Hop til indhold
Guest FrokostUartig

R E S P E C T !

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

Her er en mand med noget på hjertet og hands-on erfaring...

 

https://www.bt.dk/danmark/niels-har-koebt-sig-til-sex-450-gange-alle-kvinder-kan-koebes

450 på 50 år. Manden er sgu nøjsom ;) 

Meeen, nu er han jo ansat på Ugen Rap, så mon ikke historien skal divideres med 4-5 stykker, som alt andet i det blad :mrgreen: Ser i øvrigt ud til han bor i et ældre tysk bordel. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Aarhuselsker - lad os gå med det fede i historien.. frem for al det der baggrunds-nøjsomheds-halløj :D:D

- det er trods alt sjovere at tænke på... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 40 minutter siden:

Gammel vin, på nye flasker. :D Jeg kan anbefale at se denne kortfilm, han er vidunderlig excentrisk. 

 

super herlig fyr, kan kun give mig et smil på læben, men hvordan fanden kan han sove uden nattøj og hovedpude?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg bryder mig bare ikke om holdningen: "alle kvinder kan købes". Det er bestemt ikke en holdning jeg deler og jeg synes, at den er mandchauvinistisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 39 minutter siden:

Jeg bryder mig bare ikke om holdningen: "alle kvinder kan købes". Det er bestemt ikke en holdning jeg deler og jeg synes, at den er mandchauvinistisk.

Jeg tror, din lettere naivistiske tilgang til emnet skyldes manglende livserfaring, men jeg kan jo tage fejl.

Inden du lægger for meget i min indgangsbøn, vil jeg bede dig overveje, hvad der får purunge og attraktive piger og kvinder til at være i forhold med ældgamle, overvægtige og absolut ikke charmante mænd!

Og nej, selvfølgelig forfægter jeg ikke udsagnet, at ALLE kvinder kan købes, men en meget stor procentdel kan, hvis ikke med cool Cash så med så meget andet i denne kommercielle verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 9 minutter siden:

Og nej, selvfølgelig forfægter jeg ikke udsagnet, at ALLE kvinder kan købes, men en meget stor procentdel kan, hvis ikke med cool Cash så med så meget andet i denne kommercielle verden.

Charme, selvtillid og lækkert hår virker hver gang :D

Billedresultat for charme selvtillid og lækkert hår

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min hjerne kortslutter fuldstændig ØV ! troede jeg var mere åben! Det er da klamt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Onslow skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror, din lettere naivistiske tilgang til emnet skyldes manglende livserfaring, men jeg kan jo tage fejl.

Inden du lægger for meget i min indgangsbøn, vil jeg bede dig overveje, hvad der får purunge og attraktive piger og kvinder til at være i forhold med ældgamle, overvægtige og absolut ikke charmante mænd!

Og nej, selvfølgelig forfægter jeg ikke udsagnet, at ALLE kvinder kan købes, men en meget stor procentdel kan, hvis ikke med cool Cash så med så meget andet i denne kommercielle verden.

Onslow - hold dig nu bare til dine ligegyldige politiske udgydelser. 

Du skal ikke kalde mig hverken naiv eller antyde at jeg mangler livserfaring. Så ja, du tager fejl.  Måske har jeg bare et andet kvindesyn end dig?

Hvad er det egentlig du mener? Du taler med flere tunger i din hoverende kommentar. Selvfølgelig er det et  yderst sjældent syn at en ung og attraktiv pige/kvinde er i forhold med en ældre, overvægtig mand. Det siger jeg da intet om. Jeg henviser til artiklens ordlyd - har du overhovedet læst artiklen? Der står ALLE kvinder - og det er da heldigvis en løgn.

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 22 minutter siden:

Onslow - hold dig nu bare til dine ligegyldige politiske udgydelser. 

Du skal ikke kalde mig hverken naiv eller antyde at jeg mangler livserfaring. Så ja, du tager fejl.  Måske har jeg bare et andet kvindesyn end dig?

Hvad er det egentlig du mener? Du taler med flere tunger i din hoverende kommentar. Selvfølgelig er det et  yderst sjældent syn at en ung og attraktiv pige/kvinde er i forhold med en ældre, overvægtig mand. Det siger jeg da intet om. Jeg henviser til artiklens ordlyd - har du overhovedet læst artiklen? Der står ALLE kvinder - og det er da heldigvis en løgn.

Nu er det jo ikke dig, der skal bestemme, hvad og hvor jeg skriver!

tzatiki skrev, for 23 minutter siden:

Og nej, selvfølgelig forfægter jeg ikke udsagnet, at ALLE kvinder kan købes, men en meget stor procentdel kan, hvis ikke med cool Cash så med så meget andet i denne kommercielle verden.

Og at jeg ikke understøtter udsagnet, springer du let og elefant henover for at komme af med din galde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

... jeg vil næsten gå så langt som at påstå, at alle mænd er til fals for sex.... <3

Så får vi ligesom bragt balance i postulatet omkring kvinder, som kan købes... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

... jeg vil næsten gå så langt som at påstå, at alle mænd er til fals for sex.... <3

Indrømmet: Jeg tænker da ikke på andet 23/7:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

@Borende X - hvad laver du så i den sidste time... ???? (23/7)... :D

Jeg har hørt nede i Brugsen af BX ikke kan

tænke og knalde på samme tid. 

Såeee deeeeeeett

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 10 minutter siden:

@Borende X - hvad laver du så i den sidste time... ???? (23/7)... :D

Jeg holder såmænd frokost :D. Jeg vidste, at du ville spørge .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Indrømmet: Jeg tænker da ikke på andet 23/7:)

Så må jeg vist krybe til korset og indrømme, at alderen er begyndt at trykke.

Hos mig er det efterhånden kun22/7 :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

@Borende X - er det mon uartig frokost ??? hahahhaha <3

Nej, for jeg tager et bind for øjnene for at holde fri fra alle de storbarmede, der passerer. Så må jeg til gengæld finde mig i, at der kommer lidt suppe eller sennep på skjorten :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ønsker at udtale sig om kvinder, ville det nok være gavnligt at udvide sin erfaring fra 3 til væsentligt flere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

Hvis man ønsker at udtale sig om kvinder, ville det nok være gavnligt at udvide sin erfaring fra 3 til væsentligt flere ;)

Hvilket indlæg sigter du til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎11‎-‎04‎-‎2018 at 11:38:

Gammel vin, på nye flasker. :D Jeg kan anbefale at se denne kortfilm, han er vidunderlig excentrisk. 

 

Skønt at se at excentrikkens flanørs og libertinere stadig lever i bedste velgående - en vidunderlig blanding af Marquisen, Marcel de Sade og Poul Borum...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...