Hop til indhold

Recommended Posts

er der nogen som har besøgt det nye sted i langeskov.

og hvis , hvad var oplevelsen.

er der noget vi skal prøve.....

pigers alder udseende m.v.  ønskes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre 

jeg tog en for holdet i dag, vi må jo hjælpes ad :-) ringede og bestilte tid ankom og Mutter selv tog imod det er hende der står op på de to billeder af to damer, hun var meget sød og venlig, jeg vil gætte på ca 45 -50 år pæn figur ca 155 høj alm af bygning mellem str bryster.

kom ind i lokalet blev spurgt hvad jeg ville have, jeg valgte 1 times hård massage til 500 kr blødere koster 400 kr, hun forlod lokalet med pengene og jeg smed alt tøjet og lagde mig på briksen, hun kom ind og startede massagen med at gå oven på ben- ryg-baller derefter en god massagen af hele bagsiden, da hun var færdig med bagsiden tørrede hun resten af olien af med køkkenrulle og forlod lokalet for at snakke med en anden pige, kort efter kom hun retur og startede med meget dejlig berøringer af baller og inderlår samt kuglerne, vend om kom og jeg blev spurgt om jeg ville have andet hun sagde om det skulle være hj til 200 mere og jeg kvitterede hun begyndte så dejlige berøringer af pik og pung og jeg begyndte at udforske hende lidt uden på tøjet, hun sagde så at hun kunne tage trøjen af for 100 kr mere hvilket jeg accepterede, ud kom to stk flotte lækre bryster som sad rigtig pænt uden hjælp efter min over bevisning, hun forsatte et dejlig og over middel hj med tilhørende effekt :-) aftørring hvorefter hun forsatte massagen af for siden, jeg spurgte om bad var muligt og det var det.

var der lidt over en time til 800 kr for massage plus hj af topløs pige, hun har tidligere haft klinik i København, og der skulle komme en anden pige om et par uger, gætter på hun skal klare dem der vil have fp, tror ikke Mutter selv tilbyder dette, der var også en mand et andet sted i huset kunne mand høre.

jeg tog en for holdet som jeg bestemt ikke fortryder og vil besøge stedet igen ved lejlighed, så kan anbefales herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Hejsa 

Så var jeg forbi forleden dag. 

Skrev en SMS om de var klar om en halv time og det var de. Mig i bilen og afsted imod Langeskov. 

Ankommer til tiden vælger at bestille dagens tilbud tantra massage i 30 minutter med HJ. Betaler af med alt tøjet og damen lucy kommer ind. En ganske fin massage imens vi havde en super lang og fin snak! Hun snakker rigtig fint dansk. Startede på maven.. da jeg kom om på ryggen stod lucy bag mig og masserede mig på brystkassen imens fik jeg hendes store dejlige bryster i hovedet! Rigtig dejligt! Når så kom vi til det sjove hun går igang med HJ stadig med alt tøj på, men hun bliver ved med at sige at det er varmt, så siger jeg bare jamen så kan du tage din trøje af, så det gøre hun uden ekstra betaling.. så blev der også lidt plads til at lege med de store og dejlige bryster imens man fik et fint HJ. 

Jeg er ihvertfald tilfreds. Fin behandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, for 30 minutter siden:

Hejsa 

Så var jeg forbi forleden dag. 

Skrev en SMS om de var klar om en halv time og det var de. Mig i bilen og afsted imod Langeskov. 

Ankommer til tiden vælger at bestille dagens tilbud tantra massage i 30 minutter med HJ. Betaler af med alt tøjet og damen lucy kommer ind. En ganske fin massage imens vi havde en super lang og fin snak! Hun snakker rigtig fint dansk. Startede på maven.. da jeg kom om på ryggen stod lucy bag mig og masserede mig på brystkassen imens fik jeg hendes store dejlige bryster i hovedet! Rigtig dejligt! Når så kom vi til det sjove hun går igang med HJ stadig med alt tøj på, men hun bliver ved med at sige at det er varmt, så siger jeg bare jamen så kan du tage din trøje af, så det gøre hun uden ekstra betaling.. så blev der også lidt plads til at lege med de store og dejlige bryster imens man fik et fint HJ. 

Jeg er ihvertfald tilfreds. Fin behandling. 

Kan man få mere end hj, evt fuldpakken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
most wanted skrev, for 1 time siden:

Kan man få mere end hj, evt fuldpakken

Spurgte jeg desværre ikke til.. men Lucy har været i branchen i en del år sagde hun! I Jylland og hun virkede da frisk nok! Du kan prøve og ringe til dem og spørger.. tror de svare dig på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, for 16 timer siden:

Hejsa 

Så var jeg forbi forleden dag. 

