Hop til indhold
Bebop

Maya eller Luna #Nordvest#

Recommended Posts

Hej Bebop...

... jeg foreslår et sammenskudsgilde, hvor vi hygger med den begge to: de får en tudse eller tolvhundrede hver for en time sammen med os to i samme rum. Så skifter de lidt rundt mellem os, og bagefter anmelder vi dem i to anmeldelser.

Frisk? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, 1 time siden:

Nej dog ikke, men de ser næsten for lækre ud til at det kan være sandt. Håber folk vil tage godt i mod dem og overvejer bestemt et besøg. 

De har jo begge danske aviser fra Lørdag 31 Marts 2018" på billederne. Så de ser nok sådan ud i virkeligheden

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

Hej Bebop...

... jeg foreslår et sammenskudsgilde, hvor vi hygger med den begge to: de får en tudse eller tolvhundrede hver for en time sammen med os to i samme rum. Så skifter de lidt rundt mellem os, og bagefter anmelder vi dem i to anmeldelser.

Det er en god ide, som jeg sagtens kunne finde på at følge op på. Men for tiden er det en en-til-en jeg søger (kunne ellers også fantasere fint om en trekant med dem begge, men det er ikke rigtigt min lyst p.t.).  Men tak for forslaget :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jydetampen skrev, for 10 timer siden:

Nej dog ikke, men de ser næsten for lækre ud til at det kan være sandt. Håber folk vil tage godt i mod dem og overvejer bestemt et besøg. 

Helt ægte :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 16 timer siden:

Helt ægte :-) 

Har du været der? Og kan du sige noget om Mayas kropsbygning? Jeg er bange for, at der er mere på kroppen end hunhar lyst til at vise :- )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topcat skrev, for 2 timer siden:

Har du været der? Og kan du sige noget om Mayas kropsbygning? Jeg er bange for, at der er mere på kroppen end hunhar lyst til at vise :- )

Det er der ikke.

Billederne er ganske vellignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 4 timer siden:

Det er der ikke.

Billederne er ganske vellignende.

Ja men det er netop det, der er problemet - man kan ikke rigtig se hendes krop, så min tvivl var mere, om hun er en lille buttet pige eller en almindelig bygget. 
I så fald, er det noget du kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topcat skrev, for 3 minutter siden:

Ja men det er netop det, der er problemet - man kan ikke rigtig se hendes krop, 

Undskyld, men hvilken del mangler du at se på billederne? Røv, bryster, mave og lår fremgår rimeligt tydeligt for mine øjne - i hvert fald nok til at bedømme om hun er "buttet". På en buttet pige vil trusserne skabe en større "vold" i denne stilling:

image.png.f9b6af8ed9562d46359b0abfdfc3b5f3.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topcat skrev, for 6 minutter siden:

Ja men det er netop det, der er problemet - man kan ikke rigtig se hendes krop, så min tvivl var mere, om hun er en lille buttet pige eller en almindelig bygget. 
I så fald, er det noget du kan anbefale?

Høj slank vil jeg mere sige!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Undskyld, men hvilken del mangler du at se på billederne? Røv, bryster, mave og lår fremgår rimeligt tydeligt for mine øjne - i hvert fald nok til at bedømme om hun er "buttet". På en buttet pige vil trusserne skabe en større "vold" i denne stilling:

image.png.f9b6af8ed9562d46359b0abfdfc3b5f3.png

hmm evt. et hel-krops-billede ;) som alle de andre piger også har. Jeg kan skam godt se, at kvinden ikke er svært overvægtig, men hun har da heller ikke en flad mave. Dertil er der ikke et hul imellem lårene ved samlede ben (Det kunne jo være man var til så slanke piger), men måske det så anderledes ud, hvis hun nu havde taget billedet, hvor hun står op, istedet for at ligge ned og samle benene... At hendes mave i liggende stilling ikke laver en større fold over trussen siger ikke meget andet end, at hun ikke er svært overvægtig... Jeg har sku også en flot mave, når jeg ligger ned på ryggen 0:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topcat skrev, for 13 minutter siden:

hmm evt. et hel-krops-billede ;) som alle de andre piger også har. Jeg kan skam godt se, at kvinden ikke er svært overvægtig, men hun har da heller ikke en flad mave. 

Jeg forstår i stigende grad kvinders problemer med deres egen krop. Lige netop flad mave viser det billede, jeg postede et uddrag af. Men lad os lade den videregående uddannelse i billedanalyse ligge - McQ har jo svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Topcat skrev, for 7 timer siden:

hmm evt. et hel-krops-billede ;) som alle de andre piger også har. Jeg kan skam godt se, at kvinden ikke er svært overvægtig, men hun har da heller ikke en flad mave. Dertil er der ikke et hul imellem lårene ved samlede ben (Det kunne jo være man var til så slanke piger), men måske det så anderledes ud, hvis hun nu havde taget billedet, hvor hun står op, istedet for at ligge ned og samle benene... At hendes mave i liggende stilling ikke laver en større fold over trussen siger ikke meget andet end, at hun ikke er svært overvægtig... Jeg har sku også en flot mave, når jeg ligger ned på ryggen 0:-) 

Er det ikke en gang teoretiserende fis?? Skulle jeg tænke så meget over det fik jeg aldrig besøgt nogen piger...:D

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den 03/04/2018 at 23:31:

Høj slank vil jeg mere sige!

Nu har jeg så været og besøge hende, og jeg kan ikke få dit udsagn til at stemme. Hun er meget lav, 1,60 vil jeg tro og hun er altså bestemt IKKE slank! Tværtimod er hun buttet i ordets allerbedste forstand. EROTISK!!! For en god ordens skyld fik jeg bekræftet fra pigen selv, at hun er den Maya som reklamen omtaler. Sikker på du ikke var sammen med Luna, McQueen?

Hun har den her kropstype:
female-nude-with-a-dog-portrait-of-leoti

la-maja-desnuda.jpg

Der er en delle eller 2 på maven, men hun har stadig fin talje. Fyldige hofter, røv (så GUDESKØN røv) og lår. Efter min mening fås det simpelthen ikke bedre hvis man er til runde, bløde former. Og det skal lige siges at hun er meget fast i kødet. Det var simpelthen himmelsk at kramme og sutte hendes bryster, røv og slikke hendes fisse (så fin, blød og meget velsmagende). Jeg gav hende massage bagefter hvilket hun satte utrolig stor pris på. Den røv, altså! Så har hun tilmed det smukkeste ansigt, som jeg bare lå og kiggede forelsket ind i efter vi havde knaldet. Waauw!!  Hun minder ret meget om Yssa, blot noget yngre, og meget pænere ansigt. Især hendes ansigt overraskede mig. Det er faktisk mere spidst end det fremgår af billederne. Fine linjer og sød lille hage. Ok stopper nu, men jeg blev sgu ret forelsket. 

Og nu kommer jeg til at sige det: Vær nu for satan søde ved denne pige. Hun er virkelig en skat!

Redigeret af Ebden_jj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 28 minutter siden:

Nu har jeg så været og besøge hende, og jeg kan ikke få dit udsagn til at stemme. Hun er meget lav, 1,60 vil jeg tro og hun er altså bestemt IKKE slank! Tværtimod er hun buttet i ordets allerbedste forstand. EROTISK!!! For en god ordens skyld fik jeg bekræftet fra pigen selv, at hun er den Maya som reklamen omtaler. Sikker på du ikke var sammen med Luna, McQueen?

Hun har den her kropstype:
female-nude-with-a-dog-portrait-of-leoti

la-maja-desnuda.jpg

Der er en delle eller 2 på maven, men hun har stadig fin talje. Fyldige hofter, røv (så GUDESKØN røv) og lår. Efter min mening fås det simpelthen ikke bedre hvis man er til runde, bløde former. Og det skal lige siges at hun er meget fast i kødet. Det var simpelthen himmelsk at kramme og sutte hendes bryster, røv og slikke hendes fisse (så fin, blød og meget velsmagende). Jeg gav hende massage bagefter hvilket hun satte utrolig stor pris på. Den røv, altså! Så har hun tilmed det smukkeste ansigt, som jeg bare lå og kiggede forelsket ind i efter vi havde knaldet. Waauw!!  Hun minder ret meget om Yssa, blot noget yngre, og meget pænere ansigt. Især hendes ansigt overraskede mig. Det er faktisk mere spidst end det fremgår af billederne. Fine linjer og sød lille hage. Ok stopper nu, men jeg blev sgu ret forelsket. 

Og nu kommer jeg til at sige det: Vær nu for satan søde ved denne pige. Hun er virkelig en skat!

Jo ... det er sgu rigtigt!

Luna

Men det handlede tråden jo også om fra start ... Sorry så ikke der siden blev spurgt til Maya specifikt

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D kender i det at man skimmer hele tråden inden man så får klikket på linket?

Så efter at ha grinet over den teoretiske diskussion om fedme/ikke fedme baseret på billeder, manglende billeder, skygger osv - så tænker jeg hold da op hun lyder lige som min type, hvorefter jeg klikker på linket og tænker, hun ser sgu da ikke særlig buttet ud... egentlig rimelig slank!?? Faktisk tænker jeg.. var det nu Luna de diskuterede eller var det Maya :huh:

:D...Nå, men da bestemt et besøg værd, hvis hun også er sød, smilenende og afslappet i virkeligheden  (lissom på billederne) og som minimum lader som om hun kan li det hun laver - kan i bekræfte det? og evt. også indikere lidt om priserne?

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

heh... Mon Bebop gider uddybe IGEN hvorfor han mener kvinden er åleslank? Noget med en trussefold og...?? haha... 

Ebden-jj tak for dit svar - det var lige hvad jeg havde brug for at vide, og det fik bekræftet min tanke om, at hun netop var i den mere buttede ende af slanke. Hun lyder dog stadig som et besøg værd, men jeg har ikke haft held endnu med kontakt. Det må nok skyldes, at hun lukker lidt tidligere end andre :( 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
EPO skrev, for 19 minutter siden:

Mayas avis er ikke dansk ;).

Smart trick

Prøv at læse den i et spejl - smart trick:D.

Og Søren Pind kan man da kende på 500 km. afstand.:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topcat skrev, den 9/4/2018 at 23:32:

heh... Mon Bebop gider uddybe IGEN hvorfor han mener kvinden er åleslank? Noget med en trussefold og...?? haha... 

hehe ... Hvor skrev jeg "åleslank", eller bare "slank"? haha ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 11/4/2018 at 10:39:

hehe ... Hvor skrev jeg "åleslank", eller bare "slank"? haha ...

Altså spørgsmålet gik på hvorvidt kvinden var slank eller buttet - du mente bestemt ikke hunvar buttet, for det kunne man jo se på samtlige billeder med en trussekant, ingen folder osv osv... Hvis hun ikke er buttet, hvad er hun så?  For det viser sig da, at hun netop er buttet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i kort kontakt med Luna. Men efter et par beskeder frem og tilbage er hun stoppet med at svare. Jeg vil give det lidt længere tid, men jeg ville høre om der er andre der har haft lign. erfaringer?

Ved ikke om det er mig der er utålmodig, men synes det er lidt underligt at man bare stopper med at svare midt i en besked samtale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
XDA skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været i kort kontakt med Luna. Men efter et par beskeder frem og tilbage er hun stoppet med at svare. Jeg vil give det lidt længere tid, men jeg ville høre om der er andre der har haft lign. erfaringer?

Ved ikke om det er mig der er utålmodig, men synes det er lidt underligt at man bare stopper med at svare midt i en besked samtale?

Nevermind - Det er mig der er utålmodig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...