Hop til indhold

Recommended Posts

jeg haved i går en fantaktisk oplevelse på casioparia i kbh

jeg haved boket en tid hos den altid dejlig molly og dag jeg var ankomet og var vist ind kom molly ind og hilste på langt lyst hår sødt smil og en flot sexe krop

fik med det same et stort kys hvor efter molly spørge om jeg ville være frisk på en tuer i spaen med hende for et lile tillæg ,og ja jeg var klar til et bad med molly ,

på casioparia har de et super flot badeværlse og med et spag vor de er god plas til 2 personer

hurgit ud af tøjet og ned i det 39,g varme vand dejligt og så med molly ved min side

den næste halve time var vilt luksus at side i det varme vand med en våd nøgen kvinde

som gav mig fransk og en lile ridetur var næsten mer en jeg kun holde til

da vi bege var ved at vær bliv blødt godt op smudte vi ind i den store seng vor vi forsate

med dejlig varm sex og næsten det bedste at molly gav mig massage ,faktisk så jeg næsten faldt i søvn ,men alt har en ende så efter en god time var det tid til et stort forvel kys og på gensyn

og ja det bliver til et gensyn med molly i det varme vand en helt fantastisk oplevelse som jeg kun kan anbefale til jer andra der ude hvis i er til god sex og hyge med en sød og dejlig pige

vh bager

cassiopeiastars.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder skønt. Cassiopeia er mit favorit sted, såååå mange lækre piger. Og spaen skal prøves næste gang jeg skal på pigebesøg.

Så er der bare det der med at vælge.......pokkers tricky :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...