Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Marts, 2018 slip skrev, for 5 timer siden: Du er galt på den. Det man som oftest kalder superlim hedder retteligt cyanoakrylat, og det hærder netop ved tilstedeværelse af fugt. Du misser pointen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 28. Marts, 2018 Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden: Du misser pointen Ja. Det må jeg tilstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 28. Marts, 2018 Butch skrev, den 27/3/2018 at 10:25: “......fikk løs mannens penis med varmt vann og aceton.” den hopper jeg ikke på – jeg har prøvet det adskillige gange "på fingerne" – det kan kun "slides af" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 28. Marts, 2018 slip skrev, for 18 timer siden: Du er galt på den. Det man som oftest kalder superlim hedder retteligt cyanoakrylat, og det hærder netop ved tilstedeværelse af fugt. Nemlig... På sygehuset og lige udenfor bokseringen kaldes det også for sårlim. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Marts, 2018 Anilingus skrev, for 2 timer siden: Nemlig... På sygehuset og lige udenfor bokseringen kaldes det også for sårlim. Det er en anden lim. Cyanoakrylat er giftig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 28. Marts, 2018 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Det er en anden lim. Cyanoakrylat er giftig. Du tager (også) fejl https://www.bbraun.com/en/products/b/histoacryl.html Det er en længere historie; cyanoacrylat er en hel familie af stoffer, se https://en.wikipedia.org/wiki/Cyanoacrylate Et uddrag: While standard "superglue" is 100% ethyl cyanoacrylate, many custom formulations (e.g., 91% ECA, 9% poly(methyl methacrylate), <0.5% hydroquinone, and a small amount of organic sulfonic acid,[18] and variations on the compound n-butyl-cyanoacrylate for medical applications[13]) have come to be used for specific applications. There are 3 cyanoacrylate compounds currently available as topical skin adhesives. 2-Octyl-cyanoacrylate is marketed as Dermabond and SurgiSeal. n-2-Butyl-cyanoacrylate is marketed as Histoacryl, Indermil, GluStitch, GluSeal, PeriAcryl, and LiquiBand. The compound 2-Ethyl-cyanoacrylate is available as Epiglu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg