Hop til indhold
Rejsenetværk

Sex og hjemlig hygge hos SHEMALE - KIKI

Recommended Posts

Jeg har udvist en del interesse for  en tråd i dette forum, hvor tråden har drejer sig om:
SHEMALE - KIKI ❤️ HELSINGØR ( KUN 45 MIN FRA KBH ) RING OG BOOK DIN TID ‭TLF.: 91 72 45 78‬
16/04 2018 12:17
https://annoncelight.dk/search/kiki?region=DK&type=any 

Læs:

For hun er jo helt og aldeles vidunderlig på hendes billeder, og jeg har længe haft stor lyst til at besøge KIKI :-P

I finder en del gode anmeldelser  her af KIKI og flotte billeder af hende også: 

Kiki*) er i: Helsingør, Danmark
https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5090&lan=da
Her har hun fået 12 anmeldelser pt.

I trådene har jeg forsøgt få svar på en del spørgsmål, som for mig var vigtige at få svar på, men som man ikke lige umiddelbart kunne læse ud af hendes annoncer, og som jeg heller ikke fik besvaret konkret i tråden.

Blandt andet hvor gammel mon KIKI er, hun har nu selv svaret i tråden at hun er 30 år, den alder bærer hun med ynde, kan jeg bekræfte efter at jeg nu har besøgt hende.

Men en venlig bruger sendte mig en pm, der gjorde mig lidt klogere på KIKI, og bestemt også mere interesseret i selv at besøge KIKI :)

Jeg har derfor besøgt KIKI, og skriver derfor denne anmeldelse af en, viste det sig rigtig god oplevelse sammen med KIKI.

Søndag den 15/4 ringede jeg til KIKI og fik hende i tale, hun har en feminin sensuel stemme, som allerede i telefonen har en erotisk effekt :oops:

Jeg spurgte til om man kunne få et bad før og efter hos hende, det kan man desværre ikke, og det er altid sådan en information der trækker alvorligt ned hos mig, men jeg ville besøge hende, det skulle være uanset, og jeg sagde at så ville jeg tage et bad hjemmefra, før jeg gik ud af døren.

Spurgte til hvor længe hun kunne træffes i Helsingør, svaret var frem til kl 20, jeg ville så tage toget fra København til Helsingør, for så at kontakte hende når jeg var ankommet, og så ellers bare vente til hun ville få tid, det aftalte vi så.

Mig i bad, og i gang med barbeskum og skraber for neden, så hun ikke skulle kunne få et hår i munden, når hun tog min i munden :-P

Lige inden at jeg er klar til at tage til Helsingør får jeg et opkald af KIKI, hun måtte desværre aflyse, der var kommet noget privat i vejen, det vart selvfølgelig ærgerligt.

Vi aftalte en tid til kl 20 mandag den 16/4.

Havde spurgt Kiki om jeg måtte tage en kage med fra Lagkagehuset, det måtte jeg gerne, så det gjorde jeg.

Pakkede 2 chokolademouse kager i hver sin plastic bøtte med låg, og lagde 2 teskeer i en lukket beholder med låg, sådan at det kunne spises direkte fra emballagen, og jeg kunne tage opvasken med hjem med låg på.

Jeg havde fået adressen af KIKI, fundet den i Google maps, printet kortet, samt togtider og afgange til og fra København Helsingør, samt noteret hendes adresse og mobilnr på kortet.

Jeg var nu spændt og klar til en tur til Helsingør.

En mild hovedpine

Døjede denne mandag desværre med en let hovedpine, og var det ikke fordi at KIKI allerede havde aflyst en aftale om søndagen, så ville jeg simpelthen ikke aflyse selv med historiens mest utroværdige undskyldning for at melde fra til den slags aftaler - ingen tror jo på den undskyldning

Så jeg valgte at tage af sted som aftalt, og det fortrød jeg efterfølgende ikke :)

Kl ca 18 30 steg jeg på toget på Nørreport station til Helsingør.

I toget tog jeg en blå pille for en sikkerheds skyld, men den pille passer hos mig ikke godt med en hovedpine jeg har i forvejen, men det blev ikke så meget værre af den grund, det var stadig en mild hovedpine.

Jeg ankom 40 minutter før tiden, klar til at følge kortet til den adresse som KIKI havde angivet, og 30 minutter før aftalt tid ringer KIKI første gang, om jeg var på vej, det kunne jeg bekræfte at jeg var, og at jeg lige ville sætte mig på en cafe en stund før jeg ringede på,.

Fandt hendes adresse, gik tilbage til en af 2 cafeer i nærheden bestilte en espresso, da ringede hun anden gang om jeg snart kom, hun var klar, og jeg måtte gerne komme 10 minutter før tid.

10 - 15 minutter før tiden stod jeg foran hendes dør, men turde ikke ringe på en af 3 ringeklokker, for ingen stod der KIKI på.

Jeg ringede, fortalte at nu stod jeg foran hendes dør, hvilken klokke skulle jeg ringe på, ingen svarede hun, døren er åben bare gå ind, og så fortalte hun hvilken dør jeg skulle banke på.

Fandt den rigtige dør, hun åbnede og bød mig velkommen med det skønneste smil, og det der sensuelle heej, mit navn, og velkommen - god begyndelse :oops: <3

Til illustration af hvilken skønhed der mødte mig allerede i døren :)

Billedgalleri

https://annoncelight.dk/profile/HOTSHEMALE-KIKI

Helt som jeg havde ønsket det, var hun klædt i stramme skinnende bukser, og en fræk top.

Som det første ville jeg afregne, og tog pengene frem og gav hende, skulle det have været 1800 kr for 1 time.

Hun talte pengene - heldigvis.

Hun sagde at der manglede 500 kr, tiden stod pludselig stille, blodet frøs til is, det var det værste der kunne ske, men det virkede ikke til at hun troede at jeg ville snyde.

Skyndte mig at finde 500 kr mere, og lagde 100 kr oveni, undskyldte mange gange :(

Hun startede med at vise mig rundt i hendes privat diskret, stuen, soveværelse og køkken var smagfuldt møbleret, et par fyrfadslys, pynt møbler og indretning skabte den perfekte ramme, om en følelse af at være en kær gæst i et privat hjem, hos denne skønne kvinde KIKI.

Hun kiggede interesseret med et stort smil i min mappe med kort over Helsingør, og togtiderne, og roste mig faktisk for det med et glimt i øjet, selvom jeg pointerede jeg godt vidste at jeg var noget bagud i disse smartphone tider.

Kunne oplyse at det er min hensigt at købe en smartphone som kan bruge apps, det kan min  gamle Windows ikke, så den er på to do listen ;)

Døjede med at svare hende på SMS, jeg læser dem jeg får, men sender ellers aldrig nogle selv, så vi fik snakket i telefon lidt mere end hun nok er vant til med hendes gæster.

Hun var nok heller ikke vant til at gæsterne har kage med, men jeg tog nu hele arrangementet frem, forklarede at jeg tog opvasken med hjem, hun virkede en lille smule imponeret, og bad mig til bords.

Spurgte om jeg ville have et glas vand, eller en kop te, men jeg havde bemærket at hun havde en espresso maskine i køkkenet, spurgte derfor om jeg måtte få en espresso, men den trak hun lidt på, sagde at det ville tage lang tid, så jeg bad om en kop te,  så vi drak begge en god varm kop te til vores kage.

Havde købt en chokolademouse kage til hver hos Lagkagehuset, men hun stak lidt til den, og jeg sagde at det var i orden hvis hun ikke kunne lide den, det kunne hun ikke rigtigt, hun syntes at kagen var for tung, og bød mig på den, jeg sagde nej tak, men hun smagte på den til vores te under vores samtale.

Så hvis I vil byde KIKI på kage når I Kommer, og hvis I som jeg får ja til det, så spørg først hvilken kage KIKI foretrækker :)

Jeg har spottet et kage tempel i Helsingør, hvor I kan købe kager med hjem, den cafe vil jeg besøge ved lejlighed:

Cafe André
Kampergade 7
3000 Helsingør

http://cafeandre.dk/

På Google maps
https://www.google.com/maps/place/Cafe+André/@56.036571,12.610032,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xb9e56288974a30b2!8m2!3d56.036571!4d12.610032 

Nu ville jeg hverken trække tiden ud, eller være for meget et snakketøj, men det virkede til at hun selv var så interesseret i samtalen, mig og alt det som vi talte om, at samtalen varede 15 - 20 minutter, førend hun elegant rejste sig, og med en sensuel gestus foreslog at vi fortrak til hendes soveværelse.

Det var tid, jeg rejste mig, og slugte hendes flotte figur på vej ind i soveværelset.

Det var et rigtigt pigeværelse, en dobbelseng med et tungt blødt sengetæppe.

Vi startede med at kramme opret stående, og holde helt tæt om hinanden, hun trak sig et skridt tilbage, kiggede mig dybt i øjnene, og tog et fast greb i skridtet på mig, det lovede godt syntes jeg, jeg tog også hende i skridtet, nu var der kridtet op til at smide tøjet, det gjorde vi begge, hun beholdt toppen på.

Er der noget jeg altid har holdt mig fra, så er det at røre ved og sutte på en shemales eller ladyboys pik, for så meget bi er jeg heller ikke, det er det kinki femine der drager mig, og ikke at de rent faktisk er mænd, men mænd som ofte er flottere som kvinde, end mange kvinder.

Men hun er flot med pikken fri på hendes billeder, det var hun også her, så jeg tænkte prøv det, og det gjorde jeg så, spurgte om jeg måtte sutte pik på hende, det måtte jeg gerne.

Satte mig mellem hendes ben, tog den i munden uden gummi, suttede lidt, slikkede lidt, hvordan føltes det?

Mig sagde det intet, jeg var heller ikke god til det, KIKI sukkede godt nok lidt imens, men er tror jeg bedre vant :?

Hun er ikke glatbarberet, men bærer en kort pæn studset hårpragt om pikken.

Jeg droppede hurtigt at yde oral til hende, bad hende smide toppen også, det gjorde hun, og vi tog os en tumle, kramme og føle tur, hvor fokus var at mærke hinanden krop mod krop.

Spurgte om hun kyssede, ja sagde, men bare ikke på munden.

Spurgte om oral til mig var uden gummi, det var det, men det Mega fransk der står i hendes annonce, var ikke med kom i mund, det gør hun ikke.

Vi lå lidt hvor vi krammede, jeg kærtegnede hendes hals, nakke, bag øret og strøg hende over kinden og hendes hår med.

Det var nu tid til et blowjob til mig, det fik jeg  dybt, dejligt, uden kondom og med en masse spyt.

Undervejs kom der kondom på, hun suttede videre til jeg var stiv nok til et samleje, og da jeg var klar, var der således allerede kondom på :)

Først red hun mig,  jeg nød at ligge på ryggen mens hun kørte op og ned over min pik, fik hendes smukke faste bryster lige  i synet ;)

Bad efter en rum tid, om at vi skiftede til doggy, det gjorde vi, og da jeg var indenfor greb jeg hende om hofterne til et heftig ridt i hendes stramme anale hul, det føltes rigtigt godt imens.

Men som så ofte før, jeg pointerede det efterfølgende for KIKI, jeg kunne ikke komme, det er altid min fejl, det var ikke hendes, det sker bare ofte for mig, og så gør jeg mig færdig på anden vis, end at komme under samleje.

Bad om at hun ville gøre mig færdig skiftende ved hånd og mund, det gjorde hun gerne, hun hev kondomet af, spyttede på min stive pik, og gav sig til at give mig en solid spiller, afbrudt af et blow og tilbage til hånd igen, jeg bad hende gøre det hårdere og hårdere, hun knoklede i lang tid, jeg erkendte at jeg måtte gøre mig færdig ved egen hånd.

Bad hende holde inde, jeg overtog, og til en hårdhændet spiller lykkedes det mig efter flere minutter at komme i en kæmpe udløsning, som hun komplimenterede mig for.

Hele klatten lå nu på min mave, og hun gav mig  lidt toiletrulle, som jeg måtte bede om mere og mere af, før jeg blev færdig med selv at tørre mig ren.

Spurgte til om hun havde vådservietter, det havde hun, og hun forsvandt ud på toilettet efter en enkelt serviet.

Jeg havde på fornemmelsen, at der hos KIKI måske kunne mangle lidt af de standardremedier, som der altid er rigeligt af på en traditionel massageklinik, og derfor havde jeg selv købt en hel pakke vådservietter, som jeg brugte en stak af til maven, pikken, skridtet og unde armene, før jeg trak i tøjet igen.

Pakken glemte jeg iøvrigt hos KIKI, den kan de næste gæster så bruge af :)

Bemærkninger

Hos mig er det et kæmpe minus, hvis man ikke kan blive tilbudt et bad før og efter.

Men KIKI har bad og toilet til sig selv, så hun kan selv bade mellem gæsterne, og det er jo en rar tanke trods alt.

For eget vedkommende kan jeg tage bad hjemmefra, men efter en tur på lagnet, vil jeg i den grad gerne vaskes inden at jeg drager videre med den offentlige trafik, og til andre gøremål.

1.

Tilbyd gerne gæsterne et bad før og efter, når nu KIKI har et privat diskret sted, hvor det er tilgængeligt.

2.

Hav et sengebord med store køkkenruller,  pakker med vådservietter, og lad gæsterne bruge løs af det,.

3.

En skål med kondomer, gllidecrem, og olje til at give olje svensk.

( selvfølgelig har hun kondomer, men de ligger ikke fremme som sådan )

4. Få et lys i soveværelset, som kan dæmpes og blændes op ved behov.

( der var ikke lys i soveværelset )

5. Gør det til en fast del af velkomsten at byde på,  vand, kaffe eller te,  hvor snakken om ydelser og priser, samt afregningen ordnes.

At KIKI havde et enkeltstående besøg af en sær Rejsenetværk, der nok går mere op i besøget som en helhedsoplevelse, hvor i alle de facetter indgår, som jeg sætter så stor pris på når jeg besøger en glædespige, end flertallet af hendes gæster gør, skal selvfølgelig ikke få hende til at ændre på hele den måde hun driver sin forretning fra, men små detaljer kan gøre underværker for den enkelte gæst.

At sidde i hendes dagligstue over en varm kop, sammen ved spisebordet, i noget der ligner det hyggeligste private hjem som tænkes kan, udgør for mig den første virkelige oplevelse af hvor meget bedre en helhedsoplevelse, man kan få hos Privat diskret i sammenligning med et besøg på en konventionel massageklinik.

I stedet for som på en klinik, at blive gemt af vejen med en kop kaffe bag en lukket dør, så er vi os 2  sammen for åbne døre fra jeg ringer på, til jeg forlader hende igen.

Så jo, hvis ikke KIKI var enestående for konceptet "Privat diskret", men at det faktisk er muligt at få oplevelser der ligner mit besøg hos KIKI, også hos andre Privat diskret piger, så er det måske et koncept, som jeg i min egen interesse bør begynde at have mere fokus på, som et alternativ til mine omkostningstunge klub ture til Tyskland?

KIKI og hendes annoncer

Nogen kan måske afskrækkes af, at KIKI for tiden fornyer hendes annoncer dagligt,  kun med et mobilnr angivet, og ingen tider angivet.

Måske tror I at hun er på dagen lang, og at hun tager for mange gæster ind, men det var slet ikke mit indtryk at hun kører forretningen sådan.

Tværtimod var det mit indtryk, at hun giver mulighed for at vi kan kontakte hende, men ellers så styrer hun suverænt, hvor længe hun arbejder, og hvor mange gæster hun tager ind

Om søndagen, da hun måtte aflyse havde hun en lukketid kl 20.

Mandag da jeg fik en tid kl 20, havde hun sat en lukketid til kl 24,.

Så det er ikke en fabrik hun kører, tværtimod bliver du taget imod, og behandlet som var du dagens eneste, og meget velkomne gæst hos KIKI :wub:

Eksempelvis så ringede hendes telefon, hun spurgte om det var ok at hun tog den, selvfølgelig var det det, og mens jeg drak min te aftalte hun med en veninde at kigge forbi, efter jeg var gået.

Så nej mit indtryk er ikke at gæsterne står i kø, hverken før den tid du selv har fået, eller efter du er gået, men at KIKI simpelthen tager imod dem hun har lyst til, når hun har lyst, mellem at der på samme tid er tid til både veninder og herrebesøg.

Min oplevelse var at blive ringet op 2 gange indenfor  1 halv time, om jeg var på vej, for jeg var ventet, og jeg blev budt indenfor 10 - 15 minutter før tid, jeg gik endeligt 10 - 15 minutter efter at tiden var gået.

Fra første minut, og til sidse minut var KIKI dit fuldendte vidunderlige selskab, smuk at se på, skøn at tale med, og skøn at dyrke sex med.

Selvfølgelig gik det ikke op i sex nonstop i 60 minutter, vi brugte nok 25 minutter på sex, men havde jeg kunnet mere, hvad jeg ikke kan/kunne, så er jeg også sikker på at jeg kunne have fået sex i både 50 og 60 minutter, hvis det var det jeg ville fra jeg trådte ind af døren, men det var det ikke kun for mit vedkommende.

Men her var intet æggeur, ingen banken på døren, her var kun KIKI, og hun snyder ikke med tiden :)

Mens jeg klædte mig på, klædte KIKI sig i et par stramme gamache bukser, og en løs sportsbluse til hendes veninde besøg, det klædte hende også.

Inden jeg gik præsenterede jeg mig som Rejsenetværk på Eroguide.dk, fortalte hende at jeg skriver i forum på EG, og at jeg ville skrive en samlet set meget positiv anmeldelse af mit besøg hos hende.

Ja det havde hun jo bemærket, og havde af samme grund selv oprettet sig på EG, jeg foreslog hende at annoncere på EG, da jeg tror der er et publikum til hende, også på EG, som både læser hendes annoncer på Annoncelight.dk, og anmeldelserne af ladyboys og shemales i forum om samme på Eroguide.dk

Alt godt får en ende, det var tid til at forlade varmen, både den rumlige og menneskelige varme hos KIKI, jeg fik et smil og et kindkys til farvel, døren lukkede sig igen bag mig, og ti minutter efter stod jeg på Helsingør Station.

Steg på næste afgang til København, og stod hjemme i lejligheden igen kl ca 22 20.

Var desværre ikke sluppet af med hovedpinen, så måtte opgive at skrive denne anmeldelse før jeg gik i seng.

I mikroovnen med en færdigret, det var dagens aftenmåltid.

10 minutter på nettet, og så lå jeg under dynen kl ca 23.

Efter en god nats søvn var det tid til at skrive denne anmeldelse, håber at I fandt den læseværdig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse. Men er jeg den eneste der tænker: "Hvor lang tid har du brugt på at skrive den smøre?" :-)  (jeg stoppede med at læse efter 2min da historien simpelthen er for lang)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FISHMAN skrev, for 6 minutter siden:

Fin anmeldelse. Men er jeg den eneste der tænker: "Hvor lang tid har du brugt på at skrive den smøre?" :-)  (jeg stoppede med at læse efter 2min da historien simpelthen er for lang)

Er tilbøjelig til ar give dig ret. Men holdt ud og læste fra ende til anden og du har ret det er en fin anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FISHMAN skrev, for 12 minutter siden:

Fin anmeldelse. Men er jeg den eneste der tænker: "Hvor lang tid har du brugt på at skrive den smøre?" :-)  (jeg stoppede med at læse efter 2min da historien simpelthen er for lang)

Det er helt ok, ikke at kunne lide mine anmeldelser, eller at man ikke har lyst til at læse dem, fordi de er for lange, og måske i nøgles øjne samtidig også er kedelige.

Men hvis man stopper med at læse efter 2 minutter, så undlad venligst at skrive at det er en fin anmeldelse, for det har du overhovedet intet grundlag for at kunne vurdere efter at have læst min anmeldelse i 2 minutter.

Så er det mere ærlig snak, hvis du havde skrevet, at du holdt op med at læse efter 2 minutter, og hvorfor punktum.

Det har nok taget mig mellem 5 og 6 timer at skrive denne anmeldelse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper

Kanon at du skriver så udførligt - som at være der selv :-) skøn tøs er hun sgu...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cogb skrev, for 4 minutter siden:

Lyder som en google oversættelse af en novelle

Jeg gider ikke en gang at give det et like.

Dem der kender mig, ved hvad jeg står for, og at hvert et ord er egen oplevet.

Jeg ville have langt større respekt for en gennemarbejdet kritik af min anmeldelse, end disse latterlige oneliners, der postes i denne tråd, som ikke har anden funktion end at støje på linjen.

Men det er måske også formålet, at støje og forstyrre andres mulige læse glæde?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 17/4/2018 at 18:13:

Jeg gider ikke en gang at give det et like.

Dem der kender mig, ved hvad jeg står for, og at hvert et ord er egen oplevet.

Jeg ville have langt større respekt for en gennemarbejdet kritik af min anmeldelse, end disse latterlige oneliners, der postes i denne tråd, som ikke har anden funktion end at støje på linjen.

Men det er måske også formålet, at støje og forstyrre andres mulige læse glæde?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tak for at du gider skrive dine dejlige udførlige anmeldelser. Jeg opfatter det som godt kammeratskab overfor os andre. Thumbs up, rejse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Lidenskabogvarme

Nu følger jeg lidt spændt, om jeg mon får sendt nogle af jer til Helsingør, til et opfølgnings besøg med en efterfølgende anmeldelse :?:

Hun er et besøg værd.

Men det ser hverken ud til at jeg får hende overtalt til at blive betalende annoncør på Eroguide.dk, eller at tilbyde gæsterne mulighed for et bad hos hende.
Og hun er tilsyneladende heller ikke blevet til en hyppig gæst i forum på EG, efter at hun oprettede sig som bruger?

Kiki
https://www.eroguide.dk/forum/profile/36329-kik-k/ 
Seneste besøg den 18 april.

Og indrømmet, der findes kun en Rejsenetværk, og nok også kun en som mig der tager kage med, og opvasken med hjem, så alt er nok igen ved det gamle hos Kiki i Helsingør :)

Men køb en time til 1800 kr, det bør I unde jer, for hun er skøn at være i selskab med.

Men tæl lige pengene først, det er så pinligt som jeg kom til det at hive en 500 lap for lidt op sammen med de øvrige sedler, det er en dårlig begyndelse, selvom det selvfølgelig ordner sig når hun selv tæller pengene :(

Nu har hun igen nye billleder på henndes annonce:

SHEMALE - KIKI ❤️ Helsingør ( kun 45 min fra Kbh ) ❤️ RING OG BOOK DIN TID ‭TLF.: 91 72 45 78‬ ❣️
Nordsjælland
https://annoncelight.dk/showad/245181 

PS

Til jer der går op i hvordan en GP er klædt når hun modtager jeg, der kan jeg afsløre at Kiki har noget af en garderobe, der må kunne opfylde en dels hede ønsker :-P

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan blive så træt af annoncer hvor der ikke oplyses priser for ydelser og åbningstider. og så bliver jeg gal i skralden over transer der skifter navn med jævne mellemrum. Kan jeg ikke finde en anmeldelse fordi transen har skiftet navn... igen. Så springer jeg hende over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg kan sådan set godt følge dig Martin... Men navneskift er jo netop for at lægge røgslør ud over (un)fair anmeldelser. Kunder kan være nogle kedelige karle...

Men prøv også at søge på wiki'en når du er ude på research - der kan du søge på en profils gamle navne - eller på telefonnummeret.

Redigeret af Shemale-eater

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har læst en af dine fine anmeldelser Rejsenetværk, mest fordi jeg ikke frekventerer forummet så ofte som før, så det var med stor fornøjelse jeg læste den fra start til slut. Helsingør er lidt uden for mit jagtgebet, men ellers meget fristende. God sommer!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at hun nu kan træffes i Hvidovre.

Det var i Helsingør jeg besøgte hende.

♥️ DANSKE SHEMALE KIKI - HVIDOVRE ( PRIVAT/DISKRET) ‼️ Ring og book din frække tid nu TLF 91724578 ☎️

København

https://annoncelight.dk/showad/245181

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...