Hop til indhold
Guest Dansk brunette

Privat Gangbang, dansk brunette

Recommended Posts

Kraftige fyre nej tak”

Måske for det er svært at knalde når både manden og pigen er kraftige? Selv er jag 1.87, 101kg og foretrykker petite og væltrænede piger så det er gensidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, 1 time siden:

Kraftige fyre nej tak”

Måske for det er svært at knalde når både manden og pigen er kraftige? Selv er jag 1.87, 101kg og foretrykker petite og væltrænede piger så det er gensidigt.

Så må du endelig huske at gøre opmærksom på det, når du så selv tilbyder dine ydelser til sexhungrende kvinder i det ganske land; der skulle helst ikke være nogen, der får overskredet nogle grænser. 

Men jeg kan ikke lige se sammenhængen, der gør, at du finder relevant at skrive her?

For der er jo ingen grund til at blive tøsefornærmet, fordi en gp’er melder ud om sine egne ønsker, inden hun indlader sig med en fremmed, så det kan jo ikke være det, der er galt:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Lemac skrev, for 2 timer siden:

Kraftige fyre nej tak”

Måske for det er svært at knalde når både manden og pigen er kraftige? Selv er jag 1.87, 101kg og foretrykker petite og væltrænede piger så det er gensidigt.

Hvis du er 1,87 og 101 kg, så er du ikke kraftig !

Med den højde tåler du normalt både 100 og 110 kg, førend man begynder at kunne se endog bare en lille mave på dig !

Jeg har selvfølgelig ikke set dig, men sådan er det normalt.

Jeg er selv ca. 180 og vejer knap 100 kg og jeg er på ingen måde hverken fed eller lasket. Men jeg er heller ikke tynd eller slank !

Så op med humøret "fætter". Måske vi skulle tage turen sammen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu skægt.

Hvis man mener, at man ikke er overvægtig ved en højde på 1.8 m og en kampvægt på 100 kg, så har man et forkert syn på egen krop. Enten det eller også er man godt trænet. Dermed ikke sagt at der er noget galt i at veje det. Det gør ikke vedkommende til et dårligere menneske eller noget, men det er nok en god idé at være realistisk, når der er sat et krav, så man ikke møder op og bliver afvist i døren pga. spæklaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vejer 100-110 kg med en højde på 180 cm er man fed eller er en stor bodybuilder! Længere er den ikke.  Selvfornægtelse er ikke vejen frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
messi skrev, for 9 timer siden:

Hvis man vejer 100-110 kg med en højde på 180 cm er man fed eller er en stor bodybuilder! Længere er den ikke.  Selvfornægtelse er ikke vejen frem

Hvis du kun har bæ oppe i hovedet, så hold det hellere for dig selv !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
SydfynsVærste skrev, for 13 timer siden:

Det er sgu skægt.

Hvis man mener, at man ikke er overvægtig ved en højde på 1.8 m og en kampvægt på 100 kg, så har man et forkert syn på egen krop. Enten det eller også er man godt trænet. Dermed ikke sagt at der er noget galt i at veje det. Det gør ikke vedkommende til et dårligere menneske eller noget, men det er nok en god idé at være realistisk, når der er sat et krav, så man ikke møder op og bliver afvist i døren pga. spæklaget.

Læs det jeg skriver.

Det jeg skrev var, at man ikke behøver at være fed eller lasket ved 180 cm / 100 kg !

Nogen er, andre er ikke. Der er en pæn forskel på folk. Nogen har blot enkelte kg overvægt, set i forhold til idealen, som er højden minus 100 = antal kg, for så at fremstå halv tyk.

Det er meget individuelt. Og så ved jeg godt, at med et "moderne" synspunkt (læs: syg indstilling), så er man halvfed eller fed, ved blot at afvige nogle få kg fra normen.

Virkeligheden er en anden og det har intet med virkelighedsfornægtelse at gøre.

Pigen ønsker sig mænd ml. 30 og 55 år. I sidstnævnte aldersgruppe er der bestemt en overvejende sandsynlighed for, at der kan hænge lidt skind eller pund. Det behøver ikke at betyde, at vedkommende er fed, kraftig eller måske endda overvægtig !

Ja, vi må vel bare indse, at vi ser forskelligt på kroppen, vægt osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, for 5 timer siden:

Det behøver ikke at betyde, at vedkommende er fed, kraftig eller måske endda overvægtig !

Roooolig drenge, sprittusch og lidt humor er vejen frem :D

abs.jpg.ea9b25b05b87eab4fea932a8dabf787f.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Da der åbenbart ikke var nok tilmeldinger til mit GB, så vælger jeg og aflyse. Mon det var et forkert tidspunkt og sætte sådan et op når alle mændene sidder der hjemme, med konen på skødet og 14 unger render rundt om ham.

At der så var en masse fyre der slet ikke kunne forstå og læse dansk er ufatteligt, når jeg tydeligt skrev at jeg ikke ønskede henvendelser der slet ikke omhandlede mit GB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville gerne, men kunne ikke få det passer ind her i påskedagene.

En hverdag omkring middagstid passer bedre for mig.

Håber du prøver igen.;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brunette

Som du selv skriver, er der nok mange der holder påske med konen.

Vil nok foreslå dig en hverdag, hvis det er muligt for dig. 

Jeg holder øje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hybris skrev, den 28/3/2018 at 11:13:

Hvis du kun har bæ oppe i hovedet, så hold det hellere for dig selv !

Og du kan jo så fortsat vende tilbage til din pizza istedet for at lukke yderligere lort ud.

Manden har ret. Med mindre du er bodybuilder, så er du overvægtig med de tal du beskriver. Det er der sådan set ikke noget at diskutere om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Du kan osse lukke ud, kan jeg forstå .... !

Vil du ikke lige forklare mig, sådan indledningsvist, hvilke forudsætninger du og ham den anden har for at erklære andre overvægtige ?

Dernæst, .... jeg har ikke proklameret at jeg ikke er overvægtig, snarere tværtimod !

Det jeg skrev, hvis du ellers gider læse er, at jeg ikke mener jeg er fed og lasket. I min verden er der en forskel. Men det er der således ikke i din.

Alder, vægt, udseende er alle diffuse begreber, som vi alle ser forskelligt på. Så det der med at erklære andre for værende for gamle, fede, ulækre eller lignende er et udslag af en subjektiv bedømmelse.

Det har vi da ikke så meget at bruge til herinde - eller har vi ?

Ps. BÆ er en forkortelse af bavl og ævl ..........(beklager hvis det forekom lidt for plat i første omgang)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hybris du skriver kraftig i dit første indlæg. Det er et synonym for overvægtig. I begge er med de tal der er lagt på bordet de facto kraftige/overvægtige. Medmindre I, som der bliver nævnt er trænet. Det defineres helt koldt, kort og kontant ud fra BMI. Det er derfor indiskutabelt. At du så ikke kan li' det label er noget andet. Det ændre ikke på noget.

Jeg har personligt ikke nævnt noget i tråden om nogen andre her skulle være gamle, fede, ulækre eller lignende. Jeg skrev tværtimod, at der intet var galt i overvægt og pointerede ellers bare det faktuelle. Derfor må dit eget subjektive udslag stå for egen regning, da det er ikke noget jeg hverken har sagt eller ment. Hvorfor du måske skulle vælge at kigge lidt indad, når nu vi snakker om hvad og hvilket der er brug for her inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...