Hop til indhold
Guest Piraten

Jeg har købt et menneske idag

Recommended Posts

Piraten skrev, for 12 timer siden:

Blueberry; jeg vil ikke pådutte jer andre mit moralkodeks, det var blot tristtessen i det hele jeg ville påpege. Jeg er nok bare ikke en særlig god “sexkøber”, og jeg respekterer naturligvis din ret til at have en anden mening. Du mener vi er ligeværdige parter, deri er jeg ganske uenig.

Mature man; jeg ville blot påpege at hvis hun kunne vælge frit, uden begrænsninger, er det formodentligt ikke det hun ville have valgt.

vh. Piraten

Men nu er der jo  også den forskel at hun får penge for det ;-)   Så forvente det skulle være helt frivilligt er måske lige lovligt optimistisk

Sådan som det er, så vil de fleste piger altid kunne få ligeså meget pik hvis de ville hvis de gik i byen og lagde op til det.

Og på den anden side er det jo de færreste hankøn der kan leve af at være prostituerede.  De få der kan, er stærkt underbetalt i forhold til kvinderne.

Det kaldes udbud og efterspørgsel. 

Kan dog  godt følge dig i det med at nogle gange møde nogle der udelukkende gør det for pengene.   Og ikke en god oplevelse hverken for kunde eller GP´er. 

Men som verden er skruet sammen, så styrer pengene meget.   Du får sikkert heller ikke en  i Netto til at arbejde gratis og være sød og være kundeminted overfor dig medmindre hun havde fået sin løn fra Netto. 

Men derfor behøver man ikke nødvendigvis få dårlig samvittighed over at man inddirekte "køber" hende ekspedienten i Netto til at gøre noget hun ikke ville have gjort medmindre hun fik løn for det.

Vedrørende dem der er tvunget til det her erhverv, så ingen der ved hvordan det reelt står til.  Så min mening kan jeg ligesom andres kun være gætterier.   Men personligt tror altså det er et fåtal der direkte er tvunget til det.  Tror faktisk bare , -nu vi snakker østpiger og piger fra sydamerika, - at ligesom når vi tager på ferie i deres lande og oplever at alt er ekstrem billigt grundet vores stærke krone, når vi får vekslet til deres valuta.  Så går det også den anden vej,- at deres GP´ere rejser hertil, da de trods eventuelle mellemled/bagmænd der eventuelt skal formidle flyrejse, lejlighed og kontakter, så tjener de meget mere end de ville i deres hjemland.    

Det er så let at have fordomme om hvordan det går til når man ikke selv er i deres sko.   Dem der aldrig har besøgt en prostitueret, og hvor deres egen tankegang ligger dem det uhyre fjernt og negativt at kunne sælge sex,- de har også en tilbøjelighed til at lulle sig ind i fordomme om hvordan danske prostituerede er tvunget ind i det og kun gør det grundet de sidder i store økonomiske vandskeligheder.  Men sådan er virkeligheden heldigvis ikke ;-)  

Syntes det er lidt for let at sprede de her påstande med at mange østpiger og piger fra sydamerika nok er tvunget herop.   

Så tror faktisk det er et forsvinde (næsten ikke eksisterende) der direkte er tvunget ud i det.   Men at rigtigt mange har bagmænd de har betalt eller betaler til. Da mafialignede tilstande er meget udbredt i andre lande end Danmark. Ligesom de færreste piger selv ville kunne tage det initiativ til selv at finde ud af at planlægge rejse og sørge for at komme ind på markedet her i Danmark.    Og der er der selvfølgeligt et kriminelt netværk der har set muligheden for at tjene penge.   

Men tror nu ikke det er normalt de tvinger dem :) Men at de tilbyder dem muligheden for at kunne tjene mere pr kunde end de ville kunne få i deres eget land.  Mod de så tager en del af kagen for det de arrangerer.      Tror faktisk også nogle øst piger sidenhen helt vender sig bort fra de her bagmænd, efterhånden som de lærer hvordan de selv kan sætte annoncer i og leje et sted.  Den fornemmelse har jeg fået hos nogle piger jeg har mødt, hvor de ved tur 2 til Danmark pludselig styrer alt selv med kundekontakt og andet.

Men som sagt så kun gætterier jeg har.  Ligesom de andre udtalelser nogle andre er kommet med her, hvor de mener så mange er direkte tvunget herop til Danmark :)      

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også en “bagmand”. Han kalder sig dog noget andet og mere fancypancy. Han er nemlig fin på den og kalder sig selv for “arbejdsgiver”. Jeg arbejder for ham og hans firma. Han betaler mig løn. Han synes sikkert det er for meget. Jeg synes det er for lidt. 

Tro mig når jeg siger jeg også føler mig røvpulet fra tid til anden.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Prøver lige at sætte nogle ord på min oplevelse( når jeg skriver min betyder det at jeg accepterer at andre ( mere hårdhudede?) måske kan få en helt anden oplevelse end mig). Det første der slog mig var det mørke rum vi var i. Kunne knap skelne hendes ansigt, endsige hendes krop. Skjulte hun noget? Min tanke(spind?) var straks narko? Når jeg rørte hendes krop virkede hun slap og ureagerende. Hun virkede slet ikke sund på krop og sjæl, fik den tanke at hun var et stykke kvæg, sat i en stald og”så kan du bare blive der”. Fik bare så ondt af hende. Måske hun HAR valgt det liv, ud fra de forudsætninger hun har haft. Men jeg væmmes ved mig selv, jeg synes jeg udnyttede hendes(set fra mit synspunkt) ulykkelige situation. Jeg var ikke i nærheden af at få udløsning, skammede mig faktisk over at jeg overhovedet kunne få “stådreng”. Måske det skal være sådan når man lige vil “prøve en lækker latino i Danmark” men så er det i hvert fald ikke mig. Håber det giver noget klarhed, og forklaring på den noget bombastiske overskrift. 

Ps. Måske det bare er tankespind og fantasi fra min side, og jeg maler fanden på væggen,men jeg kan ikke beskrive det anderledes.

Vh. Den noget nedslåede Pirat

pps. Tak til ALLE der deltager i debatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 10 timer siden:

Jeg har også en “bagmand”. Han kalder sig dog noget andet og mere fancypancy. Han er nemlig fin på den og kalder sig selv for “arbejdsgiver”. Jeg arbejder for ham og hans firma. Han betaler mig løn. Han synes sikkert det er for meget. Jeg synes det er for lidt. 

Tro mig når jeg siger jeg også føler mig røvpulet fra tid til anden.  

Og netop en af mine poingter også ;-) 

At alt ikke er så sort hvidt som man gerne vil gøre det til.   At "bagmænd" altså i princip kunne være ligesom ganske almindelige arbejdsgivere.  Formidle noget viden og kontakt de har, nu de ikke selv kan sprede benene da udbudet ikke her er til deres fordel som mænd :D

Men i Danmark er det forbudt, og gør at alt er lyssky og der måske findes flere brådne kar der udnytter dem mere end det de er berettigt til.  For udelukkende at tro bagmænd er onde og tjener kassen tror jeg ikke.   De formidler viden og hvis de feks får arrangeret rejser , ophold, så vel ikke fortænke dem i at de ikke skulle have dækket de udgifter.

Havde vi ikke haft den her dobbeltmoralske lovgivning i Danmark hvor en person pr definition bliver stemplet som alfons hvis de på nogen som helst måde er indblandet i prostitution, så tror jeg faktisk det ville have betydet bedre forhold for de prostituerede.    Så havde der kommet mere indblik og kontrol, hvor man kunne forhindre nogle af de dårlige ting der helt sikkert sker, nu det hele er så mørkelagt, fordi alt skal være hemmeligt da det er kriminelt at drive prostitution som forretning.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
ZEUS skrev, for 26 minutter siden:

.... så tror jeg faktisk det ville have betydet bedre forhold for de prostituerede.    Så havde der kommet mere indblik og kontrol, hvor man kunne forhindre nogle af de dårlige ting der helt sikkert sker, nu det hele er så mørkelagt, fordi alt skal være hemmeligt da det er kriminelt at drive prostitution som forretning.

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, på hvilke områder mener du at forholdene ville blive bedre ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 55 minutter siden:

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, på hvilke områder mener du at forholdene ville blive bedre ?

Lidt ligesom hvis du sammenlignede med almindeligt arbejde hos en dansk arbejdsgiver som vi vel alle har/kender til kontra de østarbejdere der feks arbejder hos en landmand uden samfundets viden.   

Tror at man som arbejder der er beskyttet meget bedre når det bliver udført i offentlighedens søgelys.   

De, -og er sikkert få,- men de østarbejdere der lever "skjult"  feks hos en landmand, arbejder uden overenskomsmæssig dækning, og arbejder sikkert både flere timer og i weekender, uden at få betaling for det.     En eventuelt landmand ville sikkert kunne blive fristet til at udnytte det, som de andre landmænd hvor der er viden om fra samfundet at de har en østarbejder ansat, ikke kan gøre tilsvarende.  

Jeg tror hvis prostitution havde blevet anerkendt på samme måde som alle andre erhverv, så ville det betyde meget bedre forhold for dem der arbejdede som prostituerede.  Simpelthen fordi der så ville blive regler der skulle overholdes, og automatisk kontrol, som der er med alle andre erhverv.   

Jeg tror til gengæld ikke det ville blive billigere for os kunder :D     Havde der været ligeså meget kontrol som med andre erhverv, så ikke ville meget af det der er sort i dag, ikke kunne have forsat :)  Dvs alle havde været nødt til at opgive noget hvidt.  Og dermed automatisk gjort priserne havde steget tilsvarende.  

Så en frygt for priserne ville gå lidt op, ville måske ikke være en fordel for os kunder.  Tilgengæld tror jeg der ville blive bedre udbud af diverse kvalitets klubber.  Noget ala det man ser i feks Tyskland, hvor nogle hvis de vil kan drive bordel som en hvilken som helst anden virksomhed.   

Det er der så nogle der også prøver i Danmark, men fatter ikke nogle tør.  For udover at blive opfattet som alfonser, uanset hvor gode hensigter de har det med overfor pigerne , så har de også den risiko hængende at såfremt myndighederne havde opdaget de har formidlet prostitution, så kunne de blive dømt hårdt.   Får de en fortjeneste for alt deres arbejde og investering,  så noget de kan miste over en nat.  Hvis de bliver opdaget. Og medhørende fængsel og store bøder. Og udstilling i offentligheden som nogle bøhmænd / alfonser.

Og må da være noget der pr automatik skræmmer gode initiativrige iværksættere væk.  Og mest tiltrække de lyssky elementer som måske ikke altid har lige gode hensigter med de prostituerede.     

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kunne også sammenligne det med hvis vi tænkte den her situation, at der var spiritusforbud i Danmark.   Det ville næppe medføre at der så ingen der var der drak alkohol.  

For at sætte det i perspektiv til hvordan lovgivningen er på prostitution, og derfra overførte den på ovennævnte spiritusforbud.  Så ville lovgivningen være at det er i lovligt at drikke spiritus.    Men ingen måtte fremstille den.  Ligesom ingen  må tjene på det eller formidle salg.  

Det tror jeg bare havde medført en masse hjemmebrænderier hvor alt foregik i skjul da det jo var forbudt.  Og den spiritus der blev solgt var noget farligt noget, da der ingen kontrol var med det.

Nu er vi heldigvis lige på det område lidt mere fornuftige, og har så en anden tilgang til spiritus i Danmark.  Som i sidste ende sikre at en forbruger ikke risikerer at få noget lort han dør af.  Og grundet konkurrence sikre at man kan få det billigt.     

Modsat med prostitution hvor man tror hvis man holder sig for øjnene, så går problemet nok væk.   Og har en lovgivning der automatisk tiltrækker folk fra det kriminelle miljø.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

I Sverige er vanviddet dog endnu større.  Og hykleriet og dobbeltmoralen.

Der har de alkoholforbuddet.  Med de bivirkninger det medfølger

Og endnu skrappere regler mod prostitution.  Med de bivirkninger og ikke mindst hykleri det medfører.

Hvis vi overfører ovennævnte tænkte eksempel prostitution/alkohol, så svare til  det er tilladt at sælge og friste med spiritus man selv fremstiller. Men forbudt at købe det :D

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Zeus, håll debatten på din sida av Öresund - och läs på.  Du förvränger fakta när du skriver om alkoholförbud.  Vi röstade ned det i en folkomröstning på 1920-talet.

Vi har ett detaljhandelsmonopol vad gäller alkohol - och det har sina fördelar.  Kvalitetsviner är billigare i Sverige än i Danmark, ock kostar lika vare sig du köper dem hos ombudet i Korpilombolo eller på systembolaget i Lund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, for 7 timer siden:

Zeus, håll debatten på din sida av Öresund - och läs på.  Du förvränger fakta när du skriver om alkoholförbud.  Vi röstade ned det i en folkomröstning på 1920-talet.

Vi har ett detaljhandelsmonopol vad gäller alkohol - och det har sina fördelar.  Kvalitetsviner är billigare i Sverige än i Danmark, ock kostar lika vare sig du köper dem hos ombudet i Korpilombolo eller på systembolaget i Lund.

Ja og har nu heller ikke et sort hvidt billede af det.  Var mere eksemplet jeg ville have frem, og derfor jeg brugte Sverige her.

I Danmark der griner folk af Sveriges forbuds politik.   Men sandheden er at vi I Danmark efterhånden har overhalet Sverige med hensyn til forbud og tage ansvaret fra almindelige voksne mennesker..    Feks det der masse hysteri med forbud mod rygning.  Sandheden er bare at der sikkert er ligeså mange der dør af alkohol.   Mange kan tåle det og styre det.  Men nogle udsatte dør altså tidligt af det og forfærdeligt mange får en masse følge sygdomme af det.   Regnet ud på hvad det koster samfundet med de følgesygdomme det medfører, der er beløbet der kan spores tilbage til alkohol ikke meget mindre end rygning. Forskellen her er dog at rygerne betaler en stor afgift hver gang de tænder en smøg og der inddirekte betaler nogle af de her omkostninger.   Det samme kan man ikke sige om alkohol, som næsten sælges uden afgift.

Set i forhold til den fanatisme man har overfor rygning, kontra vores totale tolerance overfor alkohol, så man kan også se en masse hykleri og dobbeltmoral..

Grunden til vi handler totalt forskelligt her i Danmark med hensyn til rygning kontra alkohol, skal nok mere ses at der er mange fra magteliten der pimper en masse rødvin hver aften og pludselig ikke her ønsker de forbud som der feks er mod rygning ;-) 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg ser det, så køber man ikke et andet menneske, endsige lejer et andet menneske. Det ville jo være slaveri. Det er en mærkelig floskel, som folk med foragt over for prostituerede og deres kunder har fundet på. 

Man køber en serviceydelse og længere er den set sådan ikke. Alle kan have en dårlig dag på jobbet, hvorfor serviceydelsen også bliver derefter - nogle har sikkert flere dårlige dage end andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Visti-Vistisen skrev, den ‎10‎-‎04‎-‎2018 at 21:59:

Som jeg ser det, så køber man ikke et andet menneske, endsige lejer et andet menneske. Det ville jo være slaveri. Det er en mærkelig floskel, som folk med foragt over for prostituerede og deres kunder har fundet på. 

Man køber en serviceydelse og længere er den set sådan ikke. Alle kan have en dårlig dag på jobbet, hvorfor serviceydelsen også bliver derefter - nogle har sikkert flere dårlige dage end andre.

Sjovt - tænkte præcist det samme... Man køber en ydelse... intet andet... hverken sjæl, cpr nr, ret til andet end det, som er aftalt...

