Hop til indhold

Odense dreams.

Featured Replies

Skrevet

Liderligfyr - tak det var også 1000 kr. jeg opfattede, og pigens vidunderlige udseende til trods minder du mig om at bruge min mavefornemmelse. Det har kostet mig mange penge for dårlige oplevelser ikke at stole på den.

Borende ven: Tak for henvisningen, den har jeg mærkeligt nok ikke læst. God ide som en skriver at spørge pigen om alderen er et problem - hvis det da er muligt, og det er det jo så ikke hos omtalte piger i Odense, Vejle og Kolding

Skrevet

Nogen der har noteret om hvorvidt eller hvornår Samantha kommer tilbage? :)

Skrevet

Er der nogen der ved om Mellisa stadig er at finde i landet? Syntes ikke jeg kan se hende hverken i Odense, Kolding eller Vejle?! holder de til andre steder?

Skrevet

Så kom Samantha endelig til Odense (iflg deres eb.dk-profil), så nu skal der fandme gang i den! :D

Skrevet

Så kom Samantha endelig til Odense (iflg deres eb.dk-profil), så nu skal der fandme gang i den! :D

Jeg tror nu nærmere hun er i Kolding. Det er ikke altid navnene i annoncen passer med billederne.

Skrevet

Er der nogen der ved om Mellisa stadig er at finde i landet? Syntes ikke jeg kan se hende hverken i Odense, Kolding eller Vejle?! holder de til andre steder?

ja de har også en afdeling nord for Ålborg ude i noget der hedder aggersund. De arbejder jo mange timer og hver dag, så de er ofte hjemme på ferie ;) hun skal nok komme igen

Skrevet

tror umiddelbart ikke de er interesseret i, politi told skat m.m. er klar over det er samme ejer bag alle 4 bordeller :)

De nævner ikke af sig selv, de skifter lidt rundt ;) og har flere bordeller. Men på et tidspunkt, var jeg et meget kendt ansigt i huset, så kommer man ofte lidt tættere på det hele :geek:

Skrevet

den hedder aggersundengel inde på Ekstrabladet, du klikker på det nordligste Jylland, så kommer den derinde under fremhævede annoncer :)

• 2 weeks later...
Skrevet

kiggede lige ind hos pigerne på Vesterbro 3, det var ikke den mørkhårede der havde vagt, så gik igen.

nu er der kommet jerngitterdør op ind til bollerummet. !!!

det er nok efter overfaldet.

virker ikke særligt indbydende, at få menu sedlen stukket i hånden gennem gitteret.

Skrevet

kiggede lige ind hos pigerne på Vesterbro 3, det var ikke den mørkhårede der havde vagt, så gik igen.

nu er der kommet jerngitterdør op ind til bollerummet. !!!

det er nok efter overfaldet.

virker ikke særligt indbydende, at få menu sedlen stukket i hånden gennem gitteret.

Det gitter har været der længe efterhånden.. Men hvis det giver tryghed, kan jeg ikke rigtigt være imod det.

Skrevet

Cupido - hvis hende den mørkhårede ikke var på vagt hvem var der så? der plejer da at være 2 piger...

Skrevet

Tror det er forskelligt om der er to piger, de roterer lidt mellem forskellige steder.

Skrevet

Ja det fornemmer jeg også :-) nogen der har været hos hende den mørkhårede der er billeder af i øjeblikket?

Skrevet

Jeg synes det er lidt frækt med det gitter :oops: sådan lidt nasty skummelt agtig... gad vide hvad jeg nu er ved at rode mig ud i agtig

Skrevet

jeg har ikke fundet navnet på hende der var der.

hun har været på deres sider flere gange.

jeg kommer tilbage senere med navne, hvis jeg finder det.

Skrevet

Iflg billederne har der vist været udskiftning i weekenden - nogen der lige var et smut forbi de nye piger? :)

I øvrigt nogen der ved at hende den lille søde Melissa fra Estland er at finde her i landet mere eller hun kommer tilbage?

• 4 weeks later...
Skrevet

Hmm stadig ikke noget nyt om Melissa?! ville gerne prøve en tur mere :)

Var for nogget tid inde ved en blond pige der fra Findland, det var ikke noget at råbe hurra for :( betalte for 20 min dansk - hun går ud med penge og kommer tilbage og siger now you only got 15 min left :(

Andre piger der i kan anbefale?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.