Hop til indhold
m-j

Tid og antal "komme"

Recommended Posts

Hejsa folkens.

Dette opslag har intet med brok at gøre. Det er rent og skær nysgerrighed.

Mange kvinder reklamere og X minutter og at man må komme 1 gang (må ofte komme flere gange ved flere minutter).

Jeg ville dog mene, at hvis jeg bestiller X minutter, så kan jeg vel have sex med pigen i det antal minutter. Om jeg så kommer 1 gang eller 15 gange, det er vel irrelevant? (skal nok selv tage kondomer med, hvis det er dem der er problemet :P).

Igen, det er rent nysgerrighed det her. Men er det mig der er helt gal på den? :)

 

- mj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Enig  med  dig... det  handler vel  bare om  at  opsøge  de  gp'er  som  kan  give dig det  du ønsker,  og  springe let og  elegant  over  resten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
m-j skrev, for 6 minutter siden:

Hejsa folkens.

Dette opslag har intet med brok at gøre. Det er rent og skær nysgerrighed.

Mange kvinder reklamere og X minutter og at man må komme 1 gang (må ofte komme flere gange ved flere minutter).

Jeg ville dog mene, at hvis jeg bestiller X minutter, så kan jeg vel have sex med pigen i det antal minutter. Om jeg så kommer 1 gang eller 15 gange, det er vel irrelevant? (skal nok selv tage kondomer med, hvis det er dem der er problemet :P).

Igen, det er rent nysgerrighed det her. Men er det mig der er helt gal på den? :)

 

- mj.

Det har måske noget at gøre med, hvor meget "slid" pigen forventer i skeden. - Hvis du arbejder intens med dine næste udløsninger under hele samværet med hende, skal hun uden pauser sprede ben og lægge krop til. - Det kræver nok lidt kondition.

Del dette indlæg


Link til indlæg
m-j skrev, 1 time siden:

Hejsa folkens.

Dette opslag har intet med brok at gøre. Det er rent og skær nysgerrighed.

Mange kvinder reklamere og X minutter og at man må komme 1 gang (må ofte komme flere gange ved flere minutter).

Jeg ville dog mene, at hvis jeg bestiller X minutter, så kan jeg vel have sex med pigen i det antal minutter. Om jeg så kommer 1 gang eller 15 gange, det er vel irrelevant? (skal nok selv tage kondomer med, hvis det er dem der er problemet :P).

Igen, det er rent nysgerrighed det her. Men er det mig der er helt gal på den? :)

 

- mj.

Det er altid klogt at spørge pigen hvordan hendes koncept fungere, man kan nemlig ikke gå ud fra, at køber man eksempelvis en time, så kan du knalde hende en time. Det  er også lidt forskelligt hvordan tiden tæller. Hos nogen tæller tiden til bad med og hos andre ikke.  Du skal nok også regne med, at tiden tæller fra det øjeblik du træder ind af døren til pigen, der går således lidt fra til afklædning og lidt indledende snak. 

Jeg har engang oplevet, at tiden talte fra det aftalte tidspunkt, og da jeg var 10 min forsinket, ja så var tiden pludselig 10 min kortere.  I mit tilfælde hvor jeg har købt en time, betød det nu ikke det store, synes blot at det forretningsmæssigt var at gå i små sko.

Så......det er klogt at afstemme, man kan ikke bare antage at det er ens alle steder. Er man typen der kan komme flere gange, er dette nok specielt vigtigt at på afstemt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Enig  med  dig... det  handler vel  bare om  at  opsøge  de  gp'er  som  kan  give dig det  du ønsker,  og  springe let og  elegant  over  resten. 

Helt enig men Nem her - hvorfor i alverden lægge en grænse for det? Tiden er det eneste der har betydning i min optik - hvis du så kan komme tre gange på en halv time, hey ho - respekt :P

Pigeforskeren skrev, 1 time siden:

Det har måske noget at gøre med, hvor meget "slid" pigen forventer i skeden. - Hvis du arbejder intens med dine næste udløsninger under hele samværet med hende, skal hun uden pauser sprede ben og lægge krop til. - Det kræver nok lidt kondition.

Men det er dejligt også :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

En del har også spurgt mig om det samme og jeg svare hver gang at fyren må komme 1 mill gange, hvis han har behov for det.

På vej ud af døren igen, så plejer jeg i sjov og sige:

Du mangler stadigvæk 999.999 og komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
m-j skrev, for 2 timer siden:

Hejsa folkens.

Dette opslag har intet med brok at gøre. Det er rent og skær nysgerrighed.

Mange kvinder reklamere og X minutter og at man må komme 1 gang (må ofte komme flere gange ved flere minutter).

Jeg ville dog mene, at hvis jeg bestiller X minutter, så kan jeg vel have sex med pigen i det antal minutter. Om jeg så kommer 1 gang eller 15 gange, det er vel irrelevant? (skal nok selv tage kondomer med, hvis det er dem der er problemet :P).

Igen, det er rent nysgerrighed det her. Men er det mig der er helt gal på den? :)

 

- mj.

Jeg er enig. 

Jeg står for kondomer og du bestiller en tid og kommer alle de gange du ønsker indenfor tid :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det er altid klogt at spørge pigen hvordan hendes koncept fungere, man kan nemlig ikke gå ud fra, at køber man eksempelvis en time, så kan du knalde hende en time. Det  er også lidt forskelligt hvordan tiden tæller. Hos nogen tæller tiden til bad med og hos andre ikke.  Du skal nok også regne med, at tiden tæller fra det øjeblik du træder ind af døren til pigen, der går således lidt fra til afklædning og lidt indledende snak. 

Der er jeg lidt uenig.

Selvfølgelig skal der fratrækkes tid til afklædning, bad og den indledende snak mm. men herefter kan man selvfølgelig kneppe i det antal minutter der er aftalt og betalt for. Pigen har selv indgået en aftale om den ønskede tid og når forventningsafstemningen er på plads er det fyren der bestemmer hvordan minutterne fordeles. Har han betalt for knep og oral, så er det helt op til ham om han vil slikke i 1 minut og kneppe i resten af tiden eller omvendt :) Det er i hvert fald sådan jeg driver min gesjæft ;)

Du køber vel heller ikke en bil til fuld pris og accepterer at forhandleren bestemmer at du kun må køre i den hver tredje dag eller kun køre den i 1. gear ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
MizzAnne skrev, for 3 timer siden:

Helt enig men Nem her - hvorfor i alverden lægge en grænse for det? Tiden er det eneste der har betydning i min optik - hvis du så kan komme tre gange på en halv time, hey ho - respekt :P

hehehe alt anden udmelding end denne, vil jo også være selvdestruerende ;)...men det fremmer ikke lige frem forståelsen :)

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene folkens.

Vil lige pointere, at jeg aldrig har følt mig snydt eller noget. Og langt de fleste piger skriver også at man kun må komme 1 gang, hvis det er deres "kutyme", hvilket er fair.

Ville bare høre om det var mig der var helt galt på den eller om andre også mener at tid>orgasmer :)

 

- mj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 time siden:

Kan kun give DK fyr fuldstændig ret, nogle gange kan jeg i langt over en time uden at komme, får jeg så ekstra tid når jeg endnu ikke er kommet endnu, det skal jeg nok ikke regne med.

God aften til alle.

Læste  en  annonce hvor  det  var  antal  udløsninger du  betalte  for  - der  var  ikke  nævnt  tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

Der er jeg lidt uenig.

Selvfølgelig skal der fratrækkes tid til afklædning, bad og den indledende snak mm. men herefter kan man selvfølgelig kneppe i det antal minutter der er aftalt og betalt for. Pigen har selv indgået en aftale om den ønskede tid og når forventningsafstemningen er på plads er det fyren der bestemmer hvordan minutterne fordeles. Har han betalt for knep og oral, så er det helt op til ham om han vil slikke i 1 minut og kneppe i resten af tiden eller omvendt :) Det er i hvert fald sådan jeg driver min gesjæft ;)

Du køber vel heller ikke en bil til fuld pris og accepterer at forhandleren bestemmer at du kun må køre i den hver tredje dag eller kun køre den i 1. gear ?? 

Jeg beskrev sådant set bare, hvad man kan opleve. Jeg skrev intet om hvad jeg selv synes er rimeligt. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Jeg beskrev sådant set bare, hvad man kan opleve. Jeg skrev intet om hvad jeg selv synes er rimeligt. :) 

Ok, jeg antog at det var din personlige mening :) My bad....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er så lidt anderledes, kan jeg fornemme..... jeg bliver top stresset hvis en mand går efter ‘så mange udløsninger som muligt’. Det levner ingen/eller lidt mulighed for at fordybe sig i hinanden. Og jeg klar over at jeg sælger sex....men jeg tilbyder ikke hverken 30 eller 60 min skampuling. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
DK fyr 34 skrev, for 20 timer siden:

Der er jeg lidt uenig.

Selvfølgelig skal der fratrækkes tid til afklædning, bad og den indledende snak mm. men herefter kan man selvfølgelig kneppe i det antal minutter der er aftalt og betalt for. Pigen har selv indgået en aftale om den ønskede tid og når forventningsafstemningen er på plads er det fyren der bestemmer hvordan minutterne fordeles. Har han betalt for knep og oral, så er det helt op til ham om han vil slikke i 1 minut og kneppe i resten af tiden eller omvendt :) Det er i hvert fald sådan jeg driver min gesjæft ;)

Du køber vel heller ikke en bil til fuld pris og accepterer at forhandleren bestemmer at du kun må køre i den hver tredje dag eller kun køre den i 1. gear ?? 

Jeg vil ikke lyde som en strigle.....Men.... du tilbyder sex gratis.... Det er jo ikke helt det samme som at være GP - eller Gigolo. Jeg syntes at dit koncept er fedt - men du kan ikke rigtigt sætte dig ind i at være sex sælger....da du jo ikke sælger noget = har en gesjæft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder og læser de forskellige indslag om tid og udløsninger.

De færreste mænd kan flere gang. De er oppe i deres hoveder de kan.

Selvfølgelig koster det ekstra. Det s tager mere tid og som regel tager det længere tid 

anden gang.

Sorry det ved enhver glædespige osse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg begriber ikke at nogen gider at ha’ udløsning to gange inden for en time – ja måske kan man presse sig til det men for mit vedkommende er det da slet ikke sjovt – jeg foretrækker en halv time hvor jeg bliver forkælet og så kommer en enkelt super lækker gang :):wub:

Er det bare den klassiske snak om “quality vs. quantity” :huh:

Jeg ved godt hvad jeg foretrækker ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil ikke lyde som en strigle.....Men.... du tilbyder sex gratis.... Det er jo ikke helt det samme som at være GP - eller Gigolo. Jeg syntes at dit koncept er fedt - men du kan ikke rigtigt sætte dig ind i at være sex sælger....da du jo ikke sælger noget = har en gesjæft.

Nej selvfølgelig ikke men hvis man hos en GP (eller andre) køber en time, så må man i min øjne kunne forvente aktion i den fulde aftalte/købte tid. Selvfølgelig med fradrag for tid til afklædning, evt. bad osv. Men det er bondefangeri hvis man kun "får lov" i 15 min. ud af f.eks. 60 minutter og så de resterende minutter fyldes ud med alt muligt andet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 5 minutter siden:

Nej selvfølgelig ikke men hvis man hos en GP (eller andre) køber en time, så må man i min øjne kunne forvente aktion i den fulde aftalte/købte tid. Selvfølgelig med fradrag for tid til afklædning, evt. bad osv. Men det er bondefangeri hvis man kun "får lov" i 15 min. ud af f.eks. 60 minutter og så de resterende minutter fyldes ud med alt muligt andet. 

 

Enig. Hvis aftalen er at timen slutter efter én udløsning, inducerer man jo stress i manden, for at holde så længe som muligt. At de fleste mænd så kun kan en gang på en time, er en helt anden snak. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det kommer virkeligt an på hvilken sex den pågældende pige tilbyder..... 

Jeg er feks rigtigt glad for tæt kropskontakt - jeg tænder meget på forspil osv. Men jeg ville ende med at være rigtigt ked af det, hvis en mand KUN gik efter antallet af udløsninger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
DK fyr 34 skrev, for 20 minutter siden:

Nej selvfølgelig ikke men hvis man hos en GP (eller andre) køber en time, så må man i min øjne kunne forvente aktion i den fulde aftalte/købte tid. Selvfølgelig med fradrag for tid til afklædning, evt. bad osv. Men det er bondefangeri hvis man kun "får lov" i 15 min. ud af f.eks. 60 minutter og så de resterende minutter fyldes ud med alt muligt andet. 

 

Det er jo tilladt som mand at vælge sin GP udfra hvilken type sex han ønsker. 

Og man er som GP fuldstændigt i sin gode ret til at sige at man ikke kan levere det ønskede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Det kommer virkeligt an på hvilken sex den pågældende pige tilbyder..... 

Jeg er feks rigtigt glad for tæt kropskontakt - jeg tænder meget på forspil osv. Men jeg ville ende med at være rigtigt ked af det, hvis en mand KUN gik efter antallet af udløsninger. 

 

Ja, i det hele taget er det dræbende at have mål, når man leger og elsker. Men der er også dræbende at der er begrænsninger af denne type. OK at det er forbudt at knalde nummi, sprøjete her og der m.m.. Men begrænsninger i antal udløsninger, antal kys osv fra den kasse, ville slukke mine spæde gløder :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Jeg er så lidt anderledes, kan jeg fornemme..... jeg bliver top stresset hvis en mand går efter ‘så mange udløsninger som muligt’. Det levner ingen/eller lidt mulighed for at fordybe sig i hinanden. Og jeg klar over at jeg sælger sex....men jeg tilbyder ikke hverken 30 eller 60 min skampuling. 

 

Der  er  da  ikke  tale  om  skampuling hvis  manden  er  i stand til flere  udløsninger  i det  aftalte  tidsrum.  Et  par  af  de  mænd  jeg  har  mødtes med  har  de  kunne  lege  lige  efter  en  udløsning  til  begges  fornøjelse.  Men  nu  har  jeg  heller  ikke  fokus  på  antal  udløsninger, tiden  eller  der  skal  drives  en  forretning. 

Og  ja  vi  har  alle  ret til at  sige  nej tak til  en  aftale.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da godt forstå, at m - j bliver nysgerrig og stiller spørgsmålet, om hvor mange gange man må komme indenfor den aftalte tid...

For mit vedkomne, er det helt op til manden, men jeg anbefaler så altid, at han starter med en hurtig udløsning, enten ved samleje eller oliesvensk, da der så er større chancer for, at han så kan nå at komme 2 gange...

Mine erfaringer viser sig, at helt op til ca 90 % af mændene faktisk ikke kan komme mere end 1 gang.  Men det kan af og til være ønsketænkning hos manden, at han kan komme flere gange end 1 gang og for nogens vedkomme er det fordi, at de gerne vil have så meget ud af tiden, som overhovedet muligt.

Et typsik eksempel. En gæst bestiller 1 times massage og tillægsydelser....Jeg har givet manden massage i fx 30 min. og han er blevet godt opstemt, så ønsker han 2 udløsninger og det er også helt ok for mig, men jeg gør ham altid opmærksom på, at jeg yderst sjældent oplever, at man kan nå at få en udløsning mere på de sidste 30 min. og så opnår man bare stress og skuffelse over sig selv og at man har "spildt" 30 min. på ingenting i håb om at kunne opnå en udløsning mere på så kort tid...og når liderligheden er væk, og man har fået indledende massage, så får man hurtigt travlt med at komme ud af døren, for så kommer arbejdet og andre ting op i hovedet på manden.... hovedparten af mændene takker så nej, mens få andre vil prøve at give det en chance alligevel, men må ofte føle skuffelse over sig selv og det er jo så ærgerligt.

Derimod, oplever jeg ofte succes med, at når en mand bestiller fx 1 time og han så starter med samleje eller oliesvensk med udløsning....for så derefter massage i ca 30 min. så han kan nå at sunde sig og til slut kan han få en udløsning mere enten med samleje igen, eller i hvert så med olie svensk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...