Hop til indhold
TheJack

Pamela. Holstebrovej, Viborg

Recommended Posts

For et par dage siden blev nysgerrigheden og trangen til at være sammen med en mørk kvinde for stor. Besluttede at aflægge et besøg hos ovennævnte og det selvom stedet har fået blandede anmeldelser, hvilket måske hænger sammen med det lokkende tilbud om 1 time til kr 600. Sendte et par SMS afsted til pigen og vi fik aftalt at jeg skulle kigge forbi senere. 

Det er ikke pigen på billederne, men jeg blev rigtig positivt overrasket. Hun var faktisk en dejlig lækker mørk pige. Lange slanke ben, slanke arme, små bryster og en vanvittig lækker røv. Hold fast den var lækker. Pigen snakker glimrende engelsk og i huset findes faktisk menukort med noget det efterhånden svarer til markedspriser/standardpriser og ikke det gøgl og tivoli med 1 time til kr 600. Vi aftalte lidt blandet og uden at gå i detaljer vil jeg sige, at hun absolut var pengene værd. Ikke noget hastværk, men engageret. Så er du til en god oplevelse med en sød og meget veltrimmet ung (alder i begyndelsen af 20’erne) afrikansk skønhed, så er chancen der de næste par måneder. På flere måder mindede hun mig om Sexy Kelly, som jeg havde fornøjelsen af at besøge flere gange. Min absolut favoritposition når det lakker mod enden er doggy og det var fantastisk at tage hende bagfra med et fast greb om hendes hofter og så nyde synet af en ualmindelig lækker og velformet lille popo.

Efter seancen gik vi begge på toilettet og minsandten om hun ikke skyllede sig præcist på samme måde som føromtalte Sexy Kelly. En masse skyllen med varmt vand og så klar til næste. Ikke underligt at den lille pikante mis smagte fortræffeligt. 

Alt i alt en super oplevelse som jeg så gentog her for en time siden. Så jo gentagelsesfaren er stor eller var stor og det bliver nok til et par besøg mere inden hun smutter.

En klar anbefaling fra min side. Med hende i det ganske pæne værelse er stedet værd at besøge, hvis du som jeg godt kan lide unge, slanke og velformede mørke piger. 

PS: Til Jernsvinet - ved ikke om hun kan klare de store jern :-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende du møder har en bagdel fuldt på højde med den du ser på profilbilledet - den er fandme lækker at stå bagved og så holde godt fat i hofterne ;-) 

Du kan roligt køre - hun er lækker ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej de er små. Med følsomme brystvorter som hun godt kan li at du kysser og slikker - så bliver hun opstemt. De bliver stive ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Jeg er  træt af de fake billeder, jeg gør ikke den store sag ud af det når det sker at det er et falske billede, men jeg kommer aldrig på stedet igen, må sige at når det er en dansk pige på en annonce så har jeg endnu ikke mødt andre når jeg møder op end hende der er på billederne, jeg er bange for de ødelægger det for sig selv i længden, det er jo ganske enkelt falsk reklame, og det er kun os mænner der kan gøre noget ved det, vend om i døren eller kom ikke igen på stedet... jeg plejer at beslutte mig inden jeg tager afsted om jeg vender i døren eller bare vælger ikke at komme igen, jeg ved jo også godt at når man står der så skal der bare luftes ud... :-) men kommer der 100% aldrig igen. god påske

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg

God pointe. Da jeg tog ind forbi Pamela havde jeg bestemt på forhånd, at hvis ikke pigen var nogenlunde som på billede, så var jeg smuttet igen, hvilket jeg har gjort før og gør igen. Men i dette tilfælde var pigen bare mindst lige så lækker som på foto og derfor blev jeg. Det har jeg ikke fortrudt. I øvrigt et det noget bras, at annoncen er standard og lavet af nogle andre. Men heldigvis er det pigen selv, der tager telefonen og svarer på SMS. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheJack skrev, den 31/3/2018 at 01:35:

For et par dage siden blev nysgerrigheden og trangen til at være sammen med en mørk kvinde for stor. Besluttede at aflægge et besøg hos ovennævnte og det selvom stedet har fået blandede anmeldelser, hvilket måske hænger sammen med det lokkende tilbud om 1 time til kr 600. Sendte et par SMS afsted til pigen og vi fik aftalt at jeg skulle kigge forbi senere. 

Det er ikke pigen på billederne, men jeg blev rigtig positivt overrasket. Hun var faktisk en dejlig lækker mørk pige. Lange slanke ben, slanke arme, små bryster og en vanvittig lækker røv. Hold fast den var lækker. Pigen snakker glimrende engelsk og i huset findes faktisk menukort med noget det efterhånden svarer til markedspriser/standardpriser og ikke det gøgl og tivoli med 1 time til kr 600. Vi aftalte lidt blandet og uden at gå i detaljer vil jeg sige, at hun absolut var pengene værd. Ikke noget hastværk, men engageret. Så er du til en god oplevelse med en sød og meget veltrimmet ung (alder i begyndelsen af 20’erne) afrikansk skønhed, så er chancen der de næste par måneder. På flere måder mindede hun mig om Sexy Kelly, som jeg havde fornøjelsen af at besøge flere gange. Min absolut favoritposition når det lakker mod enden er doggy og det var fantastisk at tage hende bagfra med et fast greb om hendes hofter og så nyde synet af en ualmindelig lækker og velformet lille popo.

Efter seancen gik vi begge på toilettet og minsandten om hun ikke skyllede sig præcist på samme måde som føromtalte Sexy Kelly. En masse skyllen med varmt vand og så klar til næste. Ikke underligt at den lille pikante mis smagte fortræffeligt. 

Alt i alt en super oplevelse som jeg så gentog her for en time siden. Så jo gentagelsesfaren er stor eller var stor og det bliver nok til et par besøg mere inden hun smutter.

En klar anbefaling fra min side. Med hende i det ganske pæne værelse er stedet værd at besøge, hvis du som jeg godt kan lide unge, slanke og velformede mørke piger. 

PS: Til Jernsvinet - ved ikke om hun kan klare de store jern :-). 

@TheJack

 

Tak for din anbefaling.

 

Jeg var et smut i Jylland, og fulgte din anbefaling.

 

Normalt er afrikanske piger ikke noget for mig. Deres distinkte lugt og håret tænder mig af. Sådan er vi jo så forskellige.

 

Men 600kr foren time lokkede mig alligevel, da jeg ikke fandt andet i Viborg.

 

Til orientering er en time til 600kr kun een omgang og ikke de 2 som man normalt får. Men prisen er stadig ok.

 

Piger en een køn afrikansk pige. Hun kan.vel være 22 år. Slank og muskuløs som afrikanske piger er det. Så de slanke 175 cm vejer mere end man tror. Flotte arme. Flad muskuløs.mave. Hendes numsen er perfekt lille og flot trænet. Top top numsen. Brysterne er små, meget følsomme og fænger gevaldigt (eneste minus) - jeg tror hun har fået et barn.

 

Pigen er fra Kenya. For dem som ikke.kender til Kenya så er AIDS meget udbredt. På en måde som.vi slet ikke kan sætte os ind i. Derfor var alt med kondom og jeg kyssede ikke. Ikke at jeg ved, at hun har AIDS, eller om hun kysser etc., men jeg tager ingen chance. Servicen var til 8 af 10

 

Alt i alt en klar anbefalinger fra mig, hvis man har lyst.til chokolade.

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glad for at du fik en god oplevelse - jeg synes hun er sød. Virker ikke så pro og så kan jeg godt li, at hun ikke har travlt med at få dig viftet ud efter udmattelsen. Den lille røv er bare lækker. Skal forbi hende inden hun smutter mindst en gang til :-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er der til Juni- og ja LIVERPOOL hun har fået et barn for ca. 8 mdr. siden:)

 

Syntes hun er rigtig sød og giver sig god tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så måtte jeg forbi engang mere - hun er efter min smag helt fantastisk. Samme gode service som før.

Må bare sige, at hvis hun har født for ca 8 mdr siden, så har hun sgu gjort et fantastisk stykke arbejde med knibeøvelserne :-) Synes hun er dejlig stram ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var jeg lige forbi i går, for se om det var sandt, at det var en lækker sort piger der var der....

Normalt med de sorte piger annonceres er jo masser af lækker billeder på deres annoncer, ringer man og spørge om billeder er ægte, giver du GFE er svaret ja...Men så når man ringer på døren, er der sket en forvandling med dem, de er blevet grimmer og tunger i løbet af den time der er gået...og GFE er ikke eksisterende, og man må ikk rør dem der og der... 

Men der er lige modsat med Pamela, hun er meget kønner i virkeligheden, service til 1 time 600 er god, tid til at snakke og pjatter på sengen, mens hun er nøgen, så man kan se hendes flotte krop, brysterne har hendes søn tykke lidt stivelse  ud af, men små naturlige bryster som er meget sentisive for hende, så når man tager hen i dogy stil, så se i alle de spejler der er rund om senge, det er frækt at se på mens man tager hende i dogy stil....

Hendes krop er slim,god fast røv, ikk overvægtige på nogle måde, små naturlige bryster, lækker sort krop, når man ligger med sin mel farvet krop i ske med hende, hun er for lækker til sex....

Hun sutter kun med kondon og giver ikk GFE, det handler måske kemi mellem sine kunder....

Om jeg vil besøg hende igen..JA, ikke engang mere, men rigtige mange gange...

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillejohn skrev, for 20 timer siden:

Hun er der til Juni- og ja LIVERPOOL hun har fået et barn for ca. 8 mdr. siden:)

 

Syntes hun er rigtig sød og giver sig god tid

Det forklarer brysterne, men eller ingen tegn

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god anmeldelse.
Hvis det ikke var på Holstrebrovej 15 midt i Viborg, på meget trafikkeret byvej, så var jeg allerede kørt. 
Men stedet er på ingen måde diskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke så diskret i dagtimerne. Men ud på aftenen og senere kan man sagtens liste bilen derned uden alt for meget opmærksomhed :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Var forbi hende i dag.

Jeg synes hun virkede vældigt sød og det er frækt med en GP som er fit. Men hun virkede dog til at have ret travlt, og hun lagde op til at der skulle afsluttes ret hurtigt. Midtvejs blev vi afbrudt af hun skulle ud til døren fordi nogen ringede på. Jeg tror kun jeg var derinde i ca. et kvarters tid.

600 er vel i sig selv rimeligt for en quickie, men havde nu regnet med lidt længere tid. :wacko:

Ikke nogen større gentagelsesfare herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...