Hop til indhold
kanonkongen

Per og hans helt på eventyr.

Recommended Posts

Per var i godt humør, hans helt og ham skulle på en lille dametur. Han var spændt og nervøs.Kunne hans helt nu præstere i dag. Sidste gang, havde Per været uheldig, Han var blevet brændt af. Men det havde, han et talemåde for "Min penis er åbenbart en virkelig dårlig aprilsnar. Ingen hopper på den" :)  Men nu havde han lavet en ny aftale med en gift kvinde.:huh: Nu skulle hun i den grad hygge sig med hans helt. Per var klar.Han svingede ind på en sidegade og gik de sidste 200 meter ned til, "Penis glad kvinde søger". Som, hun kaldte sig selv. Per ringede på. Og her mødte der ham et syn han aldrig glemmer. Hun var gudesmuk som en rød rose, der lige var sprunget ud. Hun var kun iført en meget gennemsigtig lille lårkort kjole. Der viste en solbrun krop. Hun overfalder Per med det samme,og brugte meget længere tid på at undersøge Per´s penis end alle andre nogensinde havde gjort. Fortabt i fantasier om den lykkelige mulighed, viftede Per lidt for ivrigt med sin penis, så han i stedet for at nyde det i fulde drag, skød Per en jet stråle af et hvidligt væske ud, som rikochetterede fra  loftet og slog hende i jorden, Per udbrød hurtigt. Slog du dig. Men hun udbrød Håber du kan mere en det der. 

De gik op i soveværelset. Og Per tænkte. Nu kommer du fandme op at stå igen min helt. Hun tog et rask tag i livremmen, og åbnede Per´s bukser. Min helt blev voksede som en flagstang. men da hun tog om den kom den til at stå som en flagstang. Per tog hendes gennemsigtige af, og skubbede den og trusserne ned. Hun havde en lækker mørk trekant som Per blidt masserede mens en finger gled ned i revnen, hun spredte benene let og sagde. Hvor er det skønt, det du gør. Bliv ved!. Per var ikke nogen sex-ekspert, men han fangede hurtigt, at han skulle bruge sine fingre i takt med Hendes bløde fingre på min pik. Per var i ekstase og helt oppe og kører. Da de i liderligheden hørte en bil i indkørslen. Fuck skreg hun min mand kommer hjem nu :-o Per tænkte hurtigt, Kan jeg være i skabet, hoppe ud af vinduet, gemme mig under sengen eller hva helvede gør jeg? Tænkte han. Og løb ud af døren.

I stedet for at gå direkte ind i huset valgte Lars som hendes mand hedder, at kigge i postkassen for at se, om de havde fået post. På denne måde fik han øje på Per, der kom løbende forbi. Lars fik selvfølgelig noget af et chok, men kunne alligevel ikke lade være med at spørge nysgerrigt: Øhh, hvad laver du lige her? Spurgte Lars, voldsomt nysgerrigt. Per svarede hurtigt.  Jeg løber en tur, svarede han forpustet. Plejer du at løbe nøgen fra mit hus?, spurgte Lars undrende. Ja, det sker. Sagde Per. Med kondom?, spurgte Lars Kun når det regner, svarede Per,  hvorefter han løb de 200 meter ned til sin bil. Mens han tænkte,nu falder der brænde ned i det lille hjem. 

Per kørte nu hjem og i bilen digtede, han en lille sang om hans helt, Der virkede i dag. 

mel: ”Glade jul

Glade helt dejlige helt.

Og den stod sgu  til den gik.

engle sjunge om helten så smuk

den har himmerigs døre oplukt

salig er heltenes sang den går nok endnu en gang.

God dag, derude i EG land, Må i have en skøn dag.

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Er du sikker på at det ikke er en personlig historie fra det virkelige liv ? :D 

Ja ret sikker på det. Er ikke sådan en fyr :-o:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...