Hop til indhold

Recommended Posts

Nå men har her til aften været en tur forbi point wellness i Rødovre.

Ikke videre nogen fornøjelse. Faktisk mest af alt spild af tid og penge.

Havde aldrig været der før og kommer helt sikkert heller ikke igen.

Ringede i forvejen for at høre om de havde tid 30 min senere. Og jo det havde de.

Ankommer til stedet og ringer på. Ingen lukker op trods at hele huset er oplyst. Men de kigger ud af vinduet istedet for.

Står og venter på trappen i næsten 2 min før der bliver lukket op.

Nu er det ik det store problem på adressen da man går ind bag ved huset men alligevel. Var det ved at overveje bare at køre igen.

Nå men kommer ind og får anvist menukortet som hænger på døren. Vælger 1 TIME med OLIE massage. Ok siger hun og gør sengen klar. Hun får penge og går ud et kort øjeblik.

Vel tilbage i rummet begynder hun på det sædvanelige trykkeri over hele kroppen og hun lægger godt med kræfter i. Uhh. Det skal nok blive godt det her tænker jeg.

Men AK nej. Det viser sig at hun bare trykker lidt på må og få og ikke aner noget om hvad hun laver.

Og hvis hun rammer en muskel og man siger av trykker hun bare endnu hårdere.

Og jeg vil nu ellers ikke mene at jeg er en pivskid men damn. Jeg har før fået rigtig thaimassage uden problemer. Måtte flere gange bede hende om at stoppe fordi hun trykkede for hårdt.

Så begyndte hun at komme lidt olie på hist og her. Men det blev det ikke bedre af. Tværtimod. Nu begyndte hun bare at køre hænderne op og ned over min krop uden at trykke overhovedet.

Fortalte hende flere gange at det altså var oliemassage jeg havde bestilt og ikke hverken Thai eller noget andet og at jeg gerne ville ha en ordentlig massage. Men hun reagerede ikke på det.

Efter 20 min blev jeg vendt om og hun fortsatte i samme stil på fronten.

Så skulle hun lige ud og hente vand og brugte næsten 5 min på at tørre mig af før hun igen begyndte at give lidt massage.

Sharp 45 min efter ankomsten stod jeg ved min bil igen 400 kr fattigere men dog en oplevelse rigere.

Jeg har været rundt på mange forskellige thaisteder i kbh men det her er dog til dato den absolut aller værste jeg nogensinde har besøgt.

Jeg vil mene at en pige på 14 år uden nogen massagekendskab overhovedet ville kunne give en bedre massage end her.

Jeg ved at jeg burde ha brokket mig over at der stadig var 20 min tilbage af tiden men valgt bare at komme ud af døren og væk. Jeg havde simpelthen fået nok elendighed for i aften. og vil kraftig advare andre om at spilde deres tid og penge på stedet. Nu er i ihvertfalde blevet advaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Peterpedal

I had been there Point wellness manytime every month.i never got that bad before i had met Pat,Be,Malee they are all very good friendly,sweet,good survice,very clean and big parking, they are gave very very good massage Be,Pat and Malee they are really very professional with Thai,Oil,tantra and thai treatment massage.and i'll come back again and again for sure.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi nogle gange og har prøvet både Pat og Be.

Kan ikke genkende P P `s beskrivelse, men mener selv jeg har fået fin behandling af begge piger.

God hård thaimassage af Pat med god snak ind imellem,nu kan jeg godt lide en hård massage men hun lyttede da jeg gjorde opmærksom på at nu brugte hun kræfter nok :D

Be har jeg fået en blid oliemassage af,da det var det der fristede den dag også fint med masser af snak og grin.

Søde piger der ihvertfald får min anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Peterpedal

I had been there Point wellness manytime every month.i never got that bad before i had met Pat,Be,Malee they are all very good friendly,sweet,good survice,very clean and big parking, they are gave very very good massage Be,Pat and Malee they are really very professional with Thai,Oil,tantra and thai treatment massage.and i'll come back again and again for sure.. :D

På en eller anden måde virker dette indlæg "plantet". Det er på engelsk og virker ikke sprogloigt helt kompetent.

Jeg fæster større lid til Maximus' indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja om det engelske svar er planet eller ej ved jeg ikke. Men den behandling jeg fik af dem den deg jeg var det viste ihvertfalde tydeligt at hun ikke havde en ski forstand på det hun levede.

Jeg har fået rigtig thai massage mange gange både i DK og Thailand og også oliemassage begge steder mange gange og jeg er ikke nogen kylling når de tager ved for det kan de de små tøzzer.

Men jeg kan sagtens mærke forskel på om de ved hvad de laver eller ej. Og hende jeg fik "massage" af vidste tydeligvis ikke hvad hun lavede.

Hvad hun hed ved jeg ikke. Men det var en lidt ældre kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På en eller anden måde virker dette indlæg "plantet". Det er på engelsk og virker ikke sprogloigt helt kompetent.

Jeg fæster større lid til Maximus' indlæg

Ja og så har "vedkommende" lavet i alt 2 indlæg som begge går på at rose det sted. Det ene på dansk og det andet på hjælpeløst engelsk. Suspekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, måske er det plantet, måske ikke.

I hvert fald kan jeg heller ikke genkende Peterpedals oplevelse. Overhovedet ikke. Har været der tre gange i det sidste og fået forrygende både det ene og det andet.

Massagen er noget af det bedste jeg har prøvet nogetsteds. Og jeg har prøvet en del. Jeg er heller ikke nogen kylling, men et eller andet quack gi'r jeg ligevel ifra mig under Be's stærke hænder. Og alt det der snak om at thaisteder snyder med tiden ... problemet her er næsten det modsatte. Man kommer jo ikke derfra! Sidste gang var jeg der i tre timer, når jeg havde bestilt en...

Pænt sted i ny regime, dejlige voksne kvinder, meget grin og god stemning. I min optik bliver det ikke meget bedre.

Måske skulle jeg tage mig sammen og skrive en ordentlig anmeldelse...

Venligst

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Peterpedal

I had been there Point wellness manytime every month.i never got that bad before i had met Pat,Be,Malee they are all very good friendly,sweet,good survice,very clean and big parking, they are gave very very good massage Be,Pat and Malee they are really very professional with Thai,Oil,tantra and thai treatment massage.and i'll come back again and again for sure.. :D

Hmmmmm...... :?

Virker som enten translate.google.com eller typisk "thai-engelsk"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...