Hop til indhold
Eromon

Gangbang i London

Recommended Posts

Jeg har for nyligt været i London og valgte at udleve min gangbang fantasi.

Har længe haft lyst til at prøve det, men frygten for at møde Onkel Anders, kollegaen eller knægtens sløjdlærer har holdt mig tilbage herhjemme.

Så på udebane i en kæmpe by som London tænkte jeg risikoen var mindre (selvom der i snit er ca. 60.000 danskere på en tilfældig dag i London!).

Lady Marmelade Partys har åbenbart eksisteret i mange år og de har styr på deres koncept. På hjemmesiden http://www.ladymarmaladeparties.com/info/about kan man se hvilke piger der er på vagt og finde anden brugbar information inden ens besøg. De er dog lukket nu og måneden ud ca.

Det der især er godt, er deres garanti om antallet af piger i forhold til kunder. Den dag jeg var der lovede de 2:1 og der var 4 piger på job og vi var 7 mand, så det holdt fint. Jeg kan ikke finde ud af om de afviser kunder eller kalder flere piger på vagt hvis der mange kunder der booker tid. Jeg betalte 140 GBP for 2 timer med fri sex og mad og drikke undervejs.

Der er en værtinde eller mama som hedder Em som byder dig velkommen og lige giver dig en kort intro til hvordan og hvorledes det hele foregår. Hun er rigtig sød og fjernede al min nervøsitet og var klart med til at gøre det til en god oplevelse.

De 4 piger der var på arbejde var Monique, Georgia, Sarah og Helena. Jeg prøvede ikke Georgia, da jeg kun havde energi til 3 piger, men de 3 jeg prøvede var helt okay og fuldt på højde med danske piger. Der er 4 værelser i huset (udover fællesarealer) hvor man kan være alene med pigerne, så man behøver ikke ligge og vise hvad man kan eller ikke kan foran alle mulige andre, hvilket var rart. Men nogen gange er de flere end 4 piger, så der skal man nok være indstillet på at noget foregår mere "out in the open".

Jeg ved ikke om jeg vil besøge stedet igen, da jeg må indrømme jeg stadig sætte mere pris på god tid med en pige end flere piger i kortere tid. Men hvis man vil prøve dette af eller er vild med gangbangs, så vil jeg klart anbefale stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Godt du kunne lide LMP, jeg har selv være er flere gange og Emma er super sød. Pigerne leverer også varen. De lukker ikke flere ind når der er for mange mænd, jeg ringer altid i forvejen og sikre mig en plads.

Men jeg må sige at GB i Berlin slår LMP på alle områder.

Se lige her, vi har lige været til GB 3 dage i træk:

viewtopic.php?f=11&t=425

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en tur i har haft!!

Men det er netop lidt for åbent for mig. Jeg har svært ved at nyde kvinden, hvis det foregår i et rum med x andre mænd og kvinder der knalder igennem samtidigt.

Har dog overvejet et smut til FKK Artemis i Berlin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op en tur i har haft!!

Men det er netop lidt for åbent for mig. Jeg har svært ved at nyde kvinden, hvis det foregår i et rum med x andre mænd og kvinder der knalder igennem samtidigt.

Har dog overvejet et smut til FKK Artemis i Berlin.

Det er jo meningen med GB :D

Ellers er der Artemis og masser af andre bordeller i Berlin, hvor du er 1:1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt du fik en god oplevelse, nu har du prøvet det også.

At du så stadig er mest til købesex med pigen i enrum, ja nu kan du jo sammenligne :)

Nu er der selvfølgelig forskel på om man som Nille og jeg rejser alene for at købe sex, eller om man alligevel er i byen i anden anledning.

Men London og København er dyre købesex byer. Marmeladeparty er så bedre end party i Danmark til prisen, forhold antal piger contra antal mænd.

Men Berlin er nu mest favorabelt i både det højere, og det lavere prisleje indenfor købesx.

Og så er der næsten alt hvad hjertet kan begære af købesex, fra det mest ordinære til det mest bizarre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...