En ydelse... <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den ‎10‎-‎04‎-‎2018 at 21:59:

Jeg er enig, sålænge vi taler 100% frivillighed. Taler vi derimod om tvang, handlede piger m.v.  så synes jeg faktisk det er rimeligt nok, at bruge andre ord og sætninger ved sidstnævnte forhold.  Eksempelvis ligger det nok tættere på sandheden at sige "Man køber en seksuel brugsret for en periode",  når det ikke foregår på 100% frivillig basis.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En af mine faresignaler er det lille ord "døgnåbent". 

Når jeg ser det i en annonce, så spørger jeg mig selv: Ville jeg selv have lyst til at sidde på kontoret eller stå ved samlebåndet 24/7? 

Svaret er "nej", så jeg fravælger døgnåbne steder. Det er simpelthen både for usselt og for lystdræbende at forestille sig at en GP bor, sover og arbejder det samme sted. Det lugter kort sagt af armod og ufrivillighed. 

Ud over det, så mindes jeg faktisk kun at have vendt om i døren een gang i min "GP-karriere". Det var en sort GP på Vesterbro i Kbh, der (pudsigt nok) selv gjorde opmærksom på, at der sad en alfons bag en dør og lyttede med. Ikke ret stimulerende, men derimod lige et skud dårlig samvittighed. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 4/10/2018 at 21:59:

Jeps, det er jeg enig i. 

Man køber heller ikke en advokat, psykolog eller mekaniker. Man køber en serviceydelse om jura, psykiske udfordringer eller ens køretøjs tilstand, og det er det. 

Trafficking og tvang er selvfølgelig en helt anden og alvorlig sag  - og ikke nødvendigvis altid en sag, der har med sex at gøre. Om der er en handlet sexarbejder eller en handlet landbrugsmedhjælper, der bor under usle forhold, er egentlig ligemeget. Det er tvangselementet, der er ulovligt, og som skal straffes, uanset om det er sex eller landbrugsarbejde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Men det er altså helt tilladt at mærke efter indeni maven - om den pige man har købt en ydelse af, i virkeligheden virker som om at hun har lyst til det....eller om hun føler sig presset. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Men det er altså helt tilladt at mærke efter indeni maven - om den pige man har købt en ydelse af, i virkeligheden virker som om at hun har lyst til det....eller om hun føler sig presset. 

Meget interessant emne - begrebet "presset" vi er vel alle presset af udgifter til at gå på job engang imellem og der er kunder der er sjovere at arbejde for end andre... af og til kan man godt ha den fornemmelse i maven om pigen nu er handlet/presset osv osv men det er nok desværre en del af det branchen som præges af ludere og lommetyve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Helt enig, men "presset" er et meget upræcist ord.

Hvis ingen var presset af økonomiske omstændigheder, så var der nok mange af os der holdt nogle længere weekender og gik tidligere hjem fra jobbet, hvis vi da ikke bare lå og slangede os på en strand et eller andet behageligt sted, og nogle jobs ville nok slet ikke blive udført. Hvem pokker gad at køre rundt og hente affald? Eller sørge for at kloakledningerne ikke var tilstoppede osv. osv.

At vælge at tjene sine penge på sex kan jeg ikke se noget forkert i, og det har vel fra tidernes morgen været en måde for nok især piger presset af omstændighederne til at tjene nogle penge uden at nogen særlig uddannelse eller svære kvalifikationer var påkrævet. Jeg ser intet galt i at gå til en prostitueret, som har taget arbejdet for at tjene til sin husleje, syge mor eller barns uddannelse osv.

Så længe det blot er et valg kvinden selv har taget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Tænk sig....jeg syntes at presset passer så fint ind i trådstarters indlæg. 

Der er altid lidt kø ved håndvasken når man er i tvivl om man nu selv har rene hænder.

