Hop til indhold
Guest Opmæen

*ADVARSEL* S&K Thai massage &Spa Vesterbro 10 Aalborg

Recommended Posts

Guest Opmæen

Jeg har hørt meget om dette sted, der står på Facebook at der er åben kl 10- 22 det passer så ikke, der er altid en masse undskyldninger for der er lukket, dårligt vejr - bilen er i stykker osv osv.... men det bestemmer hun selvfølgelig selv...

 

Men igår var jeg så utrolig heldig at efter flere SMS og opkald, at ved 3 eller 4 opkald tog hun telefonen, det var kl 16.15 jeg spurgte om hun havde en tid idag kl 17.00... jaaa det har jeg sagde hun, fint den tager jeg, så hurtigt i et bad og så afsted, da jeg så havde parkeret bilen, så så jeg godt nok et par asiatiske mennesker på vej ind i en bil og frygten ramlede lige ind i mig og tænkte da jeg var kommet forbi dem, STOP det var for helv...t da vel ikke hende, naaa tænkte jeg, jeg har jo lige lavet en aftale med hende, nå 2 minutter senere stod jeg foran døren, og gud hjælpe mig om der ikke var lukket, jeg ringede 3 gange til hende for at hører om der var en god grund til at brænde hendes kunder af på den måde, men hun tog selvfølgelig ikke telefonen,,,, men hendes tid er åbenbart vigtigere end hendes kunder, jeg synes bare ikke det er okay, hun kunne som det mindste ringe eller skrive et afbud.... jeg har faktisk en kammerart der har været udsat for noget lignende dette sted... så hvis i vil bolles i bagenden så lav en aftale med hende... ALDRIG MERE HERFRA,,,  

 

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh. 

Hvis det er så svært at få en tid og du ved at der konstant er problemer, hvorfor finder du så ikke et andet sted? ?

:?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flemming2018 skrev, for 1 time siden:

skal til Ålborg i weekenden, blev helt forskrækket over overskriften, nå der var bare lukket!!! Der er vel andre steder eller hvad.

Jeg bestiller altid tid via stedets Facebook-side. Hun har altid overholdt aftalerne. En enkelt gang meldte hun  afbud, så jeg har kun oplevet "god stil" fra hendes side. 

Og får du en tid hos hende har du en super oplevelse i vente - hun er meget serviceminded.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...