Hop til indhold

Recommended Posts

Malberg skrev, for 3 minutter siden:

Er der nogen i Esbjerg, der giver en rigtig GFE (med kys og kram og gensidig tilfredsstillelse)?

Helst under 30 år - og gider ikke store bryster!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Misc skrev, for 5 timer siden:

Har du haft sex med hende? :D hun er virkelig hot :P

Nej, kun B2B - og det var rigtig godt. Jeg er dog ikke sikker på at hun er der  mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ved susi ved Moon og hun snakker dansk og laver også en rigtig lækker b2b massage og ser super lækker ud ! Og Bee laver også b2b massage men ikke så speciel køn men syntes susi er bedre og kønnere en Mayu og yaya som jeg også før har været ved  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamers skrev, for 14 timer siden:

Jeg har været ved susi ved Moon og hun snakker dansk og laver også en rigtig lækker b2b massage og ser super lækker ud ! Og Bee laver også b2b massage men ikke så speciel køn men syntes susi er bedre og kønnere en Mayu og yaya som jeg også før har været ved  :) 

Må man pille ved bryster og mis ved Sisi ?

Redigeret af vest6950

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Lidt tid siden der har været skriverier i denne tråd vedr Moon i Tarp.

Er der nogen der kan give en update på hvem der servicerer disse uger på adressen?

Og måske dele nogle erfaringer, gode / dårlige?

På forhånd tak :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Triatlet

Det tætteste vi kommer på den løsning er Esbjerg Thaimassage i Storegade ( på hjørnet )

Rayna har jeg besøgt det pågældende sted - sød pige uden at at være i mester klassen.

1500kr for en time inkl hæderlig olie massage.

Den bedste massage - uden sex i Esbjerg - er Siam Massage i Kongensgade.(Sawadee i Havnegade kender jeg ikke personligt>)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...