Skrev en SMS om de var klar om en halv time og det var de. Mig i bilen og afsted imod Langeskov. 

Ankommer til tiden vælger at bestille dagens tilbud tantra massage i 30 minutter med HJ. Betaler af med alt tøjet og damen lucy kommer ind. En ganske fin massage imens vi havde en super lang og fin snak! Hun snakker rigtig fint dansk. Startede på maven.. da jeg kom om på ryggen stod lucy bag mig og masserede mig på brystkassen imens fik jeg hendes store dejlige bryster i hovedet! Rigtig dejligt! Når så kom vi til det sjove hun går igang med HJ stadig med alt tøj på, men hun bliver ved med at sige at det er varmt, så siger jeg bare jamen så kan du tage din trøje af, så det gøre hun uden ekstra betaling.. så blev der også lidt plads til at lege med de store og dejlige bryster imens man fik et fint HJ. 

Jeg er ihvertfald tilfreds. Fin behandling. 

Jeg troede at tantra massage bliv udført nøgen, krop mod krop........

Del dette indlæg


Link til indlæg
sextossen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg troede at tantra massage bliv udført nøgen, krop mod krop........

Thai tantra har sjældent noget med tantra at gøre ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
Mini_me skrev, den 16/7/2018 at 14:45:

Jeg har en tid imorgen kl 14 :-) 

Var det en succes hvis man må spørger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Så var jeg afsted forleden dag igen. 

Blevet taget imod af ejeren og en ny pige på stedet.. hun er ikke på de billeder som er på annoncen. Jeg fik massage af begge piger i 30 min plus afslutning.. det var fint nok, men savner Lucy som var der var at finde der tidligere på adressen! Hun var en fræk thai sag... om jeg kommer igen nu når Lucy ikke er der, er jeg lidt i tvivl om... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte Birkevej i dag. Stedet ligger nærmest i en rundkørsel og har man en bil, der er større end en Aygo, så er der ikke optimale forhold - ej heller diskrete.

nok om det. Valgte b2b i en halv time for 700 med en slank kvinde, der nok var nærmere 50 end 40. Hun talte udmærket engelsk. Massagen var meget massage og lidt b2b, der bestod af at hun gned sin kusse mod mine balder og senere mod pikken. Ganske dejligt og meget pirrende. Afslutning med hånden. Derefter massage i hoved/nakke. Massage-delen var OK, men svært at komme omkring hele kroppen på sølle ½ time, når man også skal tage sig af "flagstangen".

fin behandling og OK pris. Vil nok gerne betjenes næste gang af en lidt rundere model i samme alder, men udstyret med at par store bryster :-) . Hende så jeg både før og efter.

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
deerhunter skrev, den 13/8/2018 at 23:34:

besøgte Birkevej i dag. Stedet ligger nærmest i en rundkørsel og har man en bil, der er større end en Aygo, så er der ikke optimale forhold - ej heller diskrete.

nok om det. Valgte b2b i en halv time for 700 med en slank kvinde, der nok var nærmere 50 end 40. Hun talte udmærket engelsk. Massagen var meget massage og lidt b2b, der bestod af at hun gned sin kusse mod mine balder og senere mod pikken. Ganske dejligt og meget pirrende. Afslutning med hånden. Derefter massage i hoved/nakke. Massage-delen var OK, men svært at komme omkring hele kroppen på sølle ½ time, når man også skal tage sig af "flagstangen".

fin behandling og OK pris. Vil nok gerne betjenes næste gang af en lidt rundere model i samme alder, men udstyret med at par store bryster :-) . Hende så jeg både før og efter.

D

Hey 

hva måtte du enlig slippe for body to body? Hvis man må spørger :-) har aldrig spurgt dem om prisen nemlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, for 9 timer siden:

Hey 

hva måtte du enlig slippe for body to body? Hvis man må spørger :-) har aldrig spurgt dem om prisen nemlig 

Har du egentligt læst hvad han skrev?

Snigeren902 skrev, for 9 timer siden:

Valgte b2b i en halv time for 700 med en slank kvinde, der nok var nærmere 50 end 40. Hun talte udmærket engelsk. Massagen var meget massage og lidt b2b, der bestod af at hun gned sin kusse mod mine balder og senere mod pikken.

