Montezi 3327 Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Ok, du har lagt dig fast på din definition, og det er fint. Jeg har bare en anden, og andre har sikkert nogle helt tredje. Du kan jo definere lige præcis hvad der passer dig, men hvis du gør det bag konens ryg uden hendes samtykke, er du nok godt selv klar over at det ikke er i orden... at du så ikke ville have et problem med at hun gjorde det samme, er altså ikke ensbetydende med at det så er okay. Men når alt kommer til alt, så er spørgsmålet jo i virkeligheden hvorfor du ikke bare fortæller konen det, hvis det alligevel ikke er utroskab? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JoeBiden Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 40 minutter siden: Du har fattet det Det er da total win-win, så bliver du heller ikke vækket hvis hun skal på lokum om natten, slut med prutte lyde. Du er THE MAN! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 1. April, 2018 (edited) Jeg ville synes det var fedt hvis min kone af og til tog en tur ud og fik sig en ordentlig rusketur på et bordel hvor hun kunne finde ligeså fantastiske elskere som det er mig forundt. For mig er det noget helt andet end at blive lun på en kollega eller gå i byen og byde sig til. Det sidste tror jeg ville gøre nas. Det første ville forhåbentlig give ligeså stort et smil på hende som på mig. Det er jo bare hed sex. Desværre tror jeg ikke at det er noget hun gør sig i. Eller ville overveje. Bilder heller ikke mig selv ind at hun ville klappe i sine små fine fingre hvis jeg kom og fortalte hende at mit fremragende humør tirsdag aften skyldtes et brag af en tur i høet med en gp. Men hvor ville jeg dog bare ikke have været foruden smil, grin, hyl og knald med de kære fornøjelige piger på Seductiongirls, Mon-Cherie, Sexyclub, Pussygalores etc. Det er alt alt for skønt!!!! Og ja..... livet føles skønnere før, under og efter. Mmmmmmm!! Redigeret 1. April, 2018 af Calletti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 1. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden: Ok, du har lagt dig fast på din definition, og det er fint. Jeg har bare en anden, og andre har sikkert nogle helt tredje. Du er en hård mand at argumentere med. Jeg gætter på at du a: ikke har nogen fast partner, eller b: din partner er indforstået med dine små sidespring. Men jeg tænkte over om du kunne have ret. Hvad ville det ske hvis min kone opdagede mine “sidespring”? Jeg ved, hun ville blive utrolig ked af det, føle sig svigtet. Så jeg VED at jeg er min kone utro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 883 Skrevet 1. April, 2018 Hvad er det at være utro; er det når jeg dyrker sex med et andet menneske, er det når jeg begår sex med et andet menneske hvor både hun og jeg har været et tur i sex himlen, hvor efter vi skiles med et kys og kram og ønsket om et fortsat godt liv. Jeg kommer hjem og selv mine børn, spørger mig,far, du må da have haft en god dag så glad du er, nu skal du hører hvad jeg har oplevet i skolen idag. Er det i virkeligheden utroskab, når konen sidder og er pisse sur og indelukket og nægter at tale om hvor det gik galt. Jeg har som menneske behov for sex og nærvær, hvem er utro mod hvem?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 1. April, 2018 (edited) Dilemma, dilemma. Min neanderthalhjerne fortæller mig på den ene side at det er helt ok at jeg knalder en gp i ny og næ. Det er jo blot kødets lyst blablabla, ingen følelser blablabla. På den anden side er det jo heller ikke sådan at jeg kommer stormende ind gennem døren med ordene "Hej skat...nu skal du dælme lige høre om det vildeste blæs jeg fik hos en af gadens prinsesser for godt 30 minutter siden..." Jeg tvivler hendes svar vil være: "Godt for dig, mit livs lykke. Håber sandlig du viste hende hvad god sex er. Den sex du har beriget mig med igennem de sidste ca 13 år. Sådan en fandens karl som dig, bør en enkelt kvinde skam ikke holde helt for sig selv...det er unfair mod klodens resterende madammer" Kan man ligge midt imellem? Redigeret 1. April, 2018 af underdog40 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 1. April, 2018 (edited) jenslillemandhansenv2 skrev, for 5 minutter siden: Er det i virkeligheden utroskab, når konen sidder og er pisse sur og indelukket og nægter at tale om hvor det gik galt. Det har da intet med utroskab at gøre, men det er et fint bevis på at noget i jeres relation er gået skævt. Redigeret 1. April, 2018 af Iscenesat Virkelighed 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjergmanden 10 Skrevet 1. April, 2018 Føler du dårlig samvittighed nogen gange? det døjer jeg med af og til . selvom jeg ved det ok med kæresten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. April, 2018 Esbjergmanden skrev, for 2 minutter siden: Føler du dårlig samvittighed nogen gange? det døjer jeg med af og til . selvom jeg ved det ok med kæresten. Det er nok det allersidste, der maner dig til eftertanke og giver dig lidt dårlig samvittighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 1. April, 2018 Utroskab i den benævnte relation, har jeg engang set defineret på følgende måde: At man ved sine gerninger er mere tro mod sig selv, end man er mod sin partner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 1. April, 2018 Sweex, Vad synes din kone om saken? Du bör självfallet inte fortelle henne om dina GP- besök.... Har hun sagt något? Husk: ”Eget beröm luktar illa, sade bagaren” Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 1. April, 2018 (edited) Er enig med Aarhuselsker- det er ikke utroskab på den måde- det er et erhverv og ikke 'privat sex'. Det er selvfølgelig et gråzone omr, da man kommer tættere på nogle end andre- men jeg ville nok ikke kontakte en fyr og spørge hvorfor han ikke besøger mig mere, f.eks. Jeg ville foretrække at en kæreste besøgte en glædespige end havde en privat elsker (hvis hun dyrker sikker sex) da der gerne skulle være gensidig diskretion og respekt for privatliv Redigeret 1. April, 2018 af Sara25 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. April, 2018 (edited) Jeg synes faktisk ikke jeg overtrådte loven eller var rn lidt småkriminel tyv, når jeg i mine unge dage lånte en cykel hjem fra byen. For det første gjorde det mig til et bedre menneske, jeg kom væsentligt tidligere hjem, således at min fru moder ikke skulle sidde oppe hele natten og blive bekymret. Jeg synes ej heller det var rigtige tyveri, for typisk var det jo en gammel grin cykel, som ikke bestemt ikke kunne føle noget for. Jeg har så selv oplevet at få en min kære cykel stjålet og misbrugt, jeg synes slet ikke de to situationer kan sammenlignes, sidst nævnte er klart et tyveri hvorimod det første slet ikke kan defineres som tyveri Jeg elsker at leve i et land, hvor det enkelte individ selv kan definere betydningen af et ord, et begreb eller ligningen. Det er dejlig, men giver dog også en sjældent gang lidt kommunikationsproblemer. Redigeret 1. April, 2018 af TheVoice 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 1. April, 2018 Lillemand skrev, 1 time siden: Sweex, Vad synes din kone om saken? Du bör självfallet inte fortelle henne om dina GP- besök.... Har hun sagt något? Husk: ”Eget beröm luktar illa, sade bagaren” Lille Hun ved intet og kommer aldrig til det, for selv med alle de vinkler der er på utroskab i denne tråd, så ved jeg godt jeg er utro, men ikke ude på at såre min kone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. April, 2018 (edited) Det er en svær diskussion. Jeg har været i forhold og besøgt GPer. Blev jeg en bedre mand af det ? Både og. Fik øget livsglæde af det, fik øget overskud, og flere af de andre positive ting andre nævner. Men omvendt løj jeg overfor et andet menneske, der stod mig nært. Det var en prioritering, men det er da ikke noget jeg praler med, ej heller overfor mig selv, og det er heller ikke noget jeg er stolt af. Definitionen af utroskab vil jeg lade være op til den enkelte, men u-ærligheden i det kan ikke diskuteres, hvis man ikke fortæller din partner, hvad man laver. Så er man u-ærlig. Der kan folk så lave prioriteringer, som jeg også gjorde, og ud fra forskellige holdninger og argumenter som også ses i denne tråd. Jeg har da helt sikkert været i konflikt med min egen moral og etik, og brugt flere argumenter som andre også bruger som forklaringer på at jeg var u-ærlig. Men jeg synes ikke at det ubetinget rent moralsk og etisk bare er i orden hvad jeg og andre i en lignende situation gjorde eller gør. Omvendt kan jeg godt følge prioriteringen, argumenterne og forklaringerne, og har som sagt selv brugt samme, selvom det principielt er i konflikt med min moral og etik. Det er et valg jeg tog. Redigeret 1. April, 2018 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 1. April, 2018 Nå til emnet. De oplevelser (vellykkede) jeg køber stimulere mig, og på den måde vel jeg mene at det beriger mit liv, og ikke andres. Jeg er ikke blevet et bedre menneske og bliver det ej heller fordi jeg dyrker den form for egoistisk selvforkælelse. Har jeg været i et forhold hvor jeg ikke at jeg trivedes, har jeg nu altid taget snakken omkring problemerne set fra min subjektive side. Det har i nogen tilfælde forlænget forholdets leve tid, og i andre tilfælde forkortet det. Jeg har nu aldrig blevet i et fordi livet udenfor forholdet var så godt, at det så på en eller anden måde skulle kompensere for min utilfredshed i forholdet. Alle siger jo, at de i kærlighed ikke vil nøjedes - Øhhhh hvis det ikke er at nøjedes, så ved jeg sgu ikke hvad det vil sige at nøjedes. I stedet for at komme med alle mulige årsagsforklaringer i et forsøg på at skabe en gradbøjning at utroskab, i retning af noget der skulle hedde "sympatisk utroskab", har jeg nu mere respekt for folk der bare siger "Det er en 100% ren egoistisk beslutning jeg har truffet, og der er på ingen måde partnerens skyld, og hvis det bliver opdaget, tager jeg selvfølgelig konsekvensen uden at forsøge at forforklare, at hvis bare bla bla. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2hotQ 23 Skrevet 1. April, 2018 Slip nu den dårlige samvittighed og nyd jeres besøg hos prof glædespiger. Smil, når i betaler for en sexet hyggestund og mærk det mentale overskud bredde sig i jeres krop. Og lad overskuddet komme jeres respektive koner og kærester til gode. Det er sgu da 1000 gange mindre problemfyldt, end at tage sig en elskerinde og risikere at få følelser blandet ind i den hede omgang sex. En giad mand, som lige har fået sex er en bedre partner, far, kollega og i det hele taget et bedre menneske - punktum. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 757 Skrevet 2. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden: Vi har vel alle en definition Ej, den går altså ikke! Man kan ikke bare selv definere, hvad et ord skal betyde - i hvert fald ikke, hvis vi samtidig vil hævde, at vi taler dansk (eller et andet "regulært" sprog). Jeg kan fx ikke bare besluttet, at min definition af ordet "hest" er et dyr med to ben, næb og vinger. Enig med den altid kloge (ikke ironisk!!) Iscenesat Virkelighed: Det er selvfølgelig utroskab, selvom følelserne ikke er indblandet. Og som IV ganske rigtigt siger: Hvis man er i tvivl, kan man jo spørge konen, om hun synes, det er utroskab! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M36Od 14 Skrevet 2. April, 2018 Ca det dummeste der længe er skrevet på nettet. men helt perfekt, det indgår jo i en logfil som INGEN kan fjerne.... Bliv endelig ved tak.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2018 Piraten skrev, for 11 timer siden: Du er en hård mand at argumentere med. Jeg gætter på at du a: ikke har nogen fast partner, eller b: din partner er indforstået med dine små sidespring. Men jeg tænkte over om du kunne have ret. Hvad ville det ske hvis min kone opdagede mine “sidespring”? Jeg ved, hun ville blive utrolig ked af det, føle sig svigtet. Så jeg VED at jeg er min kone utro Men du føler dig utro, fordi din kone bliver ked af det, ikke fordi du føler det er forkert. Altså stammer din definition af utroskab fra din kones holdning, ikke din egen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 2. April, 2018 Jørgensen skrev, for 5 timer siden: Enig med den altid kloge (ikke ironisk!!) Iscenesat Virkelighed: Det er selvfølgelig utroskab, selvom følelserne ikke er indblandet. Og som IV ganske rigtigt siger: Hvis man er i tvivl, kan man jo spørge konen, om hun synes, det er utroskab! Hvad konen eller en øvrig relation mener, er komplet ligegyldigt - det afgørende er hvad man som ego selv mener er ret og vrang, i nuet. Med andre ord er man først og fremmest tro eller utro mod sig selv( det er et valg, som nogen også skriver) ! Nogen får den dårlige smag allerede ifm. deres overvejelser om de overhovedet skal gå til en GP, andre får den efter en tid og atter andre igen har og får den aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2018 Jørgensen skrev, for 5 timer siden: Ej, den går altså ikke! Man kan ikke bare selv definere, hvad et ord skal betyde - i hvert fald ikke, hvis vi samtidig vil hævde, at vi taler dansk (eller et andet "regulært" sprog). Jeg kan fx ikke bare besluttet, at min definition af ordet "hest" er et dyr med to ben, næb og vinger. Enig med den altid kloge (ikke ironisk!!) Iscenesat Virkelighed: Det er selvfølgelig utroskab, selvom følelserne ikke er indblandet. Og som IV ganske rigtigt siger: Hvis man er i tvivl, kan man jo spørge konen, om hun synes, det er utroskab! Det er så dit synspunkt. Men vi har alle en definition af et givent begreb. Din definition af danskhed, er f. eks. sikkert ikke den samme som min. Der er ingen nedskrevet definition af utro, men sikkert mange nedskrevne subjektive fortolkninger. Iv definerer utroskab som hvad konen mener, ikke som hvad manden mener. Jamen, jamen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 2. April, 2018 Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden: Jeg forstår ikke at du lader andre definere det du føler? Det er dig, der lader din private følelse være definition på et begreb. Hvis vi alle laver subjektive definitioner af ord, så kan vi ikke længere tale sammen, for så aner vi ikke, hvad hinanden siger. Sara25 skrev, for 11 timer siden: Jeg ville foretrække at en kæreste besøgte en glædespige end havde en privat elsker (hvis hun dyrker sikker sex) da der gerne skulle være gensidig diskretion og respekt for privatliv Ja, selvfølgelig. Det ville de fleste - måske endda enkelte prostitutionsmodstandere ... Men det har bare intet med sagen at gøre - især ikke, hvis du ville foretrække at en kæreste slet ikke gjorde noget ved siden af - og i hvert fald ikke i det skjulte. Aarhuselsker skrev, for 52 minutter siden: Men du føler dig utro, fordi din kone bliver ked af det, ikke fordi du føler det er forkert. Altså stammer din definition af utroskab fra din kones holdning, ikke din egen ?? Du sammenblander, som om det enten er den ene part eller den anden part i en duo, der skal definere. Begreber/ord defineres i kommunikation - ikke i hovedet (eller maven) på den enkelte. U-tro er når man bedrager, fx ved at gøre noget der ligger uden for en aftale uden at forhandle om det. Prostitutionsbesøg i et ægteskab kvalificerer åbenlyst til det. Du kan føle, hvad du vil, men for de fleste andre vil det nok ligne selvbedrag indtil du siger det til din eventuelle kone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. April, 2018 Bebop skrev, for 1 minut siden: Det er dig, der lader din private følelse være definition på et begreb. Hvis vi alle laver subjektive definitioner af ord, så kan vi ikke længere tale sammen, for så aner vi ikke, hvad hinanden siger. Jamen i det virkelige liv er alle definitioner hvor følelser er involverede, subjektive. Det er netop derfor det er så svært at diskutere nogle bestemte emner. Vi diskuterer uden fælles udgangspunkt. Tag et ord som dansker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 2. April, 2018 Jeg startede denne tråd for at høre om andre havde samme tanker ift. Det at blive en bedre udgave af sig selv i forholdet. Jeg syntes jeg gør og syntes jeg kan mærke en mere positiv reaktion fra min omgangskreds. Når nu tråden er drejet hen på spørgsmålet om utroskab, kan jeg da godt give mit besyv med. Mit syn på utroskab er meget klar. Hvis man stikker sin pik ind i andre mennesker eller dyr, end konen, så er man utro. Jeg retfærdiggør ikke mine handlinger på nogen måde og jeg ved godt at det er forkert. Men når man har bygget et forhold op til sin kone i to årtier og har et næsten perfekt liv sammen med børn, villa og hamster, så er det efter min mening fuldstændig hjernedødt at smide det væk, bare fordi man mener at sexen er kedelig. I sådan en situation har man to valg, hvis man ikke kan leve med kedelig sex, i en ellers perfekt hverdag. Gå ud og få noget bedre sex i byen og lev med at være utro eller skrid fra konen og få noget bedre sex, uden at være utro. Jeg valgte det første og det er jeg fandme glad for. Mit liv er blevet bedre og min kone er glad for at jeg har mere overskud i hverdagen. Er min kone blevet mere lykkelig, ja det er hun. Ville hun blive ulykkelig hvis hun fandt ud af hvad jeg lavede, ja det ville hun. Ville hun blive ulykkelig hvis jeg blev ved med at leve som en zombie i vores forhold, ja det ville hun nok. Så for mig er det en win/win situation og det ændrer det faktum at det er utroskab ikke på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg