olemadsen 87 Skrevet 27. April, 2012 I Nordjylland er de vist ikke så frisindede. http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 749589.ece Måske kan man godt forstå beboerne i et lille samfund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danish 2 Skrevet 27. April, 2012 Måske kan man godt forstå beboerne i et lille samfund. Ja jeg kan ikke.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 27. April, 2012 Heller ikke jeg danish - er selv flyttet fra området, og rejser ikke tilbage. Men trods alt er reaktionen mere ekstrem end jeg havde forestillet mig. Ophavet til truslerne er sikkert klar over at hans reaktion ikke repræsenterer flertallet. Men for ringe, hvis der ikke tages aktivt afstand til metoderne i lokalsamfundet. Heldigvis er der også fyrtårne af tolerance i provinsen. Mindes for flere år siden en demonstration i en landsby mod nogle kriste fundamentalister, der kørte hetz demo mod en lokal glædespige i byen, der var og blev respekteret som enhver af byense øvrige forretningsdrivende. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 27. April, 2012 Hvad jeg mener er at jeg forstår beboerne ikke er vilde med en erotisk butik, metoderne forstår jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shorty 0 Skrevet 27. April, 2012 Ja, jeg kan nu ikke forstå hvordan sådan en butik skulle kunne genere nogen. Som det fremgår af artiklen var der åbenbart tale om en ret diskret butik (indehaveren udtaler: "Vores vare-sortiment kunne eksempelvis ikke engang ses ude fra gaden"). Man må være ret snæversynet og fundamentalistisk indstillet for at kunne blive generet af det og dertil må der en god portion enøjet mangel på respekt og tolerance for andres frihed til for at begynde at protestere mod sådan en butik. Shorty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danish 2 Skrevet 28. April, 2012 Ja, jeg kan nu ikke forstå hvordan sådan en butik skulle kunne genere nogen. Som det fremgår af artiklen var der åbenbart tale om en ret diskret butik (indehaveren udtaler: "Vores vare-sortiment kunne eksempelvis ikke engang ses ude fra gaden"). Man må være ret snæversynet og fundamentalistisk indstillet for at kunne blive generet af det og dertil må der en god portion enøjet mangel på respekt og tolerance for andres frihed til for at begynde at protestere mod sådan en butik. Shorty +1000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg