Hop til indhold

Ultimative Domina

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gennem nogen tid søgt efter den ultimative Domina. Dem jeg har besøgt har dog skuffet. 

Det er primært Jylland jeg søger - men er efterhånden klar til at køre længere for min sjæls frelse. 

Søger :

Cbt, facesitting (åben), sorte kys, urin, verbal ydmygelse, klemmer mv.

Så ikke super avanceret - men gerne leveret af en ægte (!) og smuk domina, der kan sit kram. Jeg er blevet skuffet adskillige gange - så håber der er én som kan smide en anbefaling på den ultimative Domina. Åben facesitting er et must! 

Tak 

Skrevet

Du skal nok have flyttet dit indlæg ned i  BDSM for at få gode råd :) Held og lykke

Skrevet

måske kunne det være http://ladygitte.dk/  har besøgt hende et par gange og det var godt.. nu er jeg så ikke til det vildt hårde men hun er fræk og ser i mine øjne godt ud. 

Skrevet

Undskyld min uvidenhed, med hvad er cbt, facesitting åben? 

Jeg skal jo følge med ...........

Skrevet
Riesenschwanz skrev, for 11 minutter siden:

Undskyld min uvidenhed, med hvad er cbt, facesitting åben? 

Jeg skal jo følge med ...........

CBT= Cock Ball Torture , Facesitting åben = sidder over dit hoved med åben fisse så du kan slikke hende

Skrevet
  • Author
MizzAnne skrev, for 4 timer siden:

Du skal nok have flyttet dit indlæg ned i  BDSM for at få gode råd :) Held og lykke

Tak! Jeg flytter... 

Skrevet
  • Author
SpankingSub skrev, for 2 timer siden:

Hvad mener du med den ultimative domina?

Det er vel beskrevet. 

Flyttet til BDSM tråd 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.