Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Liderbasse

Nå, skøjten aflyste da jeg sad på p-pladsen. Det var hendes første dag i gamet og det var bare for meget nu.

Burde være knotten, men hun skal passe på sig selv, pigebarnet.

Spørgsmålet er så hvem det er, der har kneppet hende baglæns ud af branchen allerede.

Tinderdaten må holde for så ;)

Hun har også lige ændret sin annonce - fuld retræte:

https://annoncelight.dk/showad/252901

Redigeret af Liderbasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, for 40 minutter siden:

Hun har også lige ændret sin annonce - fuld retræte:

Sgu da fair nok hun melder ud i stedet for bare at slette sin annonce. På en måde glæder det mig at hun stopper. Dobbeltmoralsk som jeg er synes jeg det er noget skidt at rode sig ud i allerede som 18-årig. HVIS hun da kun er 18....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Helt enig.

Har SMSet hende at far ikke er sur eller skuffet, men at det tværtimod er helt rigtigt at trække stikket, hvis det ikke føles godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom Alice tilbage til os dejlige Fynboere..

håber jeg kan slippe hjemme fra, inden hun rejser igen..

Alice er sku værd at aflægge et besøg..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ovenpå alle de gode anmeldelser der har været af Alice, var jeg da nød til at vedlægge hende et besøg, da hun besøgte den lille flække Struer.

Stik imod mine forventninger blev det nok en af mine dårligste oplevelser til dato.

Om hun var træt, at det var sent på aftenen eller hvad det var, ja så blev det en enorm skuffelse. 30 min. blev til 15 min. da det var tydeligt at det bare skulle overståes for hende. 

Øv øv, men det viser bare at gode anmeldelser ikke garantere en god oplevelse. 

Æ jyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den 21.4.2018 at 16:17:

https://annoncelight.dk/showad/248116

Nu har vi begge husket link..

Besøgte Alice lørdag ved 14 tiden.

Blev modtaget af en dejlig skøn pige, som helt sikkert var hende på billederne..

Fik kram og kys, straks døren blev lukket, hvilket jeg kvitterede med et lille klask i bagen..

Jeg kom af tøjet, ordnede betalingen, straks gnubbede hun sig op af mig, med sin lækre bag..

Jeg mente dog lige at en hurtig skyller var tiltrængt..

Vendte tilbage, hvor Alice stod i minimale G strengs trusser og skønne strittende bryster..

Kærlig omfavnelse og masser af kys, drejning rundt og bagen gnubbede, mens jeg kyssede hende i nakken..

Hendes hænder fandt om til det strittende jern,,  mens min hænder kærtegnede den dejlige slanke krop..

Hænderne kom ned i trussen, der var en dejlig pussy at lege med, det nød hun..

Jeg gik på knæ og kyssede den dejlige bagdel, mens trussen gled ned, og tungen kom lidt ind mellem de dejlige baller..., mens jeg legede med den saftige sprække...

Så byttede vi plads, Alice på knæ. og mig stående,  begyndte hun på blow, hvor der ind i mellem blev mund kneppet..

Der var jeg bange for det var overstået, så foreslog gummi manden på..

det voldte problemer, de var ikke store nok..

men de lykkedes at få det på, lidt blow og så i dogging stilling...  her var det ikke muligt at nå til pattræk, det var hun for høj til mig..

Men der blev banket på,  måtte stoppe, da jeg jo også skulle smage på varen..

Om i en 69 er med mig øverst,, der blev smagt på varen, rent guf,  mens Alice suttede til den store guldmedalje..

Der blev også leget lidt med et bageste hul,  hvilket hun ikke havde noget imod..

Men ville dog ikke have anal,  det var den for tyk til, var hendes kommentar..

Afslutningen, kom over hendes bryster, mund og ansigt..

Hvilket hun tog imod med et smil...

Hurtig skyller og mange kys til afsked..

Engelsk er ikke hendes stærke side, men hun ved hvad en mand kan lide.. så ingen problem..

Sexeren

Som igen var tæt på Tarup Centret, der havde et godt tilbud..

 

Ja det er jo ikke altid lykken at have en pik der er alt alt for stort til kondomerne, og lige pludseligt er den også for tyk. Lidt af et luksus problem må man sige. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 1 time siden:

Ja det er jo ikke altid lykken at have en pik der er alt alt for stort til kondomerne, og lige pludseligt er den også for tyk. Lidt af et luksus problem må man sige. ;-)

Nu skal du ikke tro på alt hvad @Sexeren har skrevet. Har blev smidt ud fra eroguide for urent trav.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 3.10.2020 at 22:04:

Nu skal du ikke tro på alt hvad @Sexeren har skrevet. Har blev smidt ud fra eroguide for urent trav.

Det var lige netop det jeg heller ikke gjorde. Vild detalje at prale med sin alt for store pik her inde synes jeg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 3 timer siden:

Vild detalje at prale med sin alt for store pik her inde synes jeg ;-)

Ha ha, kunne jeg da også finde på. ;) Men problemet med for små kondomer skal altså slet ikke negligeres...

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Det samme her.... Der var fandeme mange gode skrubber med en rigtig god service.

Ja puh ha, husker specielt Amanda Sweet 18, hun har mærket mig for livet :D
Tænk hvis hun dukkede op en dag igen........:P

Redigeret af Dylmer
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

...men hvis adressen i dag oplyses som derude ikke så langt fra Bauhaus eller i nærheden af Saigon Marked, så er jeg nu heller ikke blevet skuffet på det seneste :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbasse skrev, den 5.10.2020 at 18:56:

Savner Tarup... ;)

Apropos Tarup - dog Jernbanevej

Nogen af jer der husker Tanja fra Tarup især 80erne men også først 90erne. Total Mary Monroe type mht ansigt og body. Mega fræk og smuk. Aldrig mødt hendes lige..

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 5.10.2020 at 06:42:

Ha ha, kunne jeg da også finde på. ;) Men problemet med for små kondomer skal altså slet ikke negligeres...

Ha ha hr 22cm. Kan godt se dit pointe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...