Slow Starter 259 Skrevet 27. Marts, 2018 Ja det har altid været en god regl, men ifølge DR.DK her til morgen, så sætter politikerne nu nye standarder for skilsmisse Enigt folketing: Ingen lynskilsmisse til par med børn Ægtepar skal fremover vente tre måneder på at blive skilt. Kun enlige vil fortsat kunne blive skilt med to NemID, 420 kroner og nogle få klik med musen. Det er et af hovedpunkterne i de nye regler for skilsmisse, som alle partier i Folketinget er enige om. Det kunne være at jeg skulle prøve at være den første enlige som bliver skilt Ps: dette indlæg er humør og derfor postes i hyggesnak - og ikke oplæg til politisk debat om DR 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1217 Skrevet 27. Marts, 2018 Gad vide, hvem vi enlige kan blive skilt fra? Vores hamster? Hunden? Jeg vil personligt gerne skilles fra min tørretumbler - den har i den seneste tid udstødt nogle meget utilfredsstillende lyde og jeg føler, at det måske er på tide, at vores veje skilles.. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 27. Marts, 2018 MizzAnne skrev, for 53 minutter siden: Gad vide, hvem vi enlige kan blive skilt fra? Vores hamster? Hunden? Jeg vil personligt gerne skilles fra min tørretumbler - den har i den seneste tid udstødt nogle meget utilfredsstillende lyde og jeg føler, at det måske er på tide, at vores veje skilles.. Så er det vel tiden for dig “at blive fri” https://www.youtube.com/watch?v=Ux1vBolJf5Q Jeg har aldrig haft en tørretumbler, men en en eller to gange om året låner jeg naboens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 27. Marts, 2018 Slow Starter skrev, for 6 timer siden: Det kunne være at jeg skulle prøve at være den første enlige som bliver skilt Du er for sent ude Kvinde gift med sig selv Tja.....hvad skal man sige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
david a 135 Skrevet 28. Marts, 2018 MizzAnne skrev, den 27/3/2018 at 11:56: Gad vide, hvem vi enlige kan blive skilt fra? Vores hamster? Hunden? Jeg vil personligt gerne skilles fra min tørretumbler - den har i den seneste tid udstødt nogle meget utilfredsstillende lyde og jeg føler, at det måske er på tide, at vores veje skilles.. Jeg tror seriøst, at jeg ville vælge diverse gældsposter, at blive skilt fra. Ville give uanede muligheder, for at komme i nyt snavs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 29. Marts, 2018 Super humor Måske L' easy kan være mægler i denne skilsmisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 29. Marts, 2018 MizzAnne skrev, den 27/03/2018 at 11:56: Gad vide, hvem vi enlige kan blive skilt fra? Vores hamster? Hunden? Jeg vil personligt gerne skilles fra min tørretumbler - den har i den seneste tid udstødt nogle meget utilfredsstillende lyde og jeg føler, at det måske er på tide, at vores veje skilles.. Super humor Måske L'easy kan være mægler i denne konflikt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg