Hop til indhold
jakobhansen

Nadia i Arden

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Nadia i Arden. Og det skulle jeg have gjort langt tidligere !

https://annoncelight.dk/showad/223128

Nadia er præcist lige så flot som på hendes billeder, og hun er enormt sød at være sammen med. Jeg bestilte en time, men jeg var ikke i stand til at gennemføre den. Det var alt for godt - og alt for hurtig. Det var dog ikke Nadias evner der fejlede. Hun er en af de mest afslappede og trygge piger jeg har besøgt. Stedet og rummet er ganske fint. Parkeringsmulighed er god.

Men Nadia skal have et stort tak for besøget ! Jeg kommer igen næste gang hun besøger Arden ! 

Hvis du læser med, Nadia - så tak for den dejlige oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Nadia for nogle år siden, og jeg havde også en positiv oplevelse dengang. Jeg kan dog ikke lade være med at studse over at alderen opgives til 22 år - hvilket jeg tror har været tilfældet i mindst 3 år. Kunne bruge en opdatering ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Carlos Danger skrev, den 15/4/2018 at 00:17:

Jeg besøgte Nadia for nogle år siden, og jeg havde også en positiv oplevelse dengang. Jeg kan dog ikke lade være med at studse over at alderen opgives til 22 år - hvilket jeg tror har været tilfældet i mindst 3 år. Kunne bruge en opdatering ;)

Jeg synes nu, at det være ret ligegyldigt med alderen, bare pigen er så smuk og dejlig som Nadia:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den smukkeste pige i branchen jeg har mødt. Hun yder ikke super eller mega, ej heller rollespil eller andre anderledes aktiviteter. Men hun knalder godt og er en meget flot pige. 

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 27 minutter siden:

Lyder fantastisk. Jeg vil ikke have adressen, men er det i selve byen, i udkanten eller udenfor byen?

I byen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, den 17/4/2018 at 16:54:

Jeg synes nu, at det være ret ligegyldigt med alderen, bare pigen er så smuk og dejlig som Nadia:)

Jeg er helt enig med dig - derfor ser jeg heller ingen grund til at den adviserede alder skal være så afvigende fra virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Carlos Danger skrev, for 3 timer siden:

Jeg er helt enig med dig - derfor ser jeg heller ingen grund til at den adviserede alder skal være så afvigende fra virkeligheden.

Jeg ved ikke, hvor afvigende den er - 3-4 år måske:) En pige, som hende, burde ikke skjule et par år - enig! Til gengæld kunne det være mere relevant, hvis hun fik lavet nogle nye fotos, der viser, hvilken dejlig kvinde hun er, og for at vi stakkels hungrende kan få noget at varme os på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi igen i går. Hun er altså dejlig.

Stedet er fint, men måske ikke super diskret. Ligger ud til en vej, men der er altså meget lidt trafik i byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Lynge9400 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg var forbi igen i går. Hun er altså dejlig.

Stedet er fint, men måske ikke super diskret. Ligger ud til en vej, men der er altså meget lidt trafik i byen.

Hej Lynge

Kan du fortælle lidt om hendes priser og hvad der tilbydes, da det ikke fremgår af hendes annonce?

Jeg overvejer meget at køre 140 km. for at besøge hende efter alle de positive ting der er skrevet om pigen, men vil da gerne vide lidt mere om service og pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flinkmand Du kan roligt køre de 140 km for at møde hende. Hun er helt igennem en smuk pige.

Du kan få den mest fantastiske ridetur, eller den stilling du ønsker. Et lille smæk i måsen til hende er også fint.

Alt er med condom indtaget hj.

100 procent anbefaling hefra, men bestil tiden hjemmefra, hun er eftertragtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Fiskeraage skrev, for 3 timer siden:

Glemte lige at sige at hun prismæssigt ligger på højde med de Danske piger, halv time Ca 11-1200 kr.

:wacko: Nadia er da dansk:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, den 28/4/2018 at 17:39:

:wacko: Nadia er da dansk:wacko:

Ja, hun er syngende Dansk. Måske skulle jeg have skrevet prisniveau som de andre Danske piger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Fiskeraage skrev, for 15 minutter siden:

Ja, hun er syngende Dansk. Måske skulle jeg have skrevet prisniveau som de andre Danske piger. :)

Det var netop det, jeg mente. Det andet kunne misforstås.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...