Hop til indhold

Mangel på tollerance eller?

Featured Replies

Skrevet

Måske kan man godt forstå beboerne i et lille samfund.

Ja jeg kan ikke..

Skrevet

Heller ikke jeg danish - er selv flyttet fra området, og rejser ikke tilbage.

Men trods alt er reaktionen mere ekstrem end jeg havde forestillet mig. Ophavet til truslerne er sikkert klar over at hans reaktion ikke repræsenterer flertallet.

Men for ringe, hvis der ikke tages aktivt afstand til metoderne i lokalsamfundet.

Heldigvis er der også fyrtårne af tolerance i provinsen. Mindes for flere år siden en demonstration i en landsby mod nogle kriste fundamentalister, der kørte hetz demo mod en lokal glædespige i byen, der var og blev respekteret som enhver af byense øvrige forretningsdrivende.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
  • Author

Hvad jeg mener er at jeg forstår beboerne ikke er vilde med en erotisk butik, metoderne forstår jeg ikke.

Skrevet

Ja, jeg kan nu ikke forstå hvordan sådan en butik skulle kunne genere nogen.

Som det fremgår af artiklen var der åbenbart tale om en ret diskret butik (indehaveren udtaler: "Vores vare-sortiment kunne eksempelvis ikke engang ses ude fra gaden").

Man må være ret snæversynet og fundamentalistisk indstillet for at kunne blive generet af det og dertil må der en god portion enøjet mangel på respekt og tolerance for andres frihed til for at begynde at protestere mod sådan en butik.

Shorty

Skrevet

Ja, jeg kan nu ikke forstå hvordan sådan en butik skulle kunne genere nogen.

Som det fremgår af artiklen var der åbenbart tale om en ret diskret butik (indehaveren udtaler: "Vores vare-sortiment kunne eksempelvis ikke engang ses ude fra gaden").

Man må være ret snæversynet og fundamentalistisk indstillet for at kunne blive generet af det og dertil må der en god portion enøjet mangel på respekt og tolerance for andres frihed til for at begynde at protestere mod sådan en butik.

Shorty

+1000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.