Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2018 Jeg ved det er drøftet flere gange både af mænd og kvinder. Fuck jeg er harm over de useriøse mænd der bruger masser af min tid og efterfølgende ikke holder deres aftale. Jeg ønsker ikke ynk eller gode råd - har blot brug for at komme af med et surt opstød. Vil håbe at I holder jeres ord og aftaler - det er det mindste man kan forvente af et andet voksen menneske. Jeg er glad og taknemmelig for de frække mænd jeg trods alt har mødt fra dette forum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dansk brunette Skrevet 26. Marts, 2018 Det er gået hen og blevet så træls og useriøst at jeg er tæt på og slukke og lukke. Der er ingen GLÆDE i ordet PIGE mere, så heller søge andre veje der kan give større glæde. Så jeg føler med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 26. Marts, 2018 Nej nej nej så er der kun sex Dolls tilbage. Bliiiiiiiivvv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dansk brunette Skrevet 26. Marts, 2018 Helot skrev, for 1 minut siden: Nej nej nej så er der kun sex Dolls tilbage. Bliiiiiiiivvv De sexdolls, bliver da ikke skuffet når en fyr får kolde tæer, de venter da bare på den næste fyr der vil bruge hendes huller som det passer ham uden hun siger imod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 26. Marts, 2018 Jeg oplever umådelig sjældent den useriøsitet, der er beskrevet hér og i flere andre tråde. Tillader mig at spørge, men kan I måske selv gøre mere, for at screene jeres gæster? 8 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 492 Skrevet 26. Marts, 2018 (edited) Nemtøs skrev, for 15 minutter siden: Jeg ved det er drøftet flere gange både af mænd og kvinder. Fuck jeg er harm over de useriøse mænd der bruger masser af min tid og efterfølgende ikke holder deres aftale. Jeg ønsker ikke ynk eller gode råd - har blot brug for at komme af med et surt opstød. Vil håbe at I holder jeres ord og aftaler - det er det mindste man kan forvente af et andet voksen menneske. Jeg er glad og taknemmelig for de frække mænd jeg trods alt har mødt fra dette forum Fuck jeg er træt af de piger man planlægger møde med. Får passet ind kalenderen, evt fri for arbejde. Og så er det en der overhovedet ikke har noget med foto eller tekst at gøre. Jeg ønsker ikke ynk eller gode råd, Har brug for at komme af med surt opstød. Hmm Nemtøs, gid der fandtes et sted hvor seriøse kunne mødes med seriøse Redigeret 26. Marts, 2018 af Mr Comeagain 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. Marts, 2018 Måske det er konceptet man skulle kikke på..i stedet for at kaste med rådne æg, og søg imod det der giver gode oplevelser.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2018 Mr Comeagain skrev, for 1 minut siden: Fuck jeg er træt af de fake annonce man planlægger møde med. Får passet ind kalenderen, evt fri for arbejde. Og så er det en der overhovedet ikke har noget med foto eller tekst at gøre. Jeg ønsker ikke ynk eller gode råd, Har brug for at komme af med surt opstød. Hmm Nemtøs, gid der fandtes et sted hvor seriøse kunne mødes med seriøse Leder efter sådan et forum - hvor jeg ikke skal sikre mig i hoved og r.. men hvor jeg faktisk kan stole på at aftalen bliver holdt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dansk brunette Skrevet 26. Marts, 2018 Mr Comeagain skrev, for 2 minutter siden: gid der fandtes et sted hvor seriøse kunne mødes med seriøse Det er der skam også..Swingerklub og naturen..Doggere..Der kommer altid seriøse..At der så er nogen der ikke falder i ens smag er en helt anden historie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2018 Røvslikker skrev, for 1 minut siden: Måske det er konceptet man skulle kikke på..i stedet for at kaste med rådne æg, og søg imod det der giver gode oplevelser.. Hvem kaster med rådne æg i denne tråd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. Marts, 2018 Mr Comeagain skrev, for 3 minutter siden: Hmm Nemtøs, gid der fandtes et sted hvor seriøse kunne mødes med seriøse Hmmmm er det ikke her på EG eliten mødes ??..er det ikke på EG via sin selfi tråd nemtøs laver sine aftaler ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2018 Røvslikker skrev, for 12 minutter siden: Hmmmm er det ikke her på EG eliten mødes ??..er det ikke på EG via sin selfi tråd nemtøs laver sine aftaler ?? Du kan bede om at få flyttet din kommentar til sjov og spas under hyggesnak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 26. Marts, 2018 (edited) Vil nu godt date dig - uden at brænde dig af. Redigeret 26. Marts, 2018 af Helot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest flinkmand Skrevet 26. Marts, 2018 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Du kan bede om at få flyttet din kommentar til sjov og spas under hyggesnak. Hvorfor skriver I ikke pænt og ordentligt til hinanden - det minder jo om Nationen på Ekstra Bladet. Det koster jo ikke noget at kommunikere med hinanden uden at man nødvendigvis skal svine hinanden til - og her er den ene nok ligeså fuld af fejl som den anden. FIND NU KAMMERTONEN og vær ordentlige ved hinanden .... GOD PÅSKE. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juvelen 48 Skrevet 26. Marts, 2018 Det kunne jo også tænkes, at mange at de kvinder vi booker (eller forsøger at booke) alt for ofte selv er ganske upræcise og useriøse i deres kommunikation og at det muligvis har en hvis påvirkning på den adfærd nogle mænd ligger for dagen. Det ikke er sket en gang, men et utal af gange hvor mænd også "brændes af" uden afbud. Indlæggene kommer ugentligt, næsten dagligt herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 26. Marts, 2018 Måske er det en gammeldags opfattelse,men jeg tror overordnet set,at den ageren man udviser svare overens med de henvendelser man modtager Enzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 26. Marts, 2018 Enzo L'uri skrev, for 41 minutter siden: Måske er det en gammeldags opfattelse,men jeg tror overordnet set,at den ageren man udviser svare overens med de henvendelser man modtager Enzo Jeg er vist også lidt gammeldags her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 26. Marts, 2018 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg ved det er drøftet flere gange både af mænd og kvinder. Fuck jeg er harm over de useriøse mænd der bruger masser af min tid og efterfølgende ikke holder deres aftale. Jeg ønsker ikke ynk eller gode råd - har blot brug for at komme af med et surt opstød. Vil håbe at I holder jeres ord og aftaler - det er det mindste man kan forvente af et andet voksen menneske. Jeg er glad og taknemmelig for de frække mænd jeg trods alt har mødt fra dette forum Jeg har aldrig brændt en aftale eller prøvet at blive brændt af... kun en gang var hun forsinket og jeg hentede hende så på nærmeste station og det var helt fint og egentlig hyggeligt. Er det virkelig et problem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 26. Marts, 2018 For mig er det en selvfølge, at meddele hvis jeg er forhindret eller forsinket. I dag havde jeg en aftale og trafikken var tung.. skrev til hende, at jeg var forsinket pga. trafikken. Det var mit første besøg og hun var umådelig positiv og jeg tror hun var smugstartet, det kvarter jeg var forsinket. Hun strøg direkte ind i min top 10 - så hvis du er forsinket, giv altid besked - måske har hun selv klaret forspillet i ventetiden Nu har jeg været kunde i snart 4 år og jeg har hørt piger fortælle om utallige SMS'er 10-15-20 fra en potentiel kunde og det ender i hat og briller. Jeg er konsulent og potentielle kunder der henvender sig på mail - det har en succesrate på 10-15% de der ringer er vel 70-80%. Hvis det er på anbefaling - så er det nok tæt på 100% uanset. Så brug din erfaring! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 26. Marts, 2018 Der findes useriøse personer overalt. Det kan desværre ikke undgås. Hvordan man løser det problem aner jeg ikke. Den der kan løse det problem kan blive kandidat til Nobelprisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 26. Marts, 2018 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg ved det er drøftet flere gange både af mænd og kvinder. Fuck jeg er harm over de useriøse mænd der bruger masser af min tid og efterfølgende ikke holder deres aftale. Jeg ønsker ikke ynk eller gode råd - har blot brug for at komme af med et surt opstød. Vil håbe at I holder jeres ord og aftaler - det er det mindste man kan forvente af et andet voksen menneske. Jeg er glad og taknemmelig for de frække mænd jeg trods alt har mødt fra dette forum Hjalp det har du det bedre nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Marts, 2018 mature man skrev, for 2 minutter siden: Hjalp det har du det bedre nu Ja det hjalp faktisk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 26. Marts, 2018 Det er da mega-træls for dem det går ud over. Man skal holde sine aftaler, og kan man ikke må man gøre hvad man kan for at få givet besked. Jeg har ingen afbrændere på min samvittighed, og er heller ikke selv blevet brændt af...ja, altså hvis man ser bort fra 2 minutter den lækre måske kommer for sent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 26. Marts, 2018 Jeg plejer som regel at besøge klinikpiger - og de ganske få gange, jeg har været lige ved at komme for sent eller har kunnet se, at jeg ikke kunne nå det, har jeg faktisk gjort meget for over mobilen eller på facebook messenger at komme igennem med, at jeg desværre er blevet forsinket. Og det tænker jeg, at alle andre osse ku' gøre. For så længe siden, at der ikke fandtes mobiltelefoner, har jeg endda været nødt til ligefrem at løbe. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 26. Marts, 2018 Spider skrev, for 12 minutter siden: For så længe siden, at der ikke fandtes mobiltelefoner, har jeg endda været nødt til ligefrem at løbe. Ja, det var sq trælse tider dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg