Hop til indhold
Guest tzatiki

Pattaya - hvad gør I og hvordan kan I?

Recommended Posts

@thanos hvis det er første gang du skal til Songkran vil jeg anbefale at se denne video:

 

 

AJ er bar manager på soi 6 i baren Sexy and the City (SITC) han afholder også newbee onsdag hver uge fra 17.00 til 19.00 en super fyr der med glæde hjælper.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thanos skrev, for 2 timer siden:

kan det passe at det varer en hel uge? når man læser om det er det 2 dage

 

Det kommer lidt an på hvor i landet du opholder dig.
Jeg har været til 3 dages fest i Chiangmai nogle gange.

Det skulle egentlig ikke undre mig om man kører helt igennem en uges tid, i Pattaya.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep de er startet i dag og det slutter den 19 i Pattaya.

Alle normale dagtime aktiviteter omkring sex er der ikke noget af under Songkran. Det er en stor sindsyg vild vandkamp. Den 19 er det hele døgnet. Den 20ende er det slut så kan man igen også have daglige aktiviteter.

Jeg har prøvet det 1 gang i hele ugen. Det gør jeg ikke igen. De fleste Expats og hvide ejere af GoGo's osv forlader Pattaya under Songkran. Nogle farang restauranter lukker i den uge.

Hvis du ikke har oplevet det før så er det sikkert en oplevelse for livet :)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en interessant tråd du har startet. Jeg kan ikke rigtig svare på dine spørgsmål men jeg kan måske berette lidt om mine oplevelser i Pattaya. Jeg har nu været der 2 gange og anden gang var stort set det samme som første gang. Men dog med nogle undtagelser. Ej--- der modsage jeg lige mig selv. Sorry. 

når man først har besluttet, at man har et problem så HAR man det bare. Dine følelser angående pigerne er dine og dem vil jeg ikke rode med. Det er det samme som, at min eks bare havde lært, at edderkopper var vildt farlige selv om hun jo godt vidste, at de ikke var det. Andre har besluttet sig for, at cykellister har et dødsønske og det er selvfølgelig noget sludder. 

Det bedste sex jeg har haft i Pattaya var fra en meget ung pige. Det viste sig, at hun kun var 19 år. Jeg havde, uden det var min mening, drukket hende en lille smule fuld. Hun var jo ikke den største matrose af østeuropæisk eller skandinavisk afstamning, så de drinks jeg købte til hende slog måske hårdere end jeg havde troet, de ville. Nå men da vi kommer hjem til mig er hun lidt snaldret og helt utrolig liderlig efter min pik som hun hele tiden ville have. Det der slog benene væk under mig var at hun havde det mest bedårende lillepige ansigt så jeg troede at det var mig der skulle knalde hende og vise hende hvordan sex kunne være. Men ja, det var så min over 40 år gamle pik der fik lært noget nyt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 19 minutter siden:

Nå men da vi kommer hjem til mig er hun lidt snaldret og helt utrolig liderlig efter min pik som hun hele tiden ville have. Det der slog benene væk under mig var at hun havde det mest bedårende lillepige ansigt så jeg troede at det var mig der skulle knalde hende og vise hende hvordan sex kunne være. Men ja, det var så min over 40 år gamle pik der fik lært noget nyt. 

Lyder ellers meget hyggeligt. Hvis der var en 19 årig, der var helt utrolig liderlige efter min pik, så tror jeg nok at jeg ville gå med the flow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 36 minutter siden:

gå med the flow.

Gjorde jeg fandeder sku også. Jeg blev vildt forelsket i hende lige der i den seng. Da hun kom lå jeg oven på hende og holdte hende om hendes lille kønne nabodatterns nakke, og hun skreg som om det gjorde ondt. Jeg blev forskrækket for ja, hun var jo ikke så gammel. Men hun fnisede og sagde, at hun bare havde det dejligt. 

puuuhh hvor jeg dog savner den pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thanos skrev, den 10/4/2018 at 09:29:

Er i pattaya fra på lørdag, er der nogen der er friske på at mødes i de henholdsvis næste 2 uger :-) ?

 

Hvor en i helvede var du henne da jeg sad der nede og kedede mig hele dagen ??? grrrrrrrrrrr

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, den 28/3/2018 at 18:19:

Det ved jeg ikke helt. Men jeg blev faktisk også syg af aircon, nu du nævner det. Jeg synes til stadighed, at der mangler nyttig oplysning om den reelle smittefare gennem oralsex. Jeg går uden om dem, der har suttet siden 90'erne :lol:

mht aircon, har jeg fundet ud af, at man undgår en del gener ved at skrue temperaturen op til ca 25-26 grader, især om natten. Jeg har i mange år haft aircon kørende på fuld drøn, men havde også altid ondt i halsen, og dryppende næse.. mht oralsex har jeg aldrig oplevet nogle gener, andet end lidt ømhed i kæber/mund/læber efter ihærdig brug :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhi1964 skrev, for 8 timer siden:

mht aircon, har jeg fundet ud af, at man undgår en del gener ved at skrue temperaturen op til ca 25-26 grader, især om natten. Jeg har i mange år haft aircon kørende på fuld drøn, men havde også altid ondt i halsen, og dryppende næse.. 

 

Er det varmt udenfor så sæt aircon til n temperatur, hvor man reelt kan sove uden noget over sig. Selv sætter jeg også temperaturen til de 25-27 grader. Mange hoteller sætter temperaturen meget lavt som standard, men det er nok for at vise at det virker.

Man kan også køle rummet ned lige inden man sover og så sove med slukket aircon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu nåede jeg at være i Pattaya to gange, inden jeg fik placeret mig midt i et fantastisk forhold med en skøn pige. Altså er der ingen Thailand rejser foreløbigt.

 

Jeg kan dog give lidt råd: Thaifriendly. Brug hjemmesiden, link her: Link

Jeg har været på diverse AGogos, barer o.lign. Min dyreste aften til dato var første gang jeg var på Windmill. Det er en oplevelse som ingen i Pattaya må være foruden. Fuldstændig surrealistisk, for at være ærlig. Jeg beskriver gerne nærmere, men det er... Et vulgært emne.

Generelt: Ja, jeg får/fik suttet uden i Thailand og nej, jeg blev ikke smittet med noget. Risikoen ved oralsex er der, naturligvis, men den er forsvindende lille for modtagende part, hvis vi ikke taler åbne sår i munden på anden part, e.lign. Jeg bruger/brugte altid kondom, for selvom HIV-faren også er minimal, så er den der alligevel.

 

Men okay så - hvorfor bruge Thaifriendly? Fordi de "freelancere"(som de hedder, da de ikke er linket til en bar, agogo, club, eller noget - @Sutteålen kalder det fint en elektronisk BR) derinde typisk er billigere - særligt nogle af de rigtigt kønne. Man kan få Agogo-niveau til massagepriser, når man er rigtig heldig. Det hjælper desuden også, når man uploader vellignende billeder, og de ser noget, som de kan lide. Så er der, og ja, det er ikke løgn, billigere priser. Freelancerne giver også, i min erfaring, større muligheder før og efter. Hvor mødes i - direkte på hotellet, på en bar, en restaurant, eller hvordan? Jeg er selv taget videre i byen med et par piger, som inviterede mig, efter vi havde knaldet. Her betalte jeg efterfølgende for absolut intet af deres drikkevare e.lign., men det gjorde ikke noget; jeg var bare interessant, sød, og de brød som om mit selskab. Dét var pisse fedt.

 

Kort fortalt, så er Pattaya en oplevelse. Man bliver fuldstændig overvældet første gang man er der; hjernen bliver blæst helt ud. Du må og skal prøve Windmill, når du er der, og når du så har turet byen rundt, enten på gåben eller bag på en scooter, så kan du sidde på Thaifriendly og finde den helt perfekte kvinde til dig selv; sætte kriterier på højde, drøjde og kigge alle de billeder du gider. Har hørt om, at nogle derinde ikke ligner deres billeder / bruger gamle billeder, men på de sammenlagt 5 ferieuger jeg har haft i Pattaya, har jeg nok været sammen med 40-50 fra Thaifriendly, og samtlige af dem havde nye, opdaterede billeder. Et par stykker havde en lidt større mave end indikeret (men ikke via snyderi, bare smart tøj) og nogle havde strækmærker (som også er medvirkende til, at de har svært ved at få arbejde i bars/klubber/agogos) men alle var skide søde og charmerende. Så mange unge, stramme piger med fabeltagtige bryster. God tur!!

 

Mht. Hotel så overnattede jeg i begge mine ture på Areca Lodge i et "Super Deluxe" værelse. Her aftalte jeg også med receptionisterne (husk at give drikkepenge!) at hun skulle ringe hver gang en pige tog afsted, medmindre jeg fulgtes med hende ned, inden hun lod hende gå. De tager imod pigens sundhedskort med fødselsdato, køn ved fødsel osv. på, og både du skriver så under på noget hurlumhej. Værelset indeholdet også boks til opbevaring af værdier, naturligvis. Det med, at de lige ringer og tjekker er virkelig dejligt, så man lige kan danne sig et hurtigt overblik hvis man er i tvivl om, at noget mangler (Det skete på intet tidspunkt for mig) og er helt smadret, efter at have kneppet den tredje, fjerde eller femte pige på samme dag.

 

Skide billigt og skide godt. Det er alt jeg kan sige; book et par uger, og få så lavet et jakkesæt eller tre imens du er dernede. De er skræddersyede og sidder fortrinligt. Bare husk at booke din flybillet i god tid.

Redigeret af hambosatiaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...