Hop til indhold

Recommended Posts

Link

Havde brug for en god oplevelse og fik lavet en aftale med Angkor. Valgte ikke at spørge på nogen bestemt pige og lade mig overraske. Til mit store held var Nana kommet tilbage fra ferie og gensynsglæden var enorm. Hun er altid i super humør, taler godt dansk, smiler og er behagelig afslappet og venlig. I starten var jeg lidt forvirret, da der har være stor udskiftning på det seneste og kunne derfor ikke lige huske hende. Hun kunne til gengæld sagtens huske mig og jeg tænkte "ja ja, den er god med dig" og spurgte hvad vi lavede sidste. Så remsede hun lige hele forløbet op og sluttede af med en kort tænkepause og sagde "og slik", mens hun lyste op i hele ansigtet. Ved godt det lyder tacky, men så kunne jeg faktisk pludselig huske hende. Vi gik i gang med 1 times massage, men efter 10 min. bad hun mig rykke lidt op på briksen så mit hoved lå en lille smule ud over kanten. Så rykkede hun op foran mit hoved, begyndte at massere min ryg, mens hun pressede sit underliv godt ind mod mit hoved. Jeg blev selvfølgelig liderlig og begyndte at kæle for hendes røv. Efter et par minutter var vi begge alt for ophidsede og hun spurgte om det var ok vi lavede det frække nu og så tog massagen bagefter. Det kunne jeg ikke sige nej til, så jeg blev vendt om med hejst flag og så hyggede vi til den store guldmedalje. Det hele sluttede med "slik", som får hende til at lette fra planeten. Det er tydeligt hun tænder max på tunge og bedst som jeg var tæt på at komme, ringede det på hoveddøren og en kvinde begyndte at tale om at hun godt ville masseres af Nana, mens hun var jo optaget og i gang med at hive mig i banditten samtidig med jeg slikkede løs. Mit i deres samtale kom jeg med et kæmpe brøl og Nana gjorde alt hvad hun kunne for at lukke munden på mig, men jeg var altså i den 7. himmel og fattede hat af situationen. Det grinte vi så af og jeg blev vasket af hvorefter hun gik videre med resten af massagen. Hun er en dejlig køn pige med gode kvindelige former. Jeg kan både li de helt unge piger de har haft på Angkor (Ice og Sarah eksempelvis), men jeg kan lige så godt li dem med former og Nana er helt sikkert min "go to girl" for tiden. Glæder mig allerede til næste gang.

Redigeret af Rambuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, Lige nu:

Hvor meget beløb den seance sig til?

Priser forhandles individuelt, men jeg har lige postet et andet indlæg, der giver dig et godt hint ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, for 6 timer siden:

Priser forhandles individuelt, men jeg har lige postet et andet indlæg, der giver dig et godt hint ;-)

@Rambuk

Godt beskrevet, tak.

a.man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft rigtige mange gode oplevelser derinde. 

Er Anna denne kvinde du beskriver på deres billede på hjemmeside linket.

Har nydt samlige piger som ice...Anne Sarah samt 2 der ikke er der mere som Dada og Susy.

Helt klar et godt sted hvis man er til unge smuk og slanke thai massøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...