Guest happycamper Skrevet 14. April, 2018 Frække Tanja skrev, den 8/4/2018 at 11:24: Der er bestemt også piger der gør det af lyst. Og med en villig pige vil i begge glemme der er penge imellem op på hesten igen Hej Tanja jeg er virkelig nysgerrig på om nogen er GP pga lyst ? jeg har besøgt adskillige gennem årene og der er større eller mindre entusiasme osv undervejs men decideret at være GP fordi man har lystr til det har jeg svært ved at forestille mig - sikkert min begrænsede fantasi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 14. April, 2018 happycamper skrev, for 17 minutter siden: Hej Tanja jeg er virkelig nysgerrig på om nogen er GP pga lyst ? jeg har besøgt adskillige gennem årene og der er større eller mindre entusiasme osv undervejs men decideret at være GP fordi man har lystr til det har jeg svært ved at forestille mig - sikkert min begrænsede fantasi Det er der adskillige tråde om herinde, dem kan du jo lede efter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 14. April, 2018 Liv skrev, for 17 minutter siden: Det er der adskillige tråde om herinde, dem kan du jo lede efter nu var det ikke et generelt spørgsmål men til Tanja - ellers tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 14. April, 2018 happycamper skrev, for 34 minutter siden: nu var det ikke et generelt spørgsmål men til Tanja - ellers tak Du siger til Tanja, at du er nysgerrig på, om nogen er GP af lyst. Den nysgerrighed kan du få stillet, ved at læse lidt rundt her på stedet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 14. April, 2018 Liv skrev, for 52 minutter siden: Det er der adskillige tråde om herinde, dem kan du jo lede efter Forstår jeg ikke? Hvorfor er det Tanja han spørger?? Hun er sikkert også en dejlig pige men hvorfor? Nu er jeg forvirret. Og hvorfor spørger jeg dig? Grrr... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 17. April, 2018 Frække Tanja skrev, den 8/4/2018 at 11:24: Der er bestemt også piger der gør det af lyst. Og med en villig pige vil i begge glemme der er penge imellem op på hesten igen Hvor jeg faktisk brækkes over din sky af blindhed og realitet som du læser. Hvorfor forholder du dig ikke til de skrevne ord da din branche fortæller en sandhed om piger der ikke demonstrerer villig( hed ) og på hesten igen adfærd som dig og dine flyvske smileys. Det er faktisk bundfald i min verden, når piger som dig ikke forsøger at gøre branchen bedre med vilkår for alle piger og kun opfodring til at glemme det økonomiske forhold mellem hinanden og springe på hesten igen. Du er om nogle en skændsel med uvidenhed og lige præcis din type har ikke langsigtet muligheder i økonomisk gevinst eller charme når kendetegnet for piger i branchen er kyniske i forståelsesteknik og situationsfornemmelse for handlende kvinder. Det er usselt, at du prioriterer hesten bare skal sadles når rytteren er faldet af. Og netop den tankestrategi fortæller mig om en kold verden med øje i sandkornet for indtjening eller sig selv nærmest. Jeg har læst mange tråde i dag / nat og ville aldrig bruge din lyst Der er bestemt også piger der gør det af lyst. uden passion for lysten hos dig som må være tør og u-kneppeværdig, så meget føling har jeg på hesten. Spild af penge på dig og spild af tid på at overbevise samfundet om knaldet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 17. April, 2018 happycamper skrev, den 14/4/2018 at 12:28: Hej Tanja jeg er virkelig nysgerrig på om nogen er GP pga lyst ? jeg har besøgt adskillige gennem årene og der er større eller mindre entusiasme osv undervejs men decideret at være GP fordi man har lystr til det har jeg svært ved at forestille mig - sikkert min begrænsede fantasi Jeg kan love dig og forsikre dig om at jeg gør mit arbejde af lyst. Hvad andre gør ved jeg ikke. Kan kun snakke for mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 17. April, 2018 Agetha skrev, for 9 timer siden: Hvor jeg faktisk brækkes over din sky af blindhed og realitet som du læser. Hvorfor forholder du dig ikke til de skrevne ord da din branche fortæller en sandhed om piger der ikke demonstrerer villig( hed ) og på hesten igen adfærd som dig og dine flyvske smileys. Det er faktisk bundfald i min verden, når piger som dig ikke forsøger at gøre branchen bedre med vilkår for alle piger og kun opfodring til at glemme det økonomiske forhold mellem hinanden og springe på hesten igen. Du er om nogle en skændsel med uvidenhed og lige præcis din type har ikke langsigtet muligheder i økonomisk gevinst eller charme når kendetegnet for piger i branchen er kyniske i forståelsesteknik og situationsfornemmelse for handlende kvinder. Det er usselt, at du prioriterer hesten bare skal sadles når rytteren er faldet af. Og netop den tankestrategi fortæller mig om en kold verden med øje i sandkornet for indtjening eller sig selv nærmest. Jeg har læst mange tråde i dag / nat og ville aldrig bruge din lyst Der er bestemt også piger der gør det af lyst. uden passion for lysten hos dig som må være tør og u-kneppeværdig, så meget føling har jeg på hesten. Spild af penge på dig og spild af tid på at overbevise samfundet om knaldet. Hold da op. Skal da lige love for nogle har pisset på din sukkermad. Hvad andre gør er deres sag. Jeg gør mit job af lyst andet kan jeg ikke forholde mig til. Og om jeg er et besøg værd vil jeg lade mine gæster afgøre, da du af gode grunde ikke ved noget som helst herom. Menneskelig indsigt og situationsfornemmelse osv ejer jeg mere af end du aner. Og dit opslag tyder mere på du har brug for at snakke bræk om andre for at højne dig selv. Håber det hjælper så du kan få det bedre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 857 Skrevet 17. April, 2018 happycamper skrev, den 14/4/2018 at 12:28: Hej Tanja jeg er virkelig nysgerrig på om nogen er GP pga lyst ? jeg har besøgt adskillige gennem årene og der er større eller mindre entusiasme osv undervejs men decideret at være GP fordi man har lystr til det har jeg svært ved at forestille mig - sikkert min begrænsede fantasi Jeg har spurgt et par forskellige piger gennem årene. Svarene har fordelt sig fra "har brug for pengene" til "ren lyst". En af pigerne kom med det svar jeg syntes var herligt og ved var ærligt svaret: "jeg behøver ikke pengene længere men kan godt lide dem og jeg får masser af god sex som jeg slet ikke kan eller vil undvære" Sidstnævnte er ude af branchen nu, men får stadig besøg af ganske få af hendes gamle besøgende - for sexens skyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 17. April, 2018 (edited) Agetha skrev, for 18 timer siden: Hvor jeg faktisk brækkes over din sky af blindhed og realitet som du læser. Hvorfor forholder du dig ikke til de skrevne ord da din branche fortæller en sandhed om piger der ikke demonstrerer villig( hed ) og på hesten igen adfærd som dig og dine flyvske smileys. Det er faktisk bundfald i min verden, når piger som dig ikke forsøger at gøre branchen bedre med vilkår for alle piger og kun opfodring til at glemme det økonomiske forhold mellem hinanden og springe på hesten igen. Du er om nogle en skændsel med uvidenhed og lige præcis din type har ikke langsigtet muligheder i økonomisk gevinst eller charme når kendetegnet for piger i branchen er kyniske i forståelsesteknik og situationsfornemmelse for handlende kvinder. Det er usselt, at du prioriterer hesten bare skal sadles når rytteren er faldet af. Og netop den tankestrategi fortæller mig om en kold verden med øje i sandkornet for indtjening eller sig selv nærmest. Jeg har læst mange tråde i dag / nat og ville aldrig bruge din lyst Der er bestemt også piger der gør det af lyst. uden passion for lysten hos dig som må være tør og u-kneppeværdig, så meget føling har jeg på hesten. Spild af penge på dig og spild af tid på at overbevise samfundet om knaldet. Jeg vidste jeg skulle have taget "Gibberish" som tilvalgsfag..... Redigeret 17. April, 2018 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 18. April, 2018 underdog40 skrev, for 11 timer siden: Jeg vidste jeg skulle have taget "Gibberish" som tilvalgsfag..... Jeg er helt lettet over at jeg ikke er den eneste som ikke forstod så meget af det indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg