Hop til indhold

Recommended Posts

Jackman skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/248222

Nogen der kender stedet? Pigerne?

Hende på billede 2 og 3 ser bekendt, men jeg kan ikke huske hvor jeg har set hende før.

Jack

hende på  nr 2 og 3 er på dette link i dag, har tidligere set billeder af hende tilbage i tiden i Vejle og Århus området

https://annoncelight.dk/showad/236217

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved hvor i Nibe eller i omegnen til Nibe det er? Ikke en næjagtig adresse, men bare en ide om stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, for 5 timer siden:

Restrup Kærvej.

Kig efter de røde lamper.

Ok. Det ved jeg hvor er. Det er nærmest midt mellem Aalborg og Nibe. Stedet har tidligere fået meget dårlige anmeldelser. Skovfoged har du erfaringer med stedet? Er det bedre nu?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der to gange inden for de sidste 14 dage. 

Har dog ikke set pigerne på billederne, men har begge gange været sammen med en pige der hedder Yoo. Sød og dejlig, men ikke på samme niveau mht udseende som på billederne i annoncen. 

Ved ikke om jeg kommer igen, for det er et irritationsmoment at priserne hver gang starter med 1.500 kr. for en time fp. 

Mutter er tuff at forhandle med, men det er begge gange lykkedes at komme længere ned. Har prøvet st forklare, at prisniveauet i de større byer er væsentligt lavere og at det næppe trænger op, at stedet er placeret på Lars tynd..... mark  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donald skrev, for 14 minutter siden:

Kysser hun? Giver hun BJ uden gummi?

Hvis ja, så vil jeg da prøve at køre forbi her i weekenden...

Pu ha. Hvis hun kysser og lige har givet ham før dig et blowjob uden gummi.  

God fornøjelse. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donald skrev, for 4 timer siden:

Kysser hun? Giver hun BJ uden gummi?

Hvis ja, så vil jeg da prøve at køre forbi her i weekenden...

Ja til begge dele

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Ridderlig skrev, den 3/5/2018 at 21:54:

Har været der to gange inden for de sidste 14 dage. 

Har dog ikke set pigerne på billederne, men har begge gange været sammen med en pige der hedder Yoo. Sød og dejlig, men ikke på samme niveau mht udseende som på billederne i annoncen. 

Ved ikke om jeg kommer igen, for det er et irritationsmoment at priserne hver gang starter med 1.500 kr. for en time fp. 

Mutter er tuff at forhandle med, men det er begge gange lykkedes at komme længere ned. Har prøvet st forklare, at prisniveauet i de større byer er væsentligt lavere og at det næppe trænger op, at stedet er placeret på Lars tynd..... mark  

Gode venner

 

jeg var der for ca 3 uger siden, jeg synes stedet er ok rent og pænt, og der var virkelig en sprød lille lækker pige, hun var 32 år, rigtig fint for mig, men Mutter hun er forretningskvinde, jeg ønskede blow i 30 min det kostede 1000kr da jeg så spurgte på økpfransk røg prisen op i 1300kr for 30 min, det er langt over hvad jeg vil betale, og beklagede meget jeg brugt deres tid, og var på vej, det stoppede Mutter, hun skullelige høre pigen om hun ville nøjes med mindre, det gik pigen med til og jeg fik en fantastisk halv time, pigen skulle rejse kort efxter ,men ville komme tilbage, jeg ringede forleden dag for og spørge på prisen, og Mutter ville overhovedet ikke - i telefonen diskutere pris inder 1000kr for 30 min, øv

kh Servicesboy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...