Hop til indhold
Frankie38xl

Hvad er faderen

Recommended Posts

Guest Kaspersen

:shock: Det er i hvert fald ikke mig. Jeg er helt ubekendt med det marked, men synes det lyder vildt at man kan sælge 5 minutters sex. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 49 minutter siden:

:shock: Det er i hvert fald ikke mig. Jeg er helt ubekendt med det marked, men synes det lyder vildt at man kan sælge 5 minutters sex. :huh:

Det køber jeg da nogen gange - men så er det på webcam ;-)

  • Synes godt om 1
  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Det køber jeg da nogen gange - men så er det på webcam ;-)

:lol: 

Jo, det kan jeg så måske bedre forstå. Men det er jo ikke det der er tale om her.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 3 timer siden:

:lol: 

Jo, det kan jeg så måske bedre forstå. Men det er jo ikke det der er tale om her.  

Nej, men det ville faktisk være dejligt om man kunne købe 5 mins. intervaller - og så forlænge efter behov - det ville nok oppe nogen piger til at yde en bedre service og strække kunden til at blive længere, fremfor at man betaler for en hel ½ time - og pigen så gør en færdig på 5 min ;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker da at hun kunne ha fået en højere pris, hvis kunderne havde vidst, at der kom en baby udbad det :D

Men der må da sidde et par fyre derude med kalenderen fremme og et sug i maven :D 

  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Nej, men det ville faktisk være dejligt om man kunne købe 5 mins. intervaller - og så forlænge efter behov - det ville nok oppe nogen piger til at yde en bedre service og strække kunden til at blive længere, fremfor at man betaler for en hel ½ time - og pigen så gør en færdig på 5 min ;-)

Ja okay, så pigerne skal gøre hvad de kan for at få gæster til at blive så længst muligt, imens gæsterne vil forsøge at blive færdige hurtigst muligt for at få det så billigt som muligt? Lyder da en smule konfliktfyldt :D 

Nå, anyways, min undren gik nu udelukkende på det med 5 minutters sex, ikke så meget på forlængelse af tid i 5 minutters intervaller. Det bliver alt for teknisk for mig, som kun køber hele timer og endnu ikke har mødt en der kunne "gøre mig færdig" på kortere tid.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 5 timer siden:

så pigerne skal gøre hvad de kan for at få gæster til at blive så længst muligt, imens gæsterne vil forsøge at blive færdige hurtigst muligt for at få det så billigt som muligt?

Tror du misforstår meningen - meningen er derimod at kunden får mere for pengene, jo længere tid pigen kan strække ham - så det ville da være dumt at søge en afslutning efter kun 5 min. - medmindre man ikke har råd til mere ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Jernsvinet skrev, for 23 minutter siden:

Tror du misforstår meningen - meningen er derimod at kunden får mere for pengene, jo længere tid pigen kan strække ham - så det ville da være dumt at søge en afslutning efter kun 5 min. - medmindre man ikke har råd til mere ;-)

Nu får kunden jo ikke mere for pengene, i det ønsket jo var at der kunne betales for hver gang uret har tikket 5 minutter ;) Men nu er jeg ikke GP, og den slags matematiske komplikationer må jeg hellere holde mig ude af :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan meget hurtigt fortælle at det ikke er en kunde :D

Jeg fik fjernet mine æg da jeg var 7 mdr gammel og kan derfor ikke blive gravid uden fertilitetshjælp. Derfor vil jeg gerne nyde mine kunder uden kondom som for mig føles bedst ;)

Min mand og jeg valgte dog at prøve at blive gravid ved at sætte blandingen af mine nedfrosne æg og min mands sæd op i livmoderen. Det lykkedes og derfor er jeg ltkkelig gravid i dag :)

Jeg forstår godt bekymringerne og de mange bedskeder jeg har fået. Derfor vil jeg lige besvare alle herinde :D

  • Synes godt om 4
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
frække-cille skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kan meget hurtigt fortælle at det ikke er en kunde :D

Jeg fik fjernet mine æg da jeg var 7 mdr gammel og kan derfor ikke blive gravid uden fertilitetshjælp. Derfor vil jeg gerne nyde mine kunder uden kondom som for mig føles bedst ;)

Min mand og jeg valgte dog at prøve at blive gravid ved at sætte blandingen af mine nedfrosne æg og min mands sæd op i livmoderen. Det lykkedes og derfor er jeg ltkkelig gravid i dag :)

Jeg forstår godt bekymringerne og de mange bedskeder jeg har fået. Derfor vil jeg lige besvare alle herinde :D

Tilbyder du ubeskyttet sex, når du er gravid ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, har talt med min læge om det inden jeg fortsatte det, så jeg kan forstætte min behandling med en mikrodosis af antibiotika som forebyggelse mod kønssygdomme.

  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
frække-cille skrev, for 31 minutter siden:

Jeg kan meget hurtigt fortælle at det ikke er en kunde :D

Jeg fik fjernet mine æg da jeg var 7 mdr gammel og kan derfor ikke blive gravid uden fertilitetshjælp. Derfor vil jeg gerne nyde mine kunder uden kondom som for mig føles bedst ;)

Min mand og jeg valgte dog at prøve at blive gravid ved at sætte blandingen af mine nedfrosne æg og min mands sæd op i livmoderen. Det lykkedes og derfor er jeg ltkkelig gravid i dag :)

Jeg forstår godt bekymringerne og de mange bedskeder jeg har fået. Derfor vil jeg lige besvare alle herinde :D

Tilgiv mig mit spørgsmål – dine private ting rager jo ikke mig, men når det nu er på et offentlig forum bliver jeg nødt til at spørge om du virkelig fik fjernet dine æggestokker da du var 7 måneder gammel – altså spædbarn – eller har jeg bare ikke fattet noget

Redigeret af mature man
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
frække-cille skrev, for 14 minutter siden:

Ja, har talt med min læge om det inden jeg fortsatte det, så jeg kan forstætte min behandling med en mikrodosis af antibiotika som forebyggelse mod kønssygdomme.

