Hop til indhold
Thailove23

Besøg af politiet

Recommended Posts

Fik her til morgen besøg af politiet som havde overvåget tre klinikker i kbh. Den sidste måneds tid, de udspurgte mig om en masse ang. Ydelser pigerne og priser, jeg fortalte dem ikke meget da jeg intet ulovligt har gjort og da det ikke er min pligt at oplyse dem om det, de blev lidt fornærmet og sagde til mig at de havde 30 andre kunder de skulle besøge idag. So look out for them. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti
Thailove23 skrev, for 1 minut siden:

Fik her til morgen besøg af politiet som havde overvåget tre klinikker i kbh. Den sidste måneds tid, de udspurgte mig om en masse ang. Ydelser pigerne og priser, jeg fortalte dem ikke meget da jeg intet ulovligt har gjort og da det ikke er min pligt at oplyse dem om det, de blev lidt fornærmet og sagde til mig at de havde 30 andre kunder de skulle besøge idag. So look out for them. 

Yes yes...... og dit snørebånd er gået op. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 7 minutter siden:

1.april :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Thailove23 skrev, for 22 minutter siden:

noget med datoen ? good one :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 52 minutter siden:

Hvorfor skulle politiet spørge om priserne?     De fremgår af skiltene uden for klinikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest O.R.
Thailove23 skrev, 1 time siden:

Hvor er det i grunden befriende, at aprilsnaren stadig består! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke engang en dårlig aprilsnar - jeg er selv blevet kontaktet af politiet og spurgt om samme dumme spørgsmål ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 56 minutter siden:

EU er i øjeblikket ved at diskutere muligheden for at annullere datoen 1. april 2019.

De har det jo med at blande sig i alt.

Ja, man vil begynde måneden med den 2. og til gengæld tilføje den 31. april i slutningen af måneden. DEt skal ske samtidigt med afskaffelsen af sommertiden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Nu skulle bara veta vad som diskuteras i EU-bestyrelsen.  

Då Sverige har så svårt att hålla ordning på gränsen mot Danmark, och i tillägg  fått kapitulera för bandekriminaliteten i Malmö, har Danmark i hemlighet erbjudit sig att ta Skåne och södra Halland åter.

Villkoret lär vara att Sverige måste bygga en mur längs gränsen för att hindra missnöjda Svenskar att fly söderut.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Scouts skrev, den 1/4/2018 at 12:34:

Det er ikke engang en dårlig aprilsnar - jeg er selv blevet kontaktet af politiet og spurgt om samme dumme spørgsmål ! 

Hvordan kender politiet din idenditet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...