Hop til indhold
Turist1

Vandring på Vesterbro

Recommended Posts

Hei! Jeg er norsk, men besøker København nokså ofte. Det er noen få år siden nå, og dette er mine erfaringer etter et par dagers/kvelders vandring på Vesterbro.

Istedgade 18 (Candy Club)

Dette er ikke noe hyggelig sted lenger. 60 kroner kostet det. Et trangt barområde med tre undertøykledde jenter og syv-åtte menn som virket farlige, trolig fra Balkan eller Romania eller noe sånt. Bare noen få besøkende, selv om to unge par kom inn for å drikke en øl og se hva "dette var for noe". Ingen forsøk fra jentene på å tilby tjenester. Stedet har et par spilleautomater, en salong i tillegg til baren, dessuten et røykerom. Bakover strekker det seg en lengre korridor med halvmørke avlukker. Der er senger i sort kunstskinn og tørkepapir. Det er et gloryhole-rom der blowjobs er gratis når man har betalt inngang, og i korridoren går en jente som virker påvirket av narkotika. Hun er den som tilbyr. Seedy indeed! 

Bildene er fra Candy Club.

 

Club 34 (Istedgade 34)

Trappen opp får man ikke lov til å bruke. Det er kun etasjen man kommer inn i som kan brukes. Man betaler 80 kroner til damen bak disken, og så henvises man inn til bare - bak en dør til høyre. Det er ingen som bruker det første rommet til annet enn et rom man betaler i. I baren er det fire-fem-seks jenter, trolig østeuropeiske, som er ikledd undertøy. Rommet er på ca 20 kvadratmeter, det er alt. En stor og fet mann i 30-årene sitter bredbent på en stol og leser på mobilen sin, han er ikledd noen treningsklær. Av og til roper denne alfonsen sint til jentene. De går rundt til gjestene og spør om de vil ha sex. Så tar de dem med et sted. Lokalene er slitte, av og til kommer andre menn hurtig inn og ut. De kan være rumene eller albanere. Det føles ikke bra.

 

Thai Corner (Istedgade 38)

Stille. Én ladyboy og en afrikansk kvinne derinne. To gjester bare. En av dem blir med en jente rundt hjørnet og opp Gasverksvæj, trolig til det som heter Relax, massasjeklinikken som de bruker rom hos. Ingen skilt på veggen, ser slitt og rønnete ut.

 

På gaten

Mange street walkers, klassisk Vesterbro. Tilbud om sex hele tiden, men vennlig - ikke aggressivt, og jentene her virker faktisk freshere enn dem inne på klubbene. En "italiensk" jente tilbød seg å overnatte på hotellrommet mitt mot 5000 DKK. Så lettlurt er jeg ikke. Men jeg konstaterer ellers at de som arbeider i resepsjonen på hotellet aldri ser opp når gjestene kommer inn. De låser jo opp ytterdøren med adgangskortet, altså har de adgang til hotellet. Og når de passerer resepsjonen ser resepsjonistene ned. Dermed ser de heller ikke om man har med seg noen. Jeg hadde ikke det, men la merke til at de ikke bryr seg om det.

 

CitySwingers (Godsbanegade 20)

Dette er det tidligere xxdark, som nå er blitt én av to sexklubber som heter CitySwingers. Denne er en ren fetish/sex-klubb, den andre som ligger i Øresundsvej er mer rendyrket for swinging. For menn koster det 200 kr å komme inn. Hvis man lager en profil på nettsidene deres får man er "autentisk"-stempel på profilen som viser andre at man faktisk har vært der og ikke bare snoker på nettet. Det er en bra gratis bar, nyoppussede lokaler, dusjer, og ulike rom til å ha sex i. Den ene kvelden jeg var der, var det stille, og bare fire-fem eldre menn som gikk rundt. Den andre dagen var det gangbang, der en ung kvinne hadde sex med alle som ville. Dette er jo et frivillig sted, med forbud mot sexsalg, og man kan følge med på nettsidene hva slags aktiviteter de har. Er det gangbang-kveld kan man altså ha sex så mange ganger man orker med danske piker, for hva det koster å komme inn. Og så er det gratis bar for de samme 200 kroner.

 

 

 

 

Redigeret af Administrator
Billeder fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din vandringsberättelse. Jag har tidligere besögt Club34 men då har er varit någre thai-damer av skiftende alder og man ku få et blow- eller handjob i salongen. Er de helt borte nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Turist1 skrev, for 4 timer siden:

Det er et gloryhole-rom der blowjobs er gratis når man har betalt inngang,

Virkelig??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
McQueen skrev, for 8 minutter siden:

Virkelig??

Men, forvent ikke nødvendigvis, det er en KVINDE bare væggen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ingen thai noen steder, ingen ladyboys, bare østeuropeere og mafiaguys. 

Må legge til at piken på CitySwingers var imponerende. 15 menn rundt henne, alle leverte to-tre-fire ganger, og hun bød på ubegrenset bruk av alle kroppsåpninger. Lydnivået hennes var høyt. Spesielt å se de mange menn uten klær og i kø. Tror dette skjer ganske ofte der. God value for money.

Avsluttet oppholdet i København med et besøk hos Nina Siambabe som nå er i Vesterbrogade 1XX. Synes hun er oppskrytt. Massasjen er middeld, utseendet og lokalene mindre enn det. Forstår ikke at hun får så mye skryt og oppmerksomhet. Er det fordi alle de andre er så dårlige?

Redigeret af Turist1
Red

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...