Må indrømme at jeg bliver trist til mode når jeg læser sådan et indlæg. 

Og på mandag er der så GB uden gummi... 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår godt grunden til spørgsmålet. Jeg havde cyster i æggestokkene og omkring liggende væv. De går ind gennem et lille hul ved navlen og fjerner æggestok og æggeledere, de efterlader selve livmoderen så man kan vælge en fertilitetsbehandlig senere i livet. En behandlig hvor jeg i 2 år har fået homonbehandlinger for at "efterligne" man sige er som en "ægløsning" og forberede kroppen :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Må indrømme at jeg bliver trist til mode når jeg læser sådan et indlæg. 

Og på mandag er der så GB uden gummi... 

Mikrobehandling startede jeg med lige inden jeg besluttede mig for at starte dette fag, for at undgå sygdomme og infektioner. Det er både et skadesfrit forløb og er rart at have i tanke når man elsker at nyde sine mænd uden kondom. 

Uanset hvad er jeg glad for forløbet :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virkeligheden overstiger nogle gange fantasien.

Det virker som om Cille er meget afklaret med hvad hun gør. Jeg vil ikke moralisere over det, men bare ønske jer tillykke, og håbe at din graviditet forløber uden problemer.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at du er så afklaret om det. 

Tillykke med det; forhåbentlig går det hele godt!

Og så glæder jeg mig (som et lille barn:D...) til at møde dig med en dejlig rund mave og ekstra spændte bryster!:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frække-cille skrev, for 18 timer siden:

Mikrobehandling startede jeg med lige inden jeg besluttede mig for at starte dette fag, for at undgå sygdomme og infektioner. Det er både et skadesfrit forløb og er rart at have i tanke når man elsker at nyde sine mænd uden kondom. 

Uanset hvad er jeg glad for forløbet :)

Er antibiotika-resistens ikke en reel risiko, hos dig og dit ufødte barn? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grundet jævnlig undersøgelser vil det tidligt blive opdaget Hvis det sker forandringer i kroppen. Men uanset hvad så er det lægen og jordmoder der træffer beslutningen om hvad der er bedst for barnet og jeg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, 1 time siden:

Dejligt at du er så afklaret om det. 

Tillykke med det; forhåbentlig går det hele godt!

Og så glæder jeg mig (som et lille barn:D...) til at møde dig med en dejlig rund mave og ekstra spændte bryster!:wub:

Mange tak :wub: jeg glæder mig også til at vise maven frem og tage imod i skønne mænd, og håber virkelig at kunne amme en mand eller to efter fødslen :P<3

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æhhh, kan antibiotika forhindre kønssygdomme ?Det er nyt, meget nyt, for mig. Men dejligt at blive oplyst ;) 

 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Antibiotika bruges til at bekæmpe bla. Klamydia. Jeg bruger mikrobehandling så det ikke når at skade barnet hvis det ikke opdages i tide. Jeg nyder sexen uden kondom og derfor vælger vi den behandling. 

Nogle mener det er umoralsk eller forkert men det er selvfølgelig ens eget valgt, man vælger i samråd med fagfolk. Andet har jeg ikke at sige end, jeg er glad for behandlingen :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frække-cille skrev, for 4 minutter siden:

Antibiotika bruges til at bekæmpe bla. Klamydia. Jeg bruger mikrobehandling så det ikke når at skade barnet hvis det ikke opdages i tide. Jeg nyder sexen uden kondom og derfor vælger vi den behandling. 

Nogle mener det er umoralsk eller forkert men det er selvfølgelig ens eget valgt, man vælger i samråd med fagfolk. Andet har jeg ikke at sige end, jeg er glad for behandlingen :)

Jeg har ingen moralske skrupler over dine valg. Jeg synes det er dejligt og voksent at du vælger som du gør. Og du har helt ret at sex uden kondom slår den med kondom, med mange miles. 

Blot har jeg aldrig hørt at antibiotika kan forhindre smitte med f. eks.gonnore, syfilis osv.

Jeg må Google emnet :) 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frække-cille skrev, for 23 minutter siden:

Antibiotika bruges til at bekæmpe bla. Klamydia. Jeg bruger mikrobehandling så det ikke når at skade barnet hvis det ikke opdages i tide. Jeg nyder sexen uden kondom og derfor vælger vi den behandling. 

Nogle mener det er umoralsk eller forkert men det er selvfølgelig ens eget valgt, man vælger i samråd med fagfolk. Andet har jeg ikke at sige end, jeg er glad for behandlingen :)

Antibiotika bliver mindre og mindre virksomt pga vi også får det via kød og andre fødevare. 

Så det bedste for dig, og dit barn, vil være at kun bruge antibiotika hvis du bliver syg, og ikke som forebyggende middel. 

Og det er rimeligt nemt ved at bruge kondom. 

  • Synes godt om 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...