Fremgår da rimeligt tydeligt hvad han gav.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902

Nogle der har været der for nylig? Ligner der er kommet ny pige på stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var igen igen igen igen forbi Birkevej i dag efter længere tids pause. Der var ganske rigtigt kommet en ny kvinde/pige, som har været der i 5 dage. Hun taler fint dansk.

Blev mødt i døren af hende - hun iklædt en let kjole, der afslørede lidt men ikke for meget. Valgte B2B for 800 i ½ time. Blid massage (blidere end mamasan) og påklædt massøse i starten. Hun tog da tøjet af og jeg kunne ikke styre min nysgerrighed og vendte ansigtet om - hvilken kvinde: mørk i huden, velformet og velproportioneret og store C (D) babser, som måske er hjulpet lidt på vej. Jeg var solgt og selvom jeg er næsten 60, så var det svært ikke at blive lidt småforelsket i hende, selvom hun vel er ca ½ x min alder.  Om på ryggen og himmerige begyndte. Det var skønt og en halv time gik alt for hurtigt. Hun er sød og let genert, så jeg var forsigtig, da jeg spurgte til sex og blow. Selvom hun var ophidset, var svaret - "kun massage" og et kindkys til mig. Og det skal man respektere ! Efter det skønne handjob masserede hun min overkrop, mens hun stod bøjet hen over mig. Dvs. jeg havde to oliebrune meloner hængende ned i ansigtet :-) Hun sagde, at jeg skulle slappe af - dog krydret med et lille fnis !

Skøn oplevelse og skøn kvinde ! 100% gentalgesesfare.........

D

Del dette indlæg


Link til indlæg
deerhunter skrev, den 10/10/2018 at 20:31:

Var igen igen igen igen forbi Birkevej i dag efter længere tids pause. Der var ganske rigtigt kommet en ny kvinde/pige, som har været der i 5 dage. Hun taler fint dansk.

Blev mødt i døren af hende - hun iklædt en let kjole, der afslørede lidt men ikke for meget. Valgte B2B for 800 i ½ time. Blid massage (blidere end mamasan) og påklædt massøse i starten. Hun tog da tøjet af og jeg kunne ikke styre min nysgerrighed og vendte ansigtet om - hvilken kvinde: mørk i huden, velformet og velproportioneret og store C (D) babser, som måske er hjulpet lidt på vej. Jeg var solgt og selvom jeg er næsten 60, så var det svært ikke at blive lidt småforelsket i hende, selvom hun vel er ca ½ x min alder.  Om på ryggen og himmerige begyndte. Det var skønt og en halv time gik alt for hurtigt. Hun er sød og let genert, så jeg var forsigtig, da jeg spurgte til sex og blow. Selvom hun var ophidset, var svaret - "kun massage" og et kindkys til mig. Og det skal man respektere ! Efter det skønne handjob masserede hun min overkrop, mens hun stod bøjet hen over mig. Dvs. jeg havde to oliebrune meloner hængende ned i ansigtet :-) Hun sagde, at jeg skulle slappe af - dog krydret med et lille fnis !

Skøn oplevelse og skøn kvinde ! 100% gentalgesesfare.........

D

 

Wow - hun lyder godt nok tiltalende. Har hun et navn, så man kan bede om at få en tid hos netop hende?

 

/RH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet derfra, og fik en time mix thai/olie for 500.- af Ann.

hun er en meget smuk og naturlig pige. Hun havde en lang kjole på både da hun åbnede døren, og under massagen. Jeg tog alt tøjet af, og hun gav en rigtig god afslappende massage. Da jeg vendte mig om, var hun lige nødt til at flytte lidt på min lille ven, som ukontrolleret begyndte at vokse... det fniste hun bare lidt af. Idet at hun ikke tilbød noget ekstra, ville jeg heller ikke spørge ind til det. Så det blev ved massagen.

Ann arbejder der hver dag indtil den 17/1, hvor hun så er væk til 21/1 og så er hun der indtil 7. Februar, hvor hun stopper helt, da hun har fået “normalt” arbejde i helt anden branche.

jeg regner med at jeg skal nå forbi hende igen inden hun stopper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enjoy skrev, for 3 minutter siden:

det er ikke hende på billedet i overnævnte link, der er Ann vel ? 

Jeg kunne godt forestille mig at de billeder, hvor der ikke er ansigt med kunne være Ann, men ved det ikke, da hun som nævnt havde en lang kjole på som dækkede hendes ben.

hende man kan se ansigtet på, kom lige ud og hilste på da jeg kom. Jeg tror det er hende der ejer stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...