Thailove23 146 Skrevet 1. April, 2018 Fik her til morgen besøg af politiet som havde overvåget tre klinikker i kbh. Den sidste måneds tid, de udspurgte mig om en masse ang. Ydelser pigerne og priser, jeg fortalte dem ikke meget da jeg intet ulovligt har gjort og da det ikke er min pligt at oplyse dem om det, de blev lidt fornærmet og sagde til mig at de havde 30 andre kunder de skulle besøge idag. So look out for them. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 1. April, 2018 Thailove23 skrev, for 1 minut siden: Fik her til morgen besøg af politiet som havde overvåget tre klinikker i kbh. Den sidste måneds tid, de udspurgte mig om en masse ang. Ydelser pigerne og priser, jeg fortalte dem ikke meget da jeg intet ulovligt har gjort og da det ikke er min pligt at oplyse dem om det, de blev lidt fornærmet og sagde til mig at de havde 30 andre kunder de skulle besøge idag. So look out for them. Yes yes...... og dit snørebånd er gået op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2887 Skrevet 1. April, 2018 Thailove23 skrev, for 7 minutter siden: Fik her til morgen besøg af politiet som havde overvåget tre klinikker i kbh. Den sidste måneds tid, de udspurgte mig om en masse ang. Ydelser pigerne og priser, jeg fortalte dem ikke meget da jeg intet ulovligt har gjort og da det ikke er min pligt at oplyse dem om det, de blev lidt fornærmet og sagde til mig at de havde 30 andre kunder de skulle besøge idag. So look out for them. 1.april Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BadGuy Skrevet 1. April, 2018 Tak for god røver historie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 661 Skrevet 1. April, 2018 Haha som om Politiet havde tid til andet end at dele fartbøder ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 1. April, 2018 Thailove23 skrev, for 22 minutter siden: Fik her til morgen besøg af politiet som havde overvåget tre klinikker i kbh. Den sidste måneds tid, de udspurgte mig om en masse ang. Ydelser pigerne og priser, jeg fortalte dem ikke meget da jeg intet ulovligt har gjort og da det ikke er min pligt at oplyse dem om det, de blev lidt fornærmet og sagde til mig at de havde 30 andre kunder de skulle besøge idag. So look out for them. noget med datoen ? good one Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 1. April, 2018 Thailove23 skrev, for 52 minutter siden: Fik her til morgen besøg af politiet som havde overvåget tre klinikker i kbh. Den sidste måneds tid, de udspurgte mig om en masse ang. Ydelser pigerne og priser, jeg fortalte dem ikke meget da jeg intet ulovligt har gjort og da det ikke er min pligt at oplyse dem om det, de blev lidt fornærmet og sagde til mig at de havde 30 andre kunder de skulle besøge idag. So look out for them. Hvorfor skulle politiet spørge om priserne? De fremgår af skiltene uden for klinikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest O.R. Skrevet 1. April, 2018 Thailove23 skrev, 1 time siden: Fik her til morgen besøg af politiet som havde overvåget tre klinikker i kbh. Den sidste måneds tid, de udspurgte mig om en masse ang. Ydelser pigerne og priser, jeg fortalte dem ikke meget da jeg intet ulovligt har gjort og da det ikke er min pligt at oplyse dem om det, de blev lidt fornærmet og sagde til mig at de havde 30 andre kunder de skulle besøge idag. So look out for them. Hvor er det i grunden befriende, at aprilsnaren stadig består! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 1. April, 2018 hehe ja det lyder som en aprils fool . God påske alle. Kvindebeundren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scouts 81 Skrevet 1. April, 2018 Det er ikke engang en dårlig aprilsnar - jeg er selv blevet kontaktet af politiet og spurgt om samme dumme spørgsmål ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 1. April, 2018 EU er i øjeblikket ved at diskutere muligheden for at annullere datoen 1. april 2019. De har det jo med at blande sig i alt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 1. April, 2018 (edited) Krølle Bølle Jr. skrev, for 56 minutter siden: EU er i øjeblikket ved at diskutere muligheden for at annullere datoen 1. april 2019. De har det jo med at blande sig i alt. Ja, man vil begynde måneden med den 2. og til gengæld tilføje den 31. april i slutningen af måneden. DEt skal ske samtidigt med afskaffelsen af sommertiden. Redigeret 1. April, 2018 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 1. April, 2018 Nu skulle bara veta vad som diskuteras i EU-bestyrelsen. Då Sverige har så svårt att hålla ordning på gränsen mot Danmark, och i tillägg fått kapitulera för bandekriminaliteten i Malmö, har Danmark i hemlighet erbjudit sig att ta Skåne och södra Halland åter. Villkoret lär vara att Sverige måste bygga en mur längs gränsen för att hindra missnöjda Svenskar att fly söderut. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 6. April, 2018 Scouts skrev, den 1/4/2018 at 12:34: Det er ikke engang en dårlig aprilsnar - jeg er selv blevet kontaktet af politiet og spurgt om samme dumme spørgsmål ! Hvordan kender politiet din idenditet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scouts 81 Skrevet 6. April, 2018 Gungner skrev, for 17 timer siden: Hvordan kender politiet din idenditet? Det var en aprilsnar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg