Hop til indhold
asp73

Flensborg Feldstraße

Recommended Posts

Så kom lysten over mig og jeg måtte et smut til Flensborg.

Havde et stykke tid kikket på Carolina fra Feldstraße 16

http://sexnord.net/profiles/view/5209/Flensburg/Carolina

Frygtede lidt at det ikke ville være pigen fra billederne som ville lukke op, men heldigvis var det hende fra billederne der lukkede op.

En sød, kærlig og kælen pige.

Kys kram og og dejlig naturlig kærestesex.

Startede med at ligge og kysse kramme hvorefter jeg slikkede hende, hun blev ret hurtig våd og jeg tror hun nød det, efter nogen tid ville hun lege med lille manden, men efter kort tid med fantastisk fransk blev jeg nød til at stoppe hende :o tid til mere kys og kælen og derefter kom hoved retten.

Afsluttede med en god gang rygmassage, på intet tidspunkt blev der set på noget ur og jeg fik rigeligt den tid jeg havde betalt for.

Hun er ikke så let at snakke med, hun kan nok ca 150 ord på engelsk/tysk og smansk kan jeg endnu ikke.

Hun kommer fra Columbia.

Stedet er pænt og rent, der er flere piger på samme adresse.

Kan lige nævne priserne:

20min 60€

30min 80€ mener jeg

45min 100€

60min 120€

Ret sikker på at hun får et besøg af mig igen :P

Elsker bare de piger der kommer fra sydamerika, derfor er der godt jeg snart skal derover igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

asp 73

dejlig beretning, men endnu dejligere at høre at pigen virkeligt lever op til forventningerne.

Jeg har luret på hende når hun slænger sig på den røde sofa, så måske man skulle bevæge sig ned omkring den skønne, jeg kan så håbe på hun er dernede i næste uge også.

Feldstrasse har ofte nogle søde Sydamerikanere, og de er oftest meget skønne at dyrke sex med, men bagdelen oplevede du også, de fremmed sprog vi mestre, tysk / engelsk, er desværre ikke dem de er bekendte med i sydamerika.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej asp73

Smuk pige, god service, god tid og en god pris - hvad kan man ønske sig mere :)

Måske bare lige at man havde samme nærhed til at kunne det samme, som jer der bor i grænselandet :P

Men ok, det har vel sine fordele, og sine ulemper, næsten uanset hvor man slår sig ned.

Tror trods alt at jeg bliver boende i København, mindst til jeg går på pension. Heldigvis er det bare at hoppe på et lavpris fly i ny og næ.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...