Hop til indhold
Onslow

Genetik eller hvad?

Recommended Posts

I mine efterhånden mange år i den kneppelystige/-duelige tilværelse har jeg kunnet gøre denne iagttagelse.

Jeg må lige starte ud med, at jeg siden Arilds tid har haft en forkærlighed for afrikanske og asiatiske piger.

Ligeledes må jeg indrømme, at det at slikke en lækker quinde er én af mine favoritdiscipliner.

Mine gennem tiden 2 koner har jeg haft fornøjelsen af at kunne tilfredsstille med min tunge og min læber, hos de fleste andre europæiske quinder har der måttet andre midler til.

Hos asiaterne er det lykkedes i langt højere grad, for det meste inklusive styrtebad af deres safter.

Hos de afrikanske/caribiske har jeg stadig første gang til gode, at de ikke er kommet i en kaskade af saft forholdsvis efter kort tids slikning.

Er der mon andre, der har gjort den erfaring og et bud på, hvad det kan skyldes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Onslow skrev, for 48 minutter siden:

I mine efterhånden mange år i den kneppelystige/-duelige tilværelse har jeg kunnet gøre denne iagttagelse.

Jeg må lige starte ud med, at jeg siden Arilds tid har haft en forkærlighed for afrikanske og asiatiske piger.

Ligeledes må jeg indrømme, at det at slikke en lækker quinde er én af mine favoritdiscipliner.

Mine gennem tiden 2 koner har jeg haft fornøjelsen af at kunne tilfredsstille med min tunge og min læber, hos de fleste andre europæiske quinder har der måttet andre midler til.

Hos asiaterne er det lykkedes i langt højere grad, for det meste inklusive styrtebad af deres safter.

Hos de afrikanske/caribiske har jeg stadig første gang til gode, at de ikke er kommet i en kaskade af saft forholdsvis efter kort tids slikning.

Er der mon andre, der har gjort den erfaring og et bud på, hvad det kan skyldes?

jeg har samme erfaring specielt med mørke kvinder og tror det er noget kulturelt - vi europæiske fyre er glade for at slikke og sutte fisse og vi gør det for vores egen skyld og det kan kvinderne mærke... mørke kvinder har mærkbart mere saft at give af - det kan jeg til gengæld ikke forklare :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, 1 time siden:

De er vel bare mere “solmodne”?

Jordbær bliver også mere saftige jo mere sol de får. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Er det bare mig eller har I,  @Butch og @happycamper svaret stik modsat af hvad der bliver skrevet?

Onslow skriver jo netop at han ikke kan få de mørke kvinder til at squirte og I skriver så at det må være fordi de er mere saftige???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 58 minutter siden:

Er det bare mig eller har I,  @Butch og @happycamper svaret stik modsat af hvad der bliver skrevet?

Onslow skriver jo netop at han ikke kan få de mørke kvinder til at squirte og I skriver så at det må være fordi de er mere saftige???

Det er nok bare dig, for jeg skriver jo det modsatte. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 10 timer siden:

Det er ikke min oplevelse at de skulle være mere fugtige i furen eller at slikke orgasme pr. automatisk udløser en sprøgteorgasme eller en helvedes masse saft. :) Til gengæld har jeg oplevet at min almindelige standard pik fint kan give en del af dem skedeorgasme. ;)  Der er nok også noget kultur. jeg har mødt nogen der ikke var så specielt interesseret i at blive slikket.  Jeg har så desværre også mødt nogen hvor jeg ikke kunne finde klitten. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
Onslow skrev, for 6 timer siden:

Det er nok bare dig, for jeg skriver jo det modsatte. :) 

Det kan jeg da godt se nu. Det var ordstillingen der snød mig:huh: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...