabi nok ikke går i det kunstige imponeringsræs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, den 26/4/2018 at 10:56:

Ja har mødes en gang, hun er lidt i den dyre enden men hun giver det supert blow og sex i sol var en super løsning, alt i alt en super oplevelse, men i den dyre ende af skalaen

 

Var blow/sex med eller uden..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TPE

Havde en aftale med hende om en date på et sted som jeg have lejet til formålet

Hun dukkede desværre så bare aldrig op

Påstod efterfølgende at det var fordi hendes hunde var løbet ud fra morgenen af?

Så en pæn køretur + et pænt beløb til betaling for stedet og kostbar tid til ingen verdens nytte

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun ligeså store bryster som hun ser ud til på billedet og er der andre som har erfaring med Kvindedin?

Jeg er ved at sætte et møde op med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheMano skrev, den 2/1/2019 at 15:41:

Har hun ligeså store bryster som hun ser ud til på billedet og er der andre som har erfaring med Kvindedin?

Jeg er ved at sætte et møde op med hende 

Jep det har hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
DKC skrev, for 2 timer siden:

Jep det har hun.

Ægte eller plastik??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Nogen som har mødtes med hende for nyligt? Jeg skriver med hende og overvejer at ses med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg blokerede hende da hun skrev desværre til 1000-1200... een af grundene til at jeg foretrækker modne kvinder et at de nogen gange nyder det så meget at de gør det gratis eller max beder om 800-1000 kr. 

Modne er også mere passionerede og intense. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Andre som har mødt hende for nyligt? Hun vil have 1500 for en time men er det for meget eller for lidt? Hvad synes i andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Peter26 skrev, for 2 timer siden:

Andre som har mødt hende for nyligt? Hun vil have 1500 for en time men er det for meget eller for lidt? Hvad synes i andre? 

Timepris har ikke noget med sugardating at gøre, så i dit tilfælde ville jeg hellere lave aftale med en af se skønne gp’ere. Hvis det alligevel er det i skal, og kun det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har det fint med SB men nogen tror de kan blive millionær på ingen tid. Jeg skrev med en hun vil have 4000 for en time, der vidste jeg ikke om jeg skulle grine eller græde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...