Hop til indhold
Lange

Alicia - Flensborg

Recommended Posts

Så gik turen atter engang til Flensborg og jeg havde i dag lyst til at prøve en ny pige. Jeg har gode erfaringer med Engelsburgs piger og havde udvalgt Alicia - en rigtig sød polsk pige sidst i tyverne.

Jeg foretrækker at have god tid og bookede en time inkl. fransk natur til 150 euro. Alicia er som man kan se på billederne en køn slank mørkhåret pige vel omkring 170 cm høj. Hun har små men faste bryster og en god røv. Hun taler rigtig glimrende tysk og er sød og imødekommende.

Det er altid lidt specielt den første gang med en ny pige og man skal lige bruge lidt tid på at lære hinanden at kende. Hun er dejlig berøringsvenlig og jeg får også nogen dejlige kys uden det dog er direkte tungekys. Hendes franske er lidt forsigt men stadig en nydelse. Hendes fisse er dejlig glat og smagsneutral og hun virker til at nyde at blive slikket, men orgasme bliver det desværre ikke til.

Alicia er fint medlevende i flere forskellige stillinger. Hun slutter af med en kombination af hånden og munden.

Engelsburgs steder er som altid ganske fine. Man får tilbudt noget at drikke og mulighed for bad både før og efter sex. Alt i alt var Alicia en oplevelse lidt over middel. Hun skal besøges igen når hun vender tilbage om en måneds tid. Hun når dog ikke helt op på siden af Jessica og Vivian som er mine to favoritter i Flensborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lange

Lækkert at en ny pige kan være så god en oplevelse, vi deler så absolut favoritter i FL, men lidt nyt fra tid til anden er også rart. Tak for en god anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke helt om det er samme pige, da denne Alicia er lyshåret (linket i indlæg 1 henviser dog til hende) - men lige min type med en flot moden frisure. Jeg har forsøgt at træffe hende under et tidligere besøg i Flensburg, men da var hun enten ikke mødt eller optaget. Nogen, der har haft fornøjelsen og vil berette om det?

 

http://www.engelsburg-fl.de/models/alicia_2_page.htm

 

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1037

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lange vi har samme smag, har besøgt Alicia flere gange, en herlig smuk pige.

Jessica har jeg ikke set noget til i lang tid, Vivian fortalte at Jessica havde fundet sig en kæreste (heldige asen).

Jessica var et bevis på at man kan have en gudindekrop selv om man er ude af tyverne.

En jeg også savner er Julia en fantastisk rodeorytter, ingen har redet mig som hende.

I denne uge er Vivian i Husum i forrige uge i Lübeck, har hun mon brudt med Engelsburg? Der var vist mere mellem Sahra og Vivian end business.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jessica fandt sig en sød mand for vistnok omkring 1½ år siden og kommer næppe igen - selv om det ville være vidunderligt.

Vivian og Sara har været kærester og boet sammen hos Sara i lang tid, men de blev uvenner - derfor har Vivian forladt Engelsburg, desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...