Hop til indhold
Morabito

Lilly i Valby

Recommended Posts

Guest Calletti

Har besøgt hende for en del tid siden. Sød og fin og petit, men virker ikke sådan videre interesseret i foretagenet, så det blev kun til et par enkelte besøg (er vild med petit piger med ægte bryster!!9

Sidste år havde hun de kønneste ægte bryster......ifølge hende selv har hun nu silikone, hvilket i min optik er helt uforståeligt, hvis man har smukke ægte bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende...

men kan godt være i tvivl om "hende" er den samme som du mødte Caletti...

Sød fin petit (med fine former) pige, med langt mellembrunt hår, men altså ikke hende på billedet!

Ægte bryster og de var klart ægte, men... forstod ikke et ord engelsk andet end ok...sød nok men meget genert...ville gentligt helst ha lyset slukket, men accepterede til gengæld at jeg tændte det og iøvrigt også de fleste af mine tiltag undervejs...

Hun virkee simpelthen total rookie, meget genert og slet ikke klar på det her - Hendes veninde havde taget tlf og stod for alle formaliteter inden vi gik igang. Sagde faktisk til hende bagefter (veninden) i en meget alvorlig tone at hun skulle tage godt af pigen der og passe på hende!

Sød og sådan, men ikke god sex, ekstremt passiv, men smilende og genert - sikkert mange af jer der tænder på den slags, men jeg gjorde egentlig ikke, men nu var jeg der og havde betalt og fik så det bedste ud af det også under hensyntagen til hende.

kommer jeg igen - nej det gør jeg nok ikke, burde jeg være gået ja, er jeg stolt af mig selv- NEJ ...men det var i et af de øjeblikke, Jeg var blevet brændt af på det skammeligste i en "sikker" aftale og plan b var optaget og jeg var under et relativt tidspres...kombineret med en lillehjerne der havde taget over.

Havde hun været på var jeg kommet igen, nu blev det bare en underlig oplevelse med en sød men meget passiv og genert pige, vi fik dog smilet en masse sammen undervejs...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
riberhus skrev, for 7 timer siden:

men kan godt være i tvivl om "hende" er den samme som du mødte Caletti...

Sød fin petit (med fine former) pige, med langt mellembrunt hår, men altså ikke hende på billedet!

Ægte bryster og de var klart ægte, men... forstod ikke et ord engelsk andet end ok.

Nå..... jamen jeg besøgte hende for en halvandet års tid siden, og da var de også ægte. Da jeg så spurgte for en måneds tid siden (synes de så lidt større ud) meldte hu  tilbage at de var silikone. 

Det må være de der engelskkunskaber du også nævner.... 

Med ingen af delene skal nu forhindre mig i at blive hjemme :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle som kender hendes instagram eller snapchat profil? Synes jeg så billeder af hende et sted på nettet, men kan ikke huske hvor.

150cm er ret småt, :-) Kunne godt tænke mig at se nogle billeder hvor man får en fornemmelse for hvor lille hun egentlig er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
easykid123 skrev, for 47 minutter siden:

Er der nogle som kender hendes instagram eller snapchat profil? Synes jeg så billeder af hende et sted på nettet, men kan ikke huske hvor.

150cm er ret småt, :-) Kunne godt tænke mig at se nogle billeder hvor man får en fornemmelse for hvor lille hun egentlig er.

Husk, der er pt. 2 "Lilly" i Valby

Den, anden legendariske Lilly, er ikke den samme som pigen her i tråden. 

Ved ikke om hun også kun er 150 cm. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
TboneDK skrev, for 15 timer siden:

Husk, der er pt. 2 "Lilly" i Valby

Den, anden legendariske Lilly, er ikke den samme som pigen her i tråden. 

Ved ikke om hun også kun er 150 cm. ?

Du har ret - det var hende her jeg kommenterede på. Den anden Lilly kender jeg ikke.

Sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...