Hop til indhold
intim-massage-Sara

Hvem vil med i poolen ?

Recommended Posts

Jeg har gået med en ide, om at starte et noget anderledes koncept, for forandring fryder ;)

Foråret er nu endelig kommet og snarlig sommer og findes der noget bedre, end at komme ud i det dejlige vejr og hygge sig i solen og vandet...

Brainstormen lyder på, at der bestilles tid til enten 1,5 time til 1800 kr eller 2 timer til 2000 kr  

Jeg byder min gæst velkommen hos mig og vi får en lille snak om hans forventninger...dernæst går vi i bad sammen og sætter os så  ud i haven og får lidt godt til ganen - kiks med ost, frugter, champagne, vin, øl, sodavand.... jeg forfører ham så med i poolen og vi kan lege lidt med hinanden der.... så ind på massagebriksen og æltes, kærtegnes dejligt med olie-svensk for de næste 30 min. så et smut i bad sammen igen, for at vaske olien og klorvandet af.... og så ind på sengen til fx. gensidig fransk, samleje osv....med udløsning til slut.... 

Det er blot en forestilling til rækkefølgen...ideen er at manden får så meget på opleveren som muligt, både ude og "inde i varmen" :P

Hvad tænker i kære mænd om min ide og kunne i selv forestille jer at "komme" hjem til mig ???

Knus og kram fra massage- Sara

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal man selv medbringe korkbælte, badering og svømmevinger hvis man ikke kan svømme? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 2 minutter siden:

Skal man selv medbringe korkbælte, badering og svømmevinger hvis man ikke kan svømme? :huh:

Du skal også huske badehætte til begge hoveder ;)

Ellers en spændende ide @Massage-Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin idé, sålænge konceptet er fleksibelt, der jo nok forskel på hvorlænge hver person har lyst til de forskellige indgridienser, og rækkefølgende.  Men umiddelbart lyder det yderst konkurrencedygtigt at man kan købe feminint samvær, af lidt længere varighedhed til de priser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Ideen er god...  men nok lige rigeligt med aktivitet efter min smag..først det ene, så det andet og det tredje. Stille og roligt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, for 2 timer siden:

Jeg har gået med en ide, om at starte et noget anderledes koncept, for forandring fryder ;)

Foråret er nu endelig kommet og snarlig sommer og findes der noget bedre, end at komme ud i det dejlige vejr og hygge sig i solen og vandet...

Brainstormen lyder på, at der bestilles tid til enten 1,5 time til 1800 kr eller 2 timer til 2000 kr  

Jeg byder min gæst velkommen hos mig og vi får en lille snak om hans forventninger...dernæst går vi i bad sammen og sætter os så  ud i haven og får lidt godt til ganen - kiks med ost, frugter, champagne, vin, øl, sodavand.... jeg forfører ham så med i poolen og vi kan lege lidt med hinanden der.... så ind på massagebriksen og æltes, kærtegnes dejligt med olie-svensk for de næste 30 min. så et smut i bad sammen igen, for at vaske olien og klorvandet af.... og så ind på sengen til fx. gensidig fransk, samleje osv....med udløsning til slut.... 

Det er blot en forestilling til rækkefølgen...ideen er at manden får så meget på opleveren som muligt, både ude og "inde i varmen" :P

Hvad tænker i kære mænd om min ide og kunne i selv forestille jer at "komme" hjem til mig ???

Knus og kram fra massage- Sara

 

 

Lyder total frækt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sara

Lyder lækkert og helt sikkert noget som ville tiltale mig. Er det en udendørs pool?

Et andet alternativ er nuru gel massage som du kunne overveje i en anden pakke. 

Kommer du snart tilbage til trekantsområdet? Please ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Ville måske droppe osten - men et glas vin eller bobler er perfekt..  ville nok også droppe badet efter oliemassagen og lade det hele flyde sammen. Dvs oliemassage, som langsomt blev mere og mere intimt. Sex kan godt dyrkes, selvom begge kroppe er smurt ind i lækker massageolie - evt babyolie eller konosolie.

perfekt koncept ellers... Hvor og hvornår? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber poolen er varm. Nu er jeg nok helt unik. Men den smule jeg har at prale af bliver ikke ligefrem større, snarere tværtimod, hvis vandet er under 37 grader varmt :). Og nu skulle vi helst ikke lege gemmeleg, vel? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 15 minutter siden:

Håber poolen er varm. Nu er jeg nok helt unik. Men den smule jeg har at prale af bliver ikke ligefrem større, snarere tværtimod, hvis vandet er under 37 grader varmt :). Og nu skulle vi helst ikke lege gemmeleg, vel? :) 

Ja, jeg skal sgu også passe på mågerne, hvis vandet er under de 37grader....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak for alle jeres både sjove og positive kommentarer....:P

Ja vandet i poolen skal selvfølgelig opvarmes, ellers kommer jeg vist på overarbejde, for at varme jer op. Den eneste fordel der er ved koldt vand er, at så bliver brystvorterne stive - helt af sig selv og ret hurtigt endda. og så skulle vi jo nødigt få besøg....af mågerne.

Det er udendørs pool og tænker at det bliver arrangeret i juni måned - alt efter hvad vejret tillader. Så skriver det i min annonce til den tid.

Mit sted er i Aabenraa.

Rækkefølgen af mine ydelser, behøver selvfølgelig ikke være som beskrevet... skrev jo netop, at det blot er en forestilling til rækkefølgen og man bestemmer også selv rækkefølgen og om man vil have alle ydelserne, eller udvælge lige det man har lyst til i det øjeblik hvor man er hos mig, hvor lang tid man er til det ene og det andet er også op til en selv...Det med osten, vinen, sodavang osv...er noget jeg stiller frem og man tager blot det man har lyst til. Kort og godt, så skal mit koncept bære præg af en masse muligheder og så vælger man bare frit for sig.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg tror i den grad, at der er et marked for en mere helhedsorienteret luksus oplevelse. Det mangler vi, så spring endelig ud i projektet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Sara super ide venter spændt på dit udspil det skal nok få succes med ,,,,, skriver du også lidt om din opstart her inde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

jeg er fristet :) – lige mig – elsker at blive forkælet – lidt langt for mig men jeg har ført kørt langt for den gode oplevelse og har ikke fortrudt det :) jeg følger med her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
intim-massage-Sara skrev, den 18/4/2018 at 18:45:

Jeg har gået med en ide, om at starte et noget anderledes koncept, for forandring fryder ;)

Foråret er nu endelig kommet og snarlig sommer og findes der noget bedre, end at komme ud i det dejlige vejr og hygge sig i solen og vandet...

Brainstormen lyder på, at der bestilles tid til enten 1,5 time til 1800 kr eller 2 timer til 2000 kr  

Jeg byder min gæst velkommen hos mig og vi får en lille snak om hans forventninger...dernæst går vi i bad sammen og sætter os så  ud i haven og får lidt godt til ganen - kiks med ost, frugter, champagne, vin, øl, sodavand.... jeg forfører ham så med i poolen og vi kan lege lidt med hinanden der.... så ind på massagebriksen og æltes, kærtegnes dejligt med olie-svensk for de næste 30 min. så et smut i bad sammen igen, for at vaske olien og klorvandet af.... og så ind på sengen til fx. gensidig fransk, samleje osv....med udløsning til slut.... 

Det er blot en forestilling til rækkefølgen...ideen er at manden får så meget på opleveren som muligt, både ude og "inde i varmen" :P

Hvad tænker i kære mænd om min ide og kunne i selv forestille jer at "komme" hjem til mig ???

Knus og kram fra massage- Sara

 

 

Ja tak! :-)

Hvor finder jeg dig henne..????? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...