Hop til indhold
Blue man

Filmet i Valby.... men hvorfor?

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra et meget mærkeligt GP besøg i Valby. 

Jeg ankommer på villavejen og går ind og møder pigen (som er af udenlandsk herkomst). Vi går i gang og pludselig mens hun sutter, så får hun en SMS som hun siger hun er nød til at tage. Hun virker oprevet over sms’en og siger for sig selv “politi og noget med 29”. Herefter fortsætter agten Indtil vi er færdige.

Da jeg forlader villaen, så er der en mand der går ud ad indkørslen, på bagsiden af et hegn på samme grund, og der står en anden mand med ryggen til inde i carporten. Jeg går ned til min bil som holder et stykke derfra, på samme villavej. Jeg kører op forbi huset og får nu øje på en kvinde med hestehale, mørke bukser og en mørk trøje som står i modsatte side af vejen, med sin mobil rettet mod mig, som ser ud som om hun filmer mig. Jeg drejer hovedet til siden og glider stille og roligt videre og køre væk.

Jeg undres over det jeg har oplevet.... hvad skal det til for.... og hvad fanden foregik der...

Har i nogen bud?

Og har nogen af jer oplevet noget lignende?

Jeg har selv tænkt politi, men kastet tanken væk igen, for det var godt nok noget simpelt udstyr de brugte og materialet kan de jo ikke bruge til noget, da mit forehavende ikke på nogen måde er strafbart i DK.

Så har jeg tænkt, en dame fra kvarteret, som vil prøve at skramme kunder væk på den måde. Men igen, udgiver hun materialet, så er det vel hende der udfører en strafbar handling...

Hvad tænker i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Blue man skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er lige kommet hjem fra et meget mærkeligt GP besøg i Valby. 

Jeg ankommer på villavejen og går ind og møder pigen (som er af udenlandsk herkomst). Vi går i gang og pludselig mens hun sutter, så får hun en SMS som hun siger hun er nød til at tage. Hun virker oprevet over sms’en og siger for sig selv “politi og noget med 29”. Herefter fortsætter agten Indtil vi er færdige.

Da jeg forlader villaen, så er der en mand der går ud ad indkørslen, på bagsiden af et hegn på samme grund, og der står en anden mand med ryggen til inde i carporten. Jeg går ned til min bil som holder et stykke derfra, på samme villavej. Jeg kører op forbi huset og får nu øje på en kvinde med hestehale, mørke bukser og en mørk trøje som står i modsatte side af vejen, med sin mobil rettet mod mig, som ser ud som om hun filmer mig. Jeg drejer hovedet til siden og glider stille og roligt videre og køre væk.

Jeg undres over det jeg har oplevet.... hvad skal det til for.... og hvad fanden foregik der...

Har i nogen bud?

Og har nogen af jer oplevet noget lignende?

Jeg har selv tænkt politi, men kastet tanken væk igen, for det var godt nok noget simpelt udstyr de brugte og materialet kan de jo ikke bruge til noget, da mit forehavende ikke på nogen måde er strafbart i DK.

Så har jeg tænkt, en dame fra kvarteret, som vil prøve at skramme kunder væk på den måde. Men igen, udgiver hun materialet, så er det vel hende der udfører en strafbar handling...

Hvad tænker i?

jeg tænker en vred nabo der ikke gider bo dør om dør med et polak-bordel...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en afpresnings scam - har hørt om lignende herinde før - udenlandsk par - medmindre det er genboen, der prøver at bevise, at der kommer "kunder" - men hvad det angår, har du dit på det rene - det er heldigvis ikke forbudt at besøge en glædespige.. men det kan selvfølgelig være en irritation at man ikke ved, hvad der lige sker... håber at alt går fint

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 1 minut siden:

jeg tænker en vred nabo der ikke gider bo dør om dør med et polak-bordel...

Ja men hvordan hjælper det at filme kunder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 3 minutter siden:

Det lyder som en afpresnings scam - har hørt om lignende herinde før - udenlandsk par - medmindre det er genboen, der prøver at bevise, at der kommer "kunder" - men hvad det angår, har du dit på det rene - det er heldigvis ikke forbudt at besøge en glædespige.. men det kan selvfølgelig være en irritation at man ikke ved, hvad der lige sker... håber at alt går fint

Hvordan afpresning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Blue man skrev, Lige nu:

Ja men hvordan hjælper det at filme kunder?

måske kun for at skræmme væk... besøgte et sted på Retortvej en periode der havde problemer med en nabo - jeg har personligt har ikke lyst til at blive filmet på vej ind eller ud af et bordel så desværre er det sikkert effektivt

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 6 minutter siden:

måske kun for at skræmme væk... besøgte et sted på Retortvej en periode der havde problemer med en nabo - jeg har personligt har ikke lyst til at blive filmet på vej ind eller ud af et bordel så desværre er det sikkert effektivt

Så du tænker det som præventiv effekt overfor kunderne... men så skal man godt nok have tid til at filme mange kunder.. eller håbe på at en herinde skriver hvor det er, så info spredes hurtigere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Blue man skrev, Lige nu:

Så du tænker det som præventiv effekt overfor kunderne... men så skal man godt nok have tid til at filme mange kunder.. eller håbe på at en herinde skriver hvor det er, så info spredes hurtigere

jeg blander mig ikke i hvad min nabo går og laver men ville sikkert heller ikke synes det er specielt fedt hvis der døgnet rundt bliver ringet på af mere eller mindre tvivlsomme karakterer - så vi må finde cottoncoat og spejlsolbrillerne frem igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
happycamper skrev, for 2 minutter siden:

jeg blander mig ikke i hvad min nabo går og laver men ville sikkert heller ikke synes det er specielt fedt hvis der døgnet rundt bliver ringet på af mere eller mindre tvivlsomme karakterer - så vi må finde cottoncoat og spejlsolbrillerne frem igen :-)

Ha ha.. nej for jeg har ikke nogen det skal skjules overfor... undre mig bare, for jeg har ikke været udefor det før... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
  • To mænd der hænger ud på matrikelen og en kvinde der filmer dig.
  • En Gp der sutter pik, der pudsigt nok ved at den sms der tikkede ind, er vigtig at forholde sig til.

Tja.... svært at konkludere meget andet end, at forholdene omkring GP´en nok ikke lige er som de burde være.  Gpén  er nok den eneste der reelt ved hvad årsagen er, hvis du vil have opklaret mysteriet.

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:
  • To mænd der hænger ud på matrikelen og en kvinde der filmer dig.
  • En Gp der sutter pik, der pudsigt nok ved at den sms der tikkede ind, er vigtig at forholde sig til.

Tja.... svært at konkludere meget andet end, at forholdene omkring GP´en nok ikke lige er som de burde være.  Gpén  er nok den eneste der reelt ved hvad årsagen er, hvis du vil have opklaret mysteriet.

 

De to mænd kunne være kunder... de virkede ihvertfald som om de ikke ville ses

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, Lige nu:

De to mænd kunne være kunder... de virkede ihvertfald som om de ikke ville ses

Ville du selv rende rundt på matriklen, hvis pigen var optaget pga af besøg ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Ville du selv rende rundt på matriklen, hvis pigen var optaget pga af besøg ? 

Havde lige hørt en mand og dame tale inden jeg selv gik ud fra badeværelset. Den ene af mændene satte sig ind i en bil og begyndte at kigge i sin mobil. Han var nok en kunde der forlod stedet ligesom mig... det er ihvertfald sandsyneligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 1 minut siden:

Havde lige hørt en mand og dame tale inden jeg selv gik ud fra badeværelset. Den ene af mændene satte sig ind i en bil og begyndte at kigge i sin mobil. Han var nok en kunde der forlod stedet ligesom mig... det er ihvertfald sandsyneligt

Du kan roligt regne med, at pigen har et eller andet problem, samt at det nok ikke involvere dig. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 27 minutter siden:

Du kan roligt regne med, at pigen har et eller andet problem, samt at det nok ikke involvere dig. :) 

Det forklare bare ikke filmningen af mig som kunde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 1 minut siden:

Det forklare bare ikke filmningen af mig som kunde

Hvis pigens problem er at nogen er blevet sure over, at der drives bodeldrift fra adressen, så kunne det jo være en del af dokumentationen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 34 minutter siden:

Ville du selv rende rundt på matriklen, hvis pigen var optaget pga af besøg ? 

