Guest Anilingus Skrevet 8. April, 2018 Medicin, herunder vacciner gives primært fordi de har en virkning og ikke for de eventuelle bivirkninger de også måtte kunne have hos udvalgte personer. Den obligatoriske indlægsseddel i medikamenterne er altid lange som et ondt år, fordi firmaerne vil tage højde for så meget som muligt ift. produktansvar m.v. Det er sagt, at man sommetider kan få bivirkningen, alene ved at læse om den på indlægssedlen ! Mht. HPV, ja hvorfor er det stort set kun kvinderne der bliver ramt ? Tja, måske fordi de også over de senere år er blevet overrepræsenteret ift. mulig diagnose for laktoseintolerans, glutenallergi o.l. Der er en risiko ved alt, herunder fransk uden - men er den egentlig større end f.eks. risikoen for at få børnesår efter at have rørt ved et håndtag i bussen ? Enhver sjæl må gøre op med sig selv hvilke risici man vil tage - men proportionerne bør altid være til stede når vi snakker smitterisiko, bivirkninger ved medicin o.s.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 8. April, 2018 TeleTrunten skrev, for 2 timer siden: Jo det har jeg faktisk, var 16 da jeg fik min ældste og 22 med den yngste. Havde jeg dengang vidst hvad jeg ved om vacciner i dag - havde ingen af dem fået en eneste. Den yngste har autisme - jeg siger ikke det skyldes vacciner, men er med på holdet af fagfolk der mener vaccinere kan forværre symptomerne. Jeg er lungesyg og kan derfor få influenza vaccinen gratis - den vil jeg heller ikke have.Når jeg ved de bruger bla kviksølv i vacciner, hvorfor i alverden så udsætte sig selv for et stof din krop ikke kan udskille. @McQueen så du mener de piger der er ramt af massive bivirkninger er nogle små hystader og deres forælder nogle curling fjolser? Havde du ikke givet dine børn vacciner (og alle andre heller) var der en SIGNIFIKANT større RISIKO for bivirkninger ja.... nemlig død. Ang. MFR vaccine og særligt mæslinger hos børn: https://www.ssi.dk/Smitteberedskab/Om overvaagning/Maeslingetema.aspx Og det HPV relaterede dødsfald er der desværre udsigt til, hvis for mange opter ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 8. April, 2018 Anilingus skrev, for 2 timer siden: Medicin, herunder vacciner gives primært fordi de har en virkning og ikke for de eventuelle bivirkninger de også måtte kunne have hos udvalgte personer. Nemlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 11. April, 2018 Der er også en chance for at du kører galt i bilen, og den sikkert betydelig større end chancen for kønssygdomme ved oralsex. Afholder det dig fra stige ind i en bil? Det er dog ufatteligt så angste og paniske folk er blevet inden for de sidste 30 år. Jeg er sgu glad for at jeg som 70 årig er begyndt at kunne se enden på mit eget liv, for jeg ret sikker på at om 30 år så er hele jorden befolket af lutter neurotikkere, som sidder i hver deres hjørne med hoved gemt bag opstrukne knæ og frygter for den dag, de skal rejse sig for at gå på lokum. Mand dig op, accepter at livet er fuld af ricisi og acceptere at de valg du træffer. Livet skal leves i glæde ikke i angst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. April, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 5 timer siden: Der er også en chance for at du kører galt i bilen, og den sikkert betydelig større end chancen for kønssygdomme ved oralsex. Afholder det dig fra stige ind i en bil? Det er dog ufatteligt så angste og paniske folk er blevet inden for de sidste 30 år. Jeg er sgu glad for at jeg som 70 årig er begyndt at kunne se enden på mit eget liv, for jeg ret sikker på at om 30 år så er hele jorden befolket af lutter neurotikkere, som sidder i hver deres hjørne med hoved gemt bag opstrukne knæ og frygter for den dag, de skal rejse sig for at gå på lokum. Mand dig op, accepter at livet er fuld af ricisi og acceptere at de valg du træffer. Livet skal leves i glæde ikke i angst. På trods af min sygdomshistrik tager jeg stadig chancen fra tid til anden. det kan jeg gøre fordi jeg er single, bliver chekket ofte og ikke har ansvar for andres helbred. Jeg fornemmer lidt at situationen er en anden for trådstarter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg