Hop til indhold
Med-Lem

Vejle Nara, Lisa

Recommended Posts

Jeg har besøgt det forjættede land ! Efter talrige skuffelser og sløje oplevelser på briksene i Aarhus, tog jeg afsted til Vejle - det er ikke sidste gang !

Nara massage ligger i centrum af Vejle, her havde jeg bestilt en massage af Lisa. Jeg ankom til aftalt tid og blev lukket ind af en RIGTIG smuk thailænder - hun er altså virkelig pæn! en flot krop og et fantastisk humør, man blev smittet af.

Jeg klædte mig af og massagen begyndte, jeg var kampliderlig og der gik ikke længe før massagen havde udviklet sig til en 69'er. Hun gav mig et rigtig godt blowjob, herefter var det på med et kondom og SÅ knaldede vi igennem. 

Efter pulsen var faldet ned, blev jeg tilbudt et bad. Hele seancen tog 1 timer og kostede 1000 kr. Jeg ved at Vejle har mange andre gode steder og med denne start, skal de opleves!

https://annoncelight.dk/showad/221454

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Med-Lem skrev, for 1 time siden:

Jeg har besøgt det forjættede land ! Efter talrige skuffelser og sløje oplevelser på briksene i Aarhus, tog jeg afsted til Vejle - det er ikke sidste gang !

Nara massage ligger i centrum af Vejle, her havde jeg bestilt en massage af Lisa. Jeg ankom til aftalt tid og blev lukket ind af en RIGTIG smuk thailænder - hun er altså virkelig pæn! en flot krop og et fantastisk humør, man blev smittet af.

Jeg klædte mig af og massagen begyndte, jeg var kampliderlig og der gik ikke længe før massagen havde udviklet sig til en 69'er. Hun gav mig et rigtig godt blowjob, herefter var det på med et kondom og SÅ knaldede vi igennem. 

Efter pulsen var faldet ned, blev jeg tilbudt et bad. Hele seancen tog 1 timer og kostede 1000 kr. Jeg ved at Vejle har mange andre gode steder og med denne start, skal de opleves!

https://annoncelight.dk/showad/221454

Hej Med-Lem

Din oplevelse med Lisa er vel nogen dage gammel, for jeg mener at hun sagde at hun tog til Thailand den 6. april - er det ikke korrekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Nara (Lisa) igår

Prøvede at lave en aftale med Gin på højbanetorvet uden held så valget faldt på Nara.Har før på stedet fået glimrende betjening.

Blev modtaget af Mutter som gik igang med forhandlinger inden Lisa var klar. Ville gerne se giraffen inden der kom penge på bordet. Spurgte til en halv time fp 12000kr var udspil som hurtigt blev til 800kr Mutter fortalte vidt og bred om hvor dejlig og god hendes pige var og jeg slog til.

Der gik vel 10 min inden Lisa kom. Hun er slank og en flot dame. 

Sexen aldrig før har jeg mødt en pige som var så uengageret og doven som Lisa. Tænkte da jeg forlod stedet at det var en af de største skuffelser jeg prøvet. Men måske var det fordi jeg traf hende på en varm dag.

Nara er i min optik pt en Nitte. 

Venligst 8000

ps de hviii tabte 2 point i Vejle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 5 timer siden:

Var hos Nara (Lisa) igår

Prøvede at lave en aftale med Gin på højbanetorvet uden held så valget faldt på Nara.Har før på stedet fået glimrende betjening.

Blev modtaget af Mutter som gik igang med forhandlinger inden Lisa var klar. Ville gerne se giraffen inden der kom penge på bordet. Spurgte til en halv time fp 12000kr var udspil som hurtigt blev til 800kr Mutter fortalte vidt og bred om hvor dejlig og god hendes pige var og jeg slog til.

Der gik vel 10 min inden Lisa kom. Hun er slank og en flot dame. 

Sexen aldrig før har jeg mødt en pige som var så uengageret og doven som Lisa. Tænkte da jeg forlod stedet at det var en af de største skuffelser jeg prøvet. Men måske var det fordi jeg traf hende på en varm dag.

Nara er i min optik pt en Nitte. 

Venligst 8000

ps de hviii tabte 2 point i Vejle 

Hvis du fik hende ned fra 12000 til 800 kan jeg godt forstå at hun var uengageret. Det er godt nok noget af et spring. :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 1 minut siden:

Hvis du fik hende ned fra 12000 til 800 kan jeg godt forstå at hun var uengageret. Det er godt nok noget af et spring. :-) :-)

Kunne aldrig drømme om at betale 1200kr for en halv time som aftalen gik på. 

Og uanset om hun syntes jeg er fedtet eller hvad burde hun vel levere hvis hun acceptere vilkårene.

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 14 minutter siden:

Kunne aldrig drømme om at betale 1200kr for en halv time som aftalen gik på. 

Og uanset om hun syntes jeg er fedtet eller hvad burde hun vel levere hvis hun acceptere vilkårene.

8000

 

Jeg skærer det lige ud i pap for dig. 

Du skriver fra 12 tusinde til otte hundrede. ;-)

Ment som en joke. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 13 minutter siden:

Jeg skærer det lige ud i pap for dig. 

Du skriver fra 12 tusinde til otte hundrede. ;-)

Ment som en joke. ;-)

Ups sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
8000 skrev, den ‎31‎-‎07‎-‎2018 at 08:26:

Var hos Nara (Lisa) igår

Prøvede at lave en aftale med Gin på højbanetorvet uden held så valget faldt på Nara.Har før på stedet fået glimrende betjening.

Blev modtaget af Mutter som gik igang med forhandlinger inden Lisa var klar. Ville gerne se giraffen inden der kom penge på bordet. Spurgte til en halv time fp 12000kr var udspil som hurtigt blev til 800kr Mutter fortalte vidt og bred om hvor dejlig og god hendes pige var og jeg slog til.

Der gik vel 10 min inden Lisa kom. Hun er slank og en flot dame. 

Sexen aldrig før har jeg mødt en pige som var så uengageret og doven som Lisa. Tænkte da jeg forlod stedet at det var en af de største skuffelser jeg prøvet. Men måske var det fordi jeg traf hende på en varm dag.

Nara er i min optik pt en Nitte. 

Venligst 8000

ps de hviii tabte 2 point i Vejle 

Hej 8000

Det var da en kedelig oplevelse. Det er lidt mærkeligt for jeg har kun haft rigtig gode oplevelser med Lisa hos Nara, og også S, som snart kommer tilbage. Pigen kan selvfølgelig have haft en dårlig dag, men så burde hun selvfølgelig have meldt fra i stedet. 

Det var så en lille trøst at GF trods alt fik 1 (velfortjent) point med fra byen...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...