Hop til indhold
Boobsandgb

Store bryster og FKK

Recommended Posts

@Boobsandgb

Jeg håber at nogle kan hjælpe dig mere konkret med et svar på dit spørgsmål.

Men helt generelt, der tror jeg at det er ret vanskeligt at foreslå nogle klubber, hvor du kan regne med at der er nogle af de piger som du søger.

Det er ikke som med en vagtplan på et bordel, hvor du kan se hvem der er på vagt hvornår.

Jo der findes klubber der har en vagtplan, men det normale er, at der er et ikke nærmere angivet udvalg af piger, som du så må opleve på dagen, og ikke kan vide hvem er forinden dit besøg.

Måske chancen er størst i de aller største, mest kendte klubber med flest piger.

Held og lykke, og god tur

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag på en af de store klubber, hvor udvalget er størst. Så vil der helt sikkert være et udvalg af piger med store bryster at vælge i. Artemis i Berlin, Magnum, Golden Time, Livingroom, Acapulco i Düsseldorf området vil være gode bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er blot til store bryster - aka meget store

har prøvet kissie, Alexa, Hartenberg og aphrodite

min drøm er dog ggg kirie, men helst i en sandwich 

håber på nogle gode anbefalinger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boobsandgb skrev, for 5 timer siden:

Er blot til store bryster - aka meget store

har prøvet kissie, Alexa, Hartenberg og aphrodite

min drøm er dog ggg kirie, men helst i en sandwich 

håber på nogle gode anbefalinger 

Sidst jeg var på Harmony, var der en høj lettere moden lyshåret pige, jeg endelig fik en tur med, da jeg ved mit forrige besøge havde kigget længe efter hendes store bløde naturlige bryster - og også fået en lille snak med hende - men nu skulle det være, da jeg bare havde lyst til at klemme dem sammen om jernet - OK - de var ikke spændstige - men til en god omgang i kavalergangen er kunstige bryster ofte ubehagelige og kolde, medens det at mærke et par store, bløde og ikke mindst varme bryster på mine nosser - det er noget, der rykker i organet - især hvis de også er så lange at pigen kan sutte pik samtidigt. Desværre koster "Spritz im Mund" ekstra - så hun fik sine bryster godt bedækket istedetfor - og det var jo heller ikke så ringe en afslutning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...