Ikke lige på matriklen.

Men har nu før sagt både hej og goddag til andre mænd, både på vej ud og ind af en privat port eller lign.

De fleste er nu meget høflige. Dog ikke så snaksaglige :D  Men få gange har jeg da fået lidt tips uden det var omkring Eroguide først

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Hvis pigens problem er at nogen er blevet sure over, at der drives bodeldrift fra adressen, så kunne det jo være en del af dokumentationen. 

Men dokumentation hjælper vel intet, når det ikke er ulovligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 5 minutter siden:

Men dokumentation hjælper vel intet, når det ikke er ulovligt

Hvis de nu lejer huset, eventuelt via. Airbnb, så kan det da godt være at ejeren af huset ville sætte pris på at vide det, ulovligt eller ej. :) 

Men alt i tråden er jo gætteri, for ingen af os ved en hujende fis, om hvad der foregår i det hus, udover at der drives bordel. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Hvis de nu lejer huset, eventuelt via. Airbnb, så kan det da godt være at ejeren af huset ville sætte pris på at vide det, ulovligt eller ej. :) 

Men alt i tråden er jo gætteri, for ingen af os ved en hujende fis, om hvad der foregår i det hus, udover at der drives bordel. :D 

Ja det er rigtigt... medmindre en herinde ved noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 12 minutter siden:

Ja det er rigtigt... medmindre en herinde ved noget

Andre kunder end dig har oplevet at blive filmet. Det er bare en sur nabo der endelig har noget at rette sin frustration imod.  :huh: Så slap af og træk vejret. Du har jo ikke gjort dig skyldig i noget strafbart - så Politiet , glem det! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 33 minutter siden:

Andre kunder end dig har oplevet at blive filmet. Det er bare en sur nabo der endelig har noget at rette sin frustration imod.  :huh: Så slap af og træk vejret. Du har jo ikke gjort dig skyldig i noget strafbart - så Politiet , glem det! ;)

Ved du at andre er blevet filmet... eller er det et kvalificeret gæt?

frustreret nabo, ja men så heller ikke særlig informeret om hvad der er og ikke er lovligt i DK. Findes der en voksen i DK som ikke ved at købe sex er legaliseret.... det kan jeg ikke forestille mig og hvad skal hun så med den film ?  Ja altså ud over at nyde synet af mig....køre væk :lol:

Politiet... nej det er jeg ikke bange for. Da hun sagde det under agten, lagde jeg mig ned og ventede på at hun suttede videre, mens jeg fandt på hvad jeg ville sige i det tilfælde, at en mandlig eller kvindelig betjent kom ind af døren. Det blev til “uha ja misundelse er en grim ting” :D.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 1 time siden:

Men dokumentation hjælper vel intet, når det ikke er ulovligt

Der er jo en rufferilovgivning, og pigen har jo nok lejet sig ind. Så måske man går efter ejeren.

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme sker desværre også ved Pretty Thaimassage i Glostrup, billeder bliver taget fra nærliggende lejlighed. Billederne florerer i forskellige facebook-grupper. 
Samme historie sker også af og til ved Dokkumassage i Glostrup.
Jeg er selv havnet på billederne, men tager det roligt.

Det er en sur gruppe borger, der vil have bordellerne ud af Glostrup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
petervallen skrev, for 17 minutter siden:

Det samme sker desværre også ved Pretty Thaimassage i Glostrup, billeder bliver taget fra nærliggende lejlighed. Billederne florerer i forskellige facebook-grupper. 
Samme historie sker også af og til ved Dokkumassage i Glostrup.
Jeg er selv havnet på billederne, men tager det roligt.

Det er en sur gruppe borger, der vil have bordellerne ud af Glostrup.

Er det ikke strafbart at lægge sådan noget op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...