Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Sommerliderlig....

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Var jeg den eneste, som blev sendt til tælling i liderlighed, da varmen satte ind med så voldsom en kraft ???
HoldNuKæft altså...:?::?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Var jeg den eneste, som blev sendt til tælling i liderlighed, da varmen satte ind med så voldsom en kraft ???
HoldNuKæft altså...:?::?:

Nææ , er altid død liderlig , på alle tidspunkter... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Frisk-Aalbfyr - tja.... det forstår jeg godt.. men jeg er ikke såå vild med at dele billeder... ;-) såååå - du må kigge på min annonce for link.. Tråden handler slet ikke om det...<3

Men om der er enighed i - at varmen gør os fucking liderlige... damn ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, Lige nu:

@Frisk-Aalbfyr - tja.... det forstår jeg godt.. men jeg er ikke såå vild med at dele billeder... ;-) såååå - du må kigge på min annonce for link.. Tråden handler slet ikke om det...<3

Men om der er enighed i - at varmen gør os fucking liderlige... damn ! 

Oki ;)

men ja jeg bliver mega liderlig i varmen og kan ikke tænke andet end sex.  

Men fik du så gjort noget ved det ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Frisk-Aalbfyr - ja, det gjorde jeg... både i samspil med andre og ikke mindst i eget selskab, da der ligesom var så insisterende uro i  mit underliv, at jeg MÅTTE lege inden sengetid... - og hvordan løste du det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 15 minutter siden:

Var jeg den eneste, som blev sendt til tælling i liderlighed, da varmen satte ind med så voldsom en kraft ???
HoldNuKæft altså...:?::?:

Jeg sætter pris på din åbenhed. - Og åbenheden gælder naturligvis både din sjæl og din skede?

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

@Frisk-Aalbfyr - ja, det gjorde jeg... både i samspil med andre og ikke mindst i eget selskab, da der ligesom var så insisterende uro i  mit underliv, at jeg MÅTTE lege inden sengetid... - og hvordan løste du det ?

Der blev spillet pik til den store guldmedalje mange gange i weekenden 

hvad bruger du selv ?  Fingre eller legetøj og får du sprøjteorgasme når du leger med dig selv ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Frisk-Aalbfyr - i weekenden blev det til latex-dildo og fairy wand vibrator i lykkeligt samspil - og nej, jeg sprøjter ikke, når jeg er alene.. det er mere cremet og fedtet og stille... jeg har sjældent travlt.. brugte 45 min lørdag aften og 25 min fredag aften... ro og omhyggelighed og intensitet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, Lige nu:

@Frisk-Aalbfyr - i weekenden blev det til latex-dildo og fairy wand vibrator i lykkeligt samspil - og nej, jeg sprøjter ikke, når jeg er alene.. det er mere cremet og fedtet og stille... jeg har sjældent travlt.. brugte 45 min lørdag aften og 25 min fredag aften... ro og omhyggelighed og intensitet...

Uhmm lyder  frækt og liderligt. 

Hvor mange gange når du at komme i den tid så ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Frisk-Aalbfyr - kommer lidt an på intensiteten... det kan tage laaang tid at nå til den første, når det går langsomt... såå... fredag vist bare et par gange og lørdag måske 3...men som sagt, det bliver rimeligt intenst....

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 8 minutter siden:

@Frisk-Aalbfyr - kommer lidt an på intensiteten... det kan tage laaang tid at nå til den første, når det går langsomt... såå... fredag vist bare et par gange og lørdag måske 3...men som sagt, det bliver rimeligt intenst....

Gad godt have været en flue på væggen :) 

eller endnu bedre have lagt og slikket dig efter hver orgasme. Og nyde dine lækre safter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg blev så liderlig at jeg var nødt til at knalde med min x kone. :D og glæder mig til en aftale jeg har på torsdag..:P med en GP

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og her gik jeg og troede at folk lige som jeg selv var ude og nyde det fine vejr, bajerne og de knapt så tilknappede piger ;) og at der var langt mellem kunderne hos gp-erne. Men i stedet lå i inde og svedte og krammede bryster og slikkede fisse. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
FrokostUartig skrev, for 3 timer siden:

@Frisk-Aalbfyr - tja.... det forstår jeg godt.. men jeg er ikke såå vild med at dele billeder... ;-) såååå - du må kigge på min annonce for link.. Tråden handler slet ikke om det...<3

Men om der er enighed i - at varmen gør os fucking liderlige... damn ! 

Hvis det ikke er reklame for din forretning, så ved jeg da ikke:-)

er det ikke i strid med reglerne herinde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@8270- mon ikke at det kan sidestilles med selfie-trådene - som bestemt er reklame for en GPer ?

Jeg forsøger at få noget debat i gang - og undvige at fokusere på andet end debatten.. Du trækker den også i en anden retning nu.. 

Bedre ville være - at du måske bidrog med dine egne oplevelser af sommervarmen de sidste par dage... ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Jaaaaa, er du vimmer. :wub:  Det gode ved min alder er så at det er hurtigt klart med en kælderkold og så et stk. dyrlægens natmad. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle urinstinkter som kommer frem når varmen og liderligheden sætter ind..Øjenkontakt. Blottet hals og kippen med hovedet fra side til side..

En kropssprogscoach sætter ord på:

"Kvinder sidder og tager sig til håret eller kaster med det. Det er et signal om at se min manke, jeg er sund og frugtbar, og jeg er klar. Det er som en påfugl, den gør sig større og viser sig frem,"

"På siden af halsen af kvinder, sidder der en kirtel, der udskiller feromoner, som mænd rigtig godt kan lide, og som får dem til at mærke, at kvinden har lyst til dem. Når kvinder flirter, så lægger de hovedet meget på skrå, så udskiller de nemlig feromoner, "

"Kvinder skyder også busten frem for at vise de stærke gener i forhold til at kunne sørge for næring til afkommet. Når vi holder øjenkontakten mere end tre sekunder, så frigives endorfinerne i maven, og så kilder det lidt i underlivet. Og så løfter vi øjenbrynene, hvilket åbner vores ansigt og skaber nysgerrighed og interesse hos den anden. Det har en dragende effekt.

Fugtede læber.. Trækker vi det over i dyrenes verden, så er fugtede læber lig med fugtige kønslæber, som er klar til interaktion. Det er ikke kun seksuelt, det kan også være et signal, man viser ved et godt samarbejde, eller når man, typisk fra kvindens side, køber noget lækkert stykke designertøj.

Mandens begejstringssignal, sikker ikke blot i rejsningen af Fallos men også i....tæerne.

Når han kipper med foden eller løfter storetåen, så er det fordi, noget er ekstra lækkert.

- Når man hæver storetåen, så hæfter elastikken så at sige oppe ved lysken - tæt ved mandens tredje ben.

Under et flirteri vil vi også prøve at røre ved den ande.

- Når vi rører ved en anden person - lægger en hånd på en skulder eller en arm - så udskiller vi oxytocin, det vi kalder krammehormon, som gør, at mennesker knytter sig bedre til hinanden.

Endnu et tegn på kurtisering er spejling. Begynder den anden at ligge på samme måde  og bevæge sig på samme måde, så ved man, at der er en klar interesse.

Så sådan ved du om din nabo eller den ansatte i Supermarkedet flirter med dig.

- Man holder øjenkontakten længe.

- Kvinder vifter med håret og blotter halsen.

- Mænd gør sig brede og rykker tætte på.

- Vi spejler hinanden.

- Vi forsøger at røre den anden.

- Pupillerne bliver større ved begejstring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...