Hop til indhold
jydetampen

Priser i Tyskland

Recommended Posts

Er netop hjemvendt fra en tur til Berlin, og får jeg tid så skal jeg også gerne få skrevet en anmeldelse eller to.

Jeg vil dog høre herinde om der er nogen, der har erfaringer med prisniveauet i Flensborg, Hamborg og Kiel? Jeg fandt ret hurtigt ud af at priserne generelt set lå på omkring 50 euro for én halv time i Berlin. Så var der steder hvor det var lidt dyrere, men det forekom mig at være standard på samme måde som 1.000 kr i Danmark, hvor det også kan variere en lille smule.

Så kunne det være dejligt at høre jeres erfaringer med dette, da de tre nævnte byer trods alt ligger tættere på Danmark end Berlin - der i øvrigt ellers er en fantastisk by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Flensborg er 'normalprisen' €30 for 15 minutter, €50 for 30 minutter og €100 for 1 time (ja, der er ingen rabat ved at tage en hel time i stedet for en halv).

Det veksler lidt, hvor meget der er inkluderet, men ½ time er vist normalt med gensidig fransk, svensk og dansk. Nogle steder indgår andre småting også i det, andre steder skal man betale ekstra.

15 minutter er vistnok oftest kun fransk.

Men for mig virker det som om der er flere og flere, der bruger højere takster. Måske er det specialpriser for udlændinge, men indtil nu har jeg nægtet at betale mere end de ovennævnte.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja enig priserne er ved at glide, jeg har fundet et par piger der yder super service, og jeg slipper 150 euro for en time. Jeg håber dog ikke at det er fordi vi er danske at prisen er 50% højere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja enig priserne er ved at glide, jeg har fundet et par piger der yder super service, og jeg slipper 150 euro for en time. Jeg håber dog ikke at det er fordi vi er danske at prisen er 50% højere.

Det kan faktisk godt være tilfældet. Jo oftere de oplever, at vi er ved at falde i svime over de lave priser, jo større chance er der for, at de finder ud af, at de kan tage lidt mere. Og at vi stadig er tilfredse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er det det samme prisleje i Hamburg - skal derned i forbindelse med landskampen i maj og vil da lige tjekke nogen lokale piger ud ;)

Har i nogle steder eller piger I kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...