Hop til indhold
Jo-kurtsen

Samantha Aalborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/197719

Selvom der i forvejene, findes flere tråde om skønheden, så vil jeg alligevel give mit besyv med, nu hvor hun Endelig er i Aalborg igen.                                                                                                                             

Det er meget længe siden, at Samantha sidst var i området og da hun var her sidst fik jeg ikke lige besøgt hende ( dels pga. nærighed og dels pga. travlhed ) men da jeg så hun var i landet igen, har jeg siddet med krydsede fingre og håbet på at hun, ville beære Aalborg med et besøg igen :)  og det håb blev til virkelighed, da skønheden, på annoncelight proklamerede at hun 1 april ville være at finde i Aalborg.

efter at ha studeret dels Samanthas billeder og dels egen konto, skrev jeg en sms til hende og fik hurtigt svar, hun havde tid, hvad prisen var og at jeg var velkommen kl det. gensyns glæden var stor og efter at vi havde fået vendt hvad der var sket siden sidst, fik vi afregnet for en halv time.. og så begyndte hvad jeg vil kalde for en halvtimes voldtægt af mig.. Samantha er ikke nærig med hverken kys eller kram, hendes bryster er et kapitel for sig, kort sagt er det de mest perfekte bryster jeg har haft i hænderne og så er de efter min overbevisning  og et grundigt eftersyn ægte. Hun er fuldt tilstede i agten, der er masser af øjenkontakt, grin og small talk. hun virker til selv at nyde stunden og der var ingen brug af glidecreme eller andet gøgl.  der var intet hast med at få mig smidt ud, der var masse af tid til snak og nus inden tøjet kom på og jeg forlod stedet med et stort smil på læben. ( forøvrigt for at vade over på nærmeste værtshus for at få noget at styrke mig på ) 

hun befinder sig ca 5 min gang fra centrum ( desværre på 4 sal )                                                                                                                                                                                                                                            hendes billeder er 100 % af hende og de er ret visende.

karakter efter den gamle skala

pigen 13 der er i min optik ikke noget at sætte en finger på

stedet 10 det er en alm lejlighed med en udmærket seng der mangler måske lidt lys i hygge rummet og så er det som sagt op af mange trapper 

servicen 13 der er ingen klage punkter, ingen stress, hun var med på det jeg ønskede indenfor det aftalte der var ingen snyd med tid eller andet.

skal man komme med noget negativt, så er det, at tiden går alt for hurtigt i hendes selskab ( det jo ikke hendes skyld ) og at hun ligger lidt i den høje ende prismæssigt i forhold andre piger i byen, men kvalitet koster jo, det betyder desværre bare at jeg kun når det ene besøg hos hende ( penge vokser jo ikke på trærene ) 

til slut kan jeg kun ( selvom det kan lyde som reklame hvis man vil se spøgelser ) opfodre til at besøge hende, så der nemlig håb om at hun kommer igen :D

venligst J.O. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig :-P

Lad os håbe, at Nordjyderne ikke er for nærige, og hun derfor kommer igen.

Jeg vil heller have 2 fantastiske oplevelser, end 3 middelmådige eller dårlige (dem er der nok af i det nordjydske).

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Opmæen

Lyder meget lækkert, men når det desværre ikke, da hun åbenbart kun er her i 5 dage og nogle af dem allerede er gået :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...