Presset for mig er = en pige som er handlet, betaler % til en bagmand som har ‘hjulpet’ pigen/pigerne hertil for en betragtelig del af hendes indtjening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper

rene hænder i en lidt beskidt branche - tænker alle sælgere af sex er presset af dårlig økonomi eller lignende... alt det vås med bagmænd er vel ikke værre end den sædvanlige snak om ruffere/bordelmutter osv - ikke en branche man ønsker for nogen at de ender i, "presset" eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder til at det hele flyder lidt rundt som en lavalampe. Grænserne er noget miskmask i en branche som er grundlagt og funderet på miskmask. 

Der er to ekstreme yderpoler. Den ene er hende som elsker sit job og gør det hovedsageligt for lystens skyld. Pengene er kun en bonus. Den anden er blevet hevet ind i en sort varevogn og misbruges under slavelignende forhold. Imellem de 2 piger findes de andre. Men selv her må der være et hav af forskelligheder. Nogle tættere på den ene pol og andre tættere på den anden pol. Nogle tjener penge kun til sig selv, andre må dele eller får kun en lille del af det de fortjener. Nogle 50/50. Andre skal betale en mutter. Nogle ser ikke andre alternativer. Andre har måske alternativer men kan godt bruge de ekstra penge. Og sådan kunne man sikkert blive ved i en uendelighed med at finde eksempler på hvordan og hvorfor i forskellige nuancer.

Det miskmask skal vi navigere rundt i efter bedste evne. Hovedsageligt for at kunne se os selv i spejlet og kunne sove roligt om natten. Men i bund og grund ved vi jo ikke hvem der har en håndgranat i trusserne eller hvem der bare er der fordi de ikke kan undvære sexen og pengene. Det er der nogle herinde der mener de kan spotte and so on. Men at være pisse træt af sit arbejde og mænd generelt eller være tvunget ud i det, er to meget forskellige ting. For slet ikke at tale om dem som bare ikke er gode til det.

Jeg tror, og har altid troet, på det bedste i mennesker. Specielt hos os danskere. Jeg håber vores høje moral og retfærdighedssans er med til at vi aldrig ville besøge en pige vi vidste, eller blot havde mistanke til, var der under tvangslignende forhold uden deres egen vilje. Men jeg vil ikke have dårlig samvittighed over at jeg ikke udelukkende knalder hende den superlykkelige happy go lucky-luder som altid kan falde tilbage på sin tandlægegerning. Fandme nej. Jeg vil have lov til at have sex med en pige som ser vanvittig godt ud. Hende som aldrig ville skænke mig et blik på gaden. Hende som knalder for penge fordi hun har forelsket sig i en ny telefon og et knald med mig er den eneste vej til den nye telefon, eller hvad det nu kunne være af ubetalte regninger. Så er det måske så som så med servicen og hun var personligt en usympatisk, iskold træt røv med ører. Det må jeg leve med og der er jo risikoen. Nu havde hun altså bare lige præcis den numse, de øjne og de ben, jeg var liderlig efter, den specifikke dag. Så længe hun var der efter eget ønske så må det være hende som skal gradbøje hvorfor hun gør det. Ikke mig.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Piraten

Jeg har selv prøvet at føle at det her var forkert. Det var for omkring 10 år siden på et ikke-længere eksisterende sted på Nørrebro, hvor jeg fik fornemmelse af at pigen ikke var 100 % frivillig. Jeg afbrød straks mit forehavende, og længere efter overvejede jeg kunne få bugt med bagmændene. Oplevelsen var årsagen til, at jeg først for nylig igen er begyndt at besøge steder med udenlandske piger - og at jeg er meget skeptisk, hvis jeg besøger en ikke-dansktalende pige. 

Men jeg ved ikke helt om jeg forstår dit skriv. Jeg forstår at du normalt plejer at benytte dig af en thaipige, men at du så denne gang har valgt en anden udenlandsk pige, og at dette har givet dig dårlig samvittighed. Er det fordi du normalt kun plejer at få massage og denne gang også fik sex?

Jeg er personligt af den opfattelse, at meget få kvinder - hvis nogen overhovedet - kan lide jobbet som glædespige, og at meget få egner sig til jobbet, men nogle få, og forhåbentlig dem, der er i branchen på mere den første vagt, har psyke og seksualitet, der gør at de kan fungere som glædespiger. Det er stadig  hårdt arbejdet, og det er ligegyldigt om man er fra Danmark eller et andet land. 

Jeg er heller ikke blind for at der i i dele af branchen kan foregå noget, der ikke er i orden, heldigvis tror jeg at de meget grove tilfælde er få, men dele af miljøet er givetvis præget af en brutalitet og forhold, der ikke er acceptable, og det eneste vi kan gøre ved dette er at holde op med at bruge prostituerede - vi kan ikke som kunder vurdere hvor tingene er i orden og hvor de ikke er det, vi kan kun være opmærksomme. 

Det er meget nød og elendighed og fattigdom i denne verden, og der er ikke anden årsag til at være prostitueret end pengene. Dette gælder for alle prostituerede, uanset hvor i verden de er fra. Det afgørende er om pigen er frivillig, og det har man som kunde en forbandet pligt til at være opmærksom på, men andet kan man ikke gøre. Og især blandt de udenlandske piger er der en del, hvor de penge, som de tjener, faktisk ændrer deres liv positivt.  

Er det udnyttelse at betale 1.500 kr. for en times sex med et fremmede menneske? Ja, det er svært at løbe fra, hvis man sætter moralen højt, men det er vel ikke større udnyttelse end hvis man fx betaler 240 kr. for to times rengøring til et menneske, der har halvanden times (ulønnet) rejse med bus og tog til den næste opgave - eller for de utallige produkter, som vi bruger, og som er fremstillet under ikke særlige menneskelige forhold. 

Det er fint nok at have en høj moral. og jeg hører bestemt selv til dem, der tænker sig om, men man skal passe på ikke at have denne "hvad-øjet-ser" dårlig samvittighed, men generelt at tænke sig om. Ellers tror jeg ikke at det tæller med i regnskabet, hvis den dag kommer ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Missen666
Piraten skrev, den 8/4/2018 at 12:58:

Tak Tanja. Jeg har aldrig hørt om en gp’er der gør det af nød, altid af lyst. Når jeg tænker på hvor led og ked jeg kan være af mit eget arbejde, forbavser det mig at den samme følelse tilsyneladende aldrig rammer en gp’er. Har i aldrig sex med en kunde i dybest set ikke har lyst til? Jeg hader følelsen af at skulle pådutte en pige sex med mig, som hun i virkeligheden ikke ønsker, derfor fravælger jeg altid gfe. Jeg ved godt at det er meget at forlange.

vh. Piraten

Frække Tanja har da ret i at nogle gp'er gør det af lyst - men nu nok også for at tjene til en ny taske eller et par lækre sko.....

Har da kendskab til gp'er der måske ser 1 -3 mænd i ugen ved siden af deres faste jobs. Det vil jeg nu ikke kalde "af nød"

De sælger sex...ja - men er ret overbevist om at deres mænd er valgt med omhu ;)

I min optik synes jeg det giver god mening, hvis en kvinde har lyst til at være fræk.....får lækker sex...og tjener en god skilling på det....

Det ville da være for dumt ik at tage imod pengene, hvis hun ellers ikke har etiske problemer med det.

4000-6000 sort i ugen er dælme da mange penge sammenlignet med en månedsløn på 40.000 når skattefar har fået sin andel.

Hvis ellers ikke kvinden bliver "stresset" over at skulle passe to jobs.

Sex 1-3 gange i ugen forekommer mig da heller ik som et urealistisk højt antal.....

Blot tanker......

Knus og god weekend:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missen666 skrev, 1 time siden:

Frække Tanja har da ret i at nogle gp'er gør det af lyst - men nu nok også for at tjene til en ny taske eller et par lækre sko.....

.... og de to ting udelukker jo ikke hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Missen666
Borende X skrev, for 1 time siden:

.... og de to ting udelukker jo ikke hinanden.

Det var nøjagtigt det jeg mente ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...