Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej, ind til for 3-4 mdr siden var der en pige der hedder Yaya. Er der nogen der ved hvor hun arbejder nu? 

Skrevet

Hun er rejst hjem til Thailand - fik at vide hun ikke kommer tilbage igen ;'(

Skrevet

Kan anbefale Mayu hos Moon :P

Tæt på lige så god som Yaya :D

Skrevet

Synes deres priser er lige til den gode side hvis man for noget ekstra, gav 1200 for en elendig omgang body men en ung pige.

• 2 weeks later...
Skrevet
Gedefims skrev, den 4/4/2018 at 22:59:

Hej, ind til for 3-4 mdr siden var der en pige der hedder Yaya. Er der nogen der ved hvor hun arbejder nu? 

Hun er gift i Danmark nu, og bor andet sted i Danmark nu.

Skrevet

Surprice - men dejligt for hende <3

Skrevet

Jeg har fået massage af flere af de andre piger, og ved dem  kan du også få ekstra. Hende det ejer steder, med de store bryster,  giver det bedste body to body 

• 2 weeks later...
Skrevet

Har besøgt  Moon wellness i Tarp. et par gange nu, har fået en fantastisk b2b oplevelse på 2 forskellige piger derinde. 

Nystartet ung pige ved navn cherry & B som er en lidt ældre kvinde fra zweits. Begge to tager 1000kr for det

Skrevet

Hvem skal man spørge efter hvis det er massagen der er vigtigst? Synes massagedelen er lidt skuffende ved flere af de nye der hele tiden kommer og går. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå da.. Troede Moon var et sted, hvor ekstra ikke var muligt.. Måske man skulle prøve? Asian Body Care i Nørregade er blevet trivielt. 

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, den 8/5/2018 at 23:05:

Nå da.. Troede Moon var et sted, hvor ekstra ikke var muligt.. Måske man skulle prøve? Asian Body Care i Nørregade er blevet trivielt. 

Hvad er det, der er blevet trivielt ved asian bodycare?. Længe siden jeg har været der.

Skrevet

Har været ved Nim 4-5 gange. Hun er lækker, men tager kun toppen af. Giver hj, men det er så det. Intet andet. 

Skrevet

Hvad er der med i B2B så? :) 

Udover at du bliver gnubbet op af godt og grundig? Er det med afslutning? I hånden? Med munden? med/uden kondom?

Mvh. :)

Skrevet
HamDerZ skrev, 1 time siden:

Hvad er der med i B2B så? :)

Udover at du bliver gnubbet op af godt og grundig? 1:Er det med afslutning? 2:I hånden? 3:Med munden? 4:med/uden kondom?

Mvh. :)

Svarene er: 1:ja, 2:ja, 3:med enkelte af pigerne, og 4:uden :mrgreen:

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, den 10/5/2018 at 22:59:

Har været ved Nim 4-5 gange. Hun er lækker, men tager kun toppen af. Giver hj, men det er så det. Intet andet. 

Er der nogle af de andre piger vef asian bodycare, der er mere friske end hende nim?

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, for 11 timer siden:

Ikke hva jeg ved af. Fik kun prøvet en ældre sag for over et år siden. Ikke godt. 

Ja okay, det var måske indehaveren selv?. 

Skrevet

Tror jeg ikke. Altså Nim er sgu fræk nok.. Men for 800 kr må man kun kysse og slikke hendes overkrop. Og hj til sidst. Det er dog inkl 30 mins massage, dvs 60 min i alt. Pengene er givet bedre ud i Vejle. 

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, 1 time siden:

Tror jeg ikke. Altså Nim er sgu fræk nok.. Men for 800 kr må man kun kysse og slikke hendes overkrop. Og hj til sidst. Det er dog inkl 30 mins massage, dvs 60 min i alt. Pengene er givet bedre ud i Vejle. 

Okay ja, for han skrev en ældre sag nemlig, så kunne det tyde på indehaveren måske. Og ja bedre i vejle.

• 1 month later...
Skrevet
Professoren skrev, den 6/4/2018 at 13:23:

Kan anbefale Mayu hos Moon :P

Tæt på lige så god som Yaya :D

Har du haft sex med hende? :D hun er virkelig hot :P

Skrevet

Er der nogen i Esbjerg, der giver en rigtig GFE (med kys og kram og gensidig tilfredsstillelse)?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.