Hop til indhold
Citroen mand

Odense dreams.

Recommended Posts

Jeg var på besøg hos Odense Dreams forleden dag, jeg besøgte Christin, som ikke taler dansk ovehovedet, men taler Ok Engelsk. Hun er utroligt sød, og også meget ung og køn, hun har små bryster, med pæne brystvorter, men derudover har hun nogle meget flotte og ret store skamlæber.

Jeg valgte happy hour til kr. 500, hvilket indbefatter fransk og dansk i ca 20 minutter. Sex er ok , men lidt maskinagtigt. men hvad får man for kr. 500. Så prisen taget i betragtning er det et OK sted. det ligger ikke særligt diskret, og bærer også præg af at huset trænger til en renovering. Der er som regel to piger på vagt. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nogen med erfaringer om Samantha eller Alicia?

Samantha er en rigtig flot pige! servicen fejler intet (heller ikke ekstraordinært god)

Alicia er noget svingende.... gode dage, hvor hun tilbyder ekstra og dårlige, hvor hun bare vil hjem. (tror hun er meget letpåvirkelig af uheldige oplevelser)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så du hvad de tog for en hel og en ½ time?

så vidt jeg kan huske koster det 800 kr for en halv time.... har kun været der en gang, plejer at komme i Kolding, samme piger.

Hvad med en time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen, der har erfaringer med Claudia, som er samme sted (Odense/Kolding) ?

/snakie

Kæmpe kasser.... billederne er meget sigende. Hun er lidt "anspændt" ikke helt min type, men leverer hvad hun skal. godt blow hvad jeg husker.

Når du nu smutter ned og knalder hende, kan du så ikke lige se hvad 30/60 min prisen er???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ser ikke sådan ud: http://ekstrabladet.dk/112/article1844707.ece

Der var dog ikke noget lys der i dag.

Tidligere har OPEN skiltet været tændt, men hverken banken på døren eller dørklokken har givet nogen respons og ikke det mest diskrete sted og stå i odense.

Ja ja sådan kan det jo gå! Der bliver nu stadig knaldet i deres Kolding afdeling :-) Gad vide om de åbner igen? generelt nogle søde piger! specielt Cassandra er jeg vild med :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De tager 800,- for en halv time...

Har besøgt Cassandra idag, og må sige at det ikke var den bedste oplevelse.. Hun virkede fjern, og berøringsangst, og virkede til egentligt bare at have det overstået (måske det bare var mig hun ville af med :P)

Hun var ganske god til at sutte, og vi nåede da også enden hvor kondomet blev fyldt, men man får hvad man betaler for og 500,- det giver ikke vildt meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde planlagt og besøge Suzzy i Vejle, men hendes engelske i telefonen var umuligt og lykkedes ikke og få en adresse eller aftale, så havde sådan bare planlagt og opgive noget i dag, meeeen besluttede så for og tage ind forbi Odense Dreams.

Samantha: Billederne er som altid rigtige, hun har et par fine silicon babser, som gerne må berøres og leges med :), lidt chit chat og hun nævnte, nogen gange så var det lidt for meget, okay jeg kan tage et hint, med et glimt i øjet. Der måtte ikke leges med missen, sådan er det. Så lidt fransk, efter en 3-5min, bad jeg hende huske bollerne, puuuh, ja, så egen skyld, men måtte lige tage sig i ikke og skyde af med det samme, så lidt mere leg med de babser (yup I like em :D) så hoppede hun på og rart med en tøs der ikke efter 4-5 hop ikke kan mere og vil ned i ny stilling, hun blev siddende og måske er hun bare god skuespiller, men efter en 5 minutters tid satte hun sit eget tempo og lidt klemme øvelse, så tilbage til babserne :D, hun sluttede med blow, hun måtte arbejde for det og svedte godt, da jeg måtte overgive mig.

Gentagelse faktoren er høj, selvom der manglede noget øjn kontakt under agten, men følte ikke man var en ulejlighed, smilende og et grin på læberne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nå den kære pige, har fået lavet silicone nu :) De havde nu en fin størrelse før, selvom de pegede lidt mod syd..... Hun er et udemærket knald teksnisk, men hun er lidt for professionel til mig, som du også selv er lidt inde på ;)

Men rigtig hyggelig at sludre med, hvad jeg erindrer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke lukket! Var dernede den anden dag, en sen sen aften ;-) tror det var hende det først nævnte christin, fra Estland, syntes jeg hun sagde. Rigtig rigtig sød køn pige, ikke ret store bryster, men alt andet vejer op for det :-) dansk til 500 for 20 min som ikke fejlede noget som helst og meget berøringsvenlig - skal gentages inden længe.

Nogen der ved om hun har billeder liggende nogen steder, kan kun finde en pige på eb og det er ikke hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm det var så ikke christin kan jeg se på billede i en anden tråd... Nogen der ved hvem hende den kønne unge brunette fra Estland er som er hos Odense Dream lige nu? Billeder? Navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hmm det var så ikke christin kan jeg se på billede i en anden tråd... Nogen der ved hvem hende den kønne unge brunette fra Estland er som er hos Odense Dream lige nu? Billeder? Navn?

Havde hun store kasser? Kunne det muligvis være Samantha.. De piger der står på listen, stemmer ikke altid overens med virkeligheden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm det var så ikke christin kan jeg se på billede i en anden tråd... Nogen der ved hvem hende den kønne unge brunette fra Estland er som er hos Odense Dream lige nu? Billeder? Navn?

Jeg mener hun hed Melissa. Der var billeder af hende da hun var i Kolding, men hun er heller ikke i Odense mere. Hun må være ny, jeg har ikke set hende før. Jeg nåede desværre ikke at besøge hende i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Melissa :) fandt i hende i annonce fra KOlding i går, men syntes hu sagde at hun skulle være her hele juni og derefter hjem igen - vældig sød pige. Men jeg besøgte hende altså i Odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

De tager 800,- for en halv time...

Har besøgt Cassandra idag, og må sige at det ikke var den bedste oplevelse.. Hun virkede fjern, og berøringsangst, og virkede til egentligt bare at have det overstået (måske det bare var mig hun ville af med :P)

Hun var ganske god til at sutte, og vi nåede da også enden hvor kondomet blev fyldt, men man får hvad man betaler for og 500,- det giver ikke vildt meget.

Er det samme pris i Vejle og Kolding for en halv time? Havde en lidt dårlig oplevelse med Christin. Vækkede hende åbenbart kl. godt 10, og hun var mildt sagt ikke særlig oplagt så jeg gik igen. Men kan jo læse at hun er værd at vente på til hun er vågen.

Måske kan min fremskredne alder også spille ind (midt i 50érne). Andre der har erfaring med modtagelsen hos pigerne når man er moden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vejle og Kolding er vist 1000 kr

Christin er heller ikke min kop The ( og jeg er altså ikke en gammelsmølf :) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske kan min fremskredne alder også spille ind (midt i 50érne). Andre der har erfaring med modtagelsen hos pigerne når man er moden?
Spørgsmålet blev debatteret i september:

viewtopic.php?f=16&t=1671

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...