Hop til indhold
olemadsen

Jessica

Recommended Posts

Så gik turen endnu engang sydpå, der var 150 euro i lommen der brændte, og lige uden for lommen en lille bandit der gerne ville ud og lege.

http://sexnord.net/profiles/view/2707/Flensburg/Jessika

Jes kan også findes på Engelsburg, http://www.engelsburg-fl.de/models/jessica_page.htm

Jeg kom lidt forsinket afsted, men til alt held svarede Jes på mit opkald med det samme og jeg kørte mod Taubenstrasse i FL. Dette er mit 6. besøg hos Jes.

Vel ankommet og efter at have vasket mig i de private områder er det tid til at udforske Jes.

Jes har en fantastisk flot og spændstig krop, og jeg havde 60 vidunderlige minutter foran mig.

Vi starter med at kæle og lege med hinanden i stående stilling, og det er ren GFE det jeg modtager, det er også 2 måneder siden mit sidste besøg. Jes har en smuk slank og sportstrænet krop, ikke mange gram sidder forkert, og så er hun flot brun over hele kroppen, modsat min blege krop, som man kunne iagttage i det store spejl, der følger hele sengens længde.

Den første ½ time gik med gensidig nussen, lækkert når det er en kvinde man kender, Jes modtaog fransk også dejligt at mærke at hun nyder at modtage fransk. Derefter er det min tur til at modtage fransk, samtidigt med at jeg kan nyde Jes direkte og via spejlet. Herefter mere nussen og gensidig fransk. Det gør Jes til Ug med slange, eller med tunge.

Slutteligt afslutter vi vores leg med at jeg får påmonteret gummi og vi indtager missionær stillingen, min favorit når det er så skøn en kvinde.

Så er der også lidt tid til småsnak, Jes er fra Polen men taler noget bedre tysk end jeg gør :) , og vi afslutter begge med at vaske os på badeværelset før jeg tager modvillig afsked med Jes.

Jeg kan klart anbefale Jes, billederne lyver ikke,de 29 år holder ikke helt vand, men kroppen vil gøre mange 25 årige misundelige, sådan ser hun ud, ja velnok bedre i virkeligheden.

Hun er en af mine absolutte favoritter i FL, og med risiko for at gøre køen endnu længere foran hendes dør får hun mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha Ole Madsen jeg kan kun give dig ret. Jeg har jo som du ved besøgt Jessica flere gange og kan kun give dig ret. Jes skal bare prøves. Hun er top GFE.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke lave en ny beretning om hvor skøn Jessica er, blot næsten gentage min anmeldelse fra d 17 april.

I dag i 21 graders varme blev man jo lidt forårs kåd.

Jeg ringede til Jes kl 13,05, og efter 3 ring tog hun telefonen, jeg havde heldet med mig hun var ledig,

Dette er mit 7 besøg hos Jes, og i min optik bliver det bare bedre og bedre for hver gang, tidligere gik jeg meget efter 2 udløsninger på en time, men det er nu dejligere at varme op i næsten en time før man får forløsning. I dag var ingen undtagelse, men da det var på Meierei strasse er der et kæmpestor spejl i rummet, og jeg nød at have Jessica foran mig mens jeg kælede for hendes lækre krop, mens jeg havde fuldt udsyn i spejlet.

Derefter kyssede og kælede vi med hinanden de næste 50 minutter, fransk både til mig og Jes ad flere omgange, hun sutter fantastisk, og meget leg med pikken kørende på Jessicas venusbjerg, det så hun ud til at nyde i fulde drag, ofte måtte jeg afbryde vores leg, for jeg skulle bare kysse hende igen og igen.

Jessica er en af mine absolutte favoritter, og bare det at hun kan vedblive med at gøre mig vild i varmen siger vist en hel del om hendes kvaliteter.

Vi afsluttede i missionærstillingen, og jeg skal indrømem jeg var heftigt oppe at køre så der gik ikke mange minutter inden jeg måtte kapitulere.

En god dag blev bare bedre, og jeg trillede langsomt tilbage til det midt jyske mæt på oplevelser.

Jeg glæder mig allerede til Jessica kommer tilbage til FL i Juni måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...