Boobsandgb 64 Skrevet 15. April, 2018 Hej brødre Tænker at tage et smut til Tyskland - som babsoman vil jeg blot høre til , hvilken klub der kan tilbyde piger med ja tak store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9603 Skrevet 15. April, 2018 @Boobsandgb Jeg håber at nogle kan hjælpe dig mere konkret med et svar på dit spørgsmål. Men helt generelt, der tror jeg at det er ret vanskeligt at foreslå nogle klubber, hvor du kan regne med at der er nogle af de piger som du søger. Det er ikke som med en vagtplan på et bordel, hvor du kan se hvem der er på vagt hvornår. Jo der findes klubber der har en vagtplan, men det normale er, at der er et ikke nærmere angivet udvalg af piger, som du så må opleve på dagen, og ikke kan vide hvem er forinden dit besøg. Måske chancen er størst i de aller største, mest kendte klubber med flest piger. Held og lykke, og god tur Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 15. April, 2018 Tag på en af de store klubber, hvor udvalget er størst. Så vil der helt sikkert være et udvalg af piger med store bryster at vælge i. Artemis i Berlin, Magnum, Golden Time, Livingroom, Acapulco i Düsseldorf området vil være gode bud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boobsandgb 64 Skrevet 15. April, 2018 Er blot til store bryster - aka meget store har prøvet kissie, Alexa, Hartenberg og aphrodite min drøm er dog ggg kirie, men helst i en sandwich håber på nogle gode anbefalinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 15. April, 2018 Boobsandgb skrev, for 5 timer siden: Er blot til store bryster - aka meget store har prøvet kissie, Alexa, Hartenberg og aphrodite min drøm er dog ggg kirie, men helst i en sandwich håber på nogle gode anbefalinger Sidst jeg var på Harmony, var der en høj lettere moden lyshåret pige, jeg endelig fik en tur med, da jeg ved mit forrige besøge havde kigget længe efter hendes store bløde naturlige bryster - og også fået en lille snak med hende - men nu skulle det være, da jeg bare havde lyst til at klemme dem sammen om jernet - OK - de var ikke spændstige - men til en god omgang i kavalergangen er kunstige bryster ofte ubehagelige og kolde, medens det at mærke et par store, bløde og ikke mindst varme bryster på mine nosser - det er noget, der rykker i organet - især hvis de også er så lange at pigen kan sutte pik samtidigt. Desværre koster "Spritz im Mund" ekstra - så hun fik sine bryster godt bedækket istedetfor - og det var jo heller ikke så ringe en afslutning 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg