Hop til indhold
Guest Nemtøs

Surt opstød

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Jeg  ved  det er  drøftet  flere  gange  både  af  mænd  og  kvinder. 

Fuck  jeg  er  harm  over  de  useriøse  mænd  der  bruger  masser af  min  tid  og  efterfølgende  ikke  holder  deres  aftale. 

Jeg  ønsker  ikke  ynk  eller  gode  råd  - har  blot  brug  for  at  komme  af  med  et  surt  opstød. 

Vil  håbe  at  I holder  jeres  ord  og  aftaler  - det er  det  mindste  man  kan  forvente  af  et  andet  voksen  menneske. 

Jeg er  glad  og  taknemmelig for de  frække  mænd  jeg  trods  alt  har  mødt  fra  dette  forum <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Det er gået hen og blevet så træls og useriøst at jeg er tæt på og slukke og lukke. Der er ingen GLÆDE i ordet PIGE mere, så heller søge andre veje der kan give større glæde.

Så jeg føler med dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Helot skrev, for 1 minut siden:

Nej nej nej så er der kun sex Dolls tilbage. Bliiiiiiiivvv

De sexdolls, bliver da ikke skuffet når en fyr får kolde tæer, de venter da bare på den næste fyr der vil bruge hendes huller som det passer ham uden hun siger imod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 15 minutter siden:

Fuck  jeg  er  harm  over  de  useriøse  mænd  der  bruger  masser af  min  tid  og  efterfølgende  ikke  holder  deres  aftale. 

Jeg  ønsker  ikke  ynk  eller  gode  råd  - har  blot  brug  for  at  komme  af  med  et  surt  opstød. 

Vil  håbe  at  I holder  jeres  ord  og  aftaler  - det er  det  mindste  man  kan  forvente  af  et  andet  voksen  menneske. 

Jeg er  glad  og  taknemmelig for de  frække  mænd  jeg  trods  alt  har  mødt  fra  dette  forum <3

Fuck jeg er træt af de piger man planlægger møde med. Får passet ind  kalenderen, evt fri for arbejde. Og så er det en der overhovedet ikke har noget med foto eller tekst at gøre.

Jeg ønsker ikke ynk eller gode råd, Har brug for at komme af med surt opstød.

Hmm Nemtøs, gid der fandtes et sted hvor seriøse kunne mødes med seriøse

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Måske det er konceptet man skulle kikke på..i stedet for at kaste med rådne æg, og søg imod det der giver gode oplevelser..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Mr Comeagain skrev, for 1 minut siden:

Fuck jeg er træt af de fake annonce man planlægger møde med. Får passet ind  kalenderen, evt fri for arbejde. Og så er det en der overhovedet ikke har noget med foto eller tekst at gøre.

Jeg ønsker ikke ynk eller gode råd, Har brug for at komme af med surt opstød.

Leder  efter  sådan  et  forum  - hvor  jeg  ikke  skal  sikre  mig  i hoved  og  r.. men  hvor  jeg  faktisk  kan  stole  på  at  aftalen  bliver  holdt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Mr Comeagain skrev, for 2 minutter siden:

gid der fandtes et sted hvor seriøse kunne mødes med seriøse

Det er der skam også..Swingerklub og naturen..Doggere..Der kommer altid seriøse..At der så er nogen der ikke falder i ens smag er en helt anden historie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 1 minut siden:

Måske det er konceptet man skulle kikke på..i stedet for at kaste med rådne æg, og søg imod det der giver gode oplevelser..:)

Hvem  kaster  med  rådne æg i denne  tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Mr Comeagain skrev, for 3 minutter siden:

Hmmmm er det ikke her på EG eliten mødes ??..er det ikke på EG via sin selfi tråd nemtøs laver sine aftaler ?? :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 12 minutter siden:

Hmmmm er det ikke her på EG eliten mødes ??..er det ikke på EG via sin selfi tråd nemtøs laver sine aftaler ?? :ph34r:

Du  kan  bede  om  at  få  flyttet  din kommentar til   sjov  og  spas  under hyggesnak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Helot

Vil nu godt date dig - uden at brænde dig af. 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flinkmand
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Du  kan  bede  om  at  få  flyttet  din kommentar til   sjov  og  spas  under hyggesnak.

Hvorfor skriver I ikke pænt og ordentligt til hinanden - det minder jo om Nationen på Ekstra Bladet.

Det koster jo ikke noget at kommunikere med hinanden uden at man nødvendigvis skal svine hinanden til - og her er den ene nok ligeså fuld af fejl som den anden.

FIND NU KAMMERTONEN og vær ordentlige ved hinanden ....

GOD PÅSKE.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne jo også tænkes, at mange at de kvinder vi booker (eller forsøger at booke) alt for ofte selv er ganske upræcise og useriøse i deres kommunikation og at det muligvis har en hvis påvirkning på den adfærd nogle mænd ligger for dagen. Det ikke er sket en gang, men et utal af gange hvor mænd også "brændes af" uden afbud. Indlæggene kommer ugentligt, næsten dagligt herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Måske er det en gammeldags opfattelse,men jeg tror overordnet set,at den ageren man udviser svare overens med de henvendelser man modtager:)

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 41 minutter siden:

Måske er det en gammeldags opfattelse,men jeg tror overordnet set,at den ageren man udviser svare overens med de henvendelser man modtager

Enzo

Jeg er vist også lidt gammeldags her :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest happycamper
Nemtøs skrev, 1 time siden:

Jeg har aldrig brændt en aftale eller prøvet at blive brændt af... kun en gang var hun forsinket og jeg hentede hende så på nærmeste station og det var helt fint og egentlig hyggeligt. Er det virkelig et problem ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

For mig er det en selvfølge, at meddele hvis jeg er forhindret eller forsinket. I dag havde jeg en aftale og trafikken var tung.. skrev til hende, at jeg var forsinket pga. trafikken.  Det var mit første besøg og hun var umådelig positiv og jeg tror hun var smugstartet, det kvarter jeg var forsinket. Hun strøg direkte ind i min top 10 :) - så hvis du er forsinket, giv altid besked - måske har hun selv klaret forspillet i ventetiden ;) 

Nu har jeg været kunde i snart 4 år og jeg har hørt piger fortælle om utallige SMS'er  10-15-20 fra en potentiel kunde og det ender i hat og briller. Jeg er konsulent og potentielle kunder der henvender sig på mail - det har en succesrate på 10-15% de der ringer er vel 70-80%. Hvis det er på anbefaling - så er det nok tæt på 100% uanset. Så brug din erfaring!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Hjalp det ;) har du det bedre nu :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
mature man skrev, for 2 minutter siden:

Hjalp det ;) har du det bedre nu :D

Ja  det  hjalp  faktisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Det er da mega-træls for dem det går ud over. Man skal holde sine aftaler, og kan man ikke må man gøre hvad man kan for at få givet besked. Jeg har ingen afbrændere på min samvittighed, og er heller ikke selv blevet brændt af...ja, altså hvis man ser bort fra 2 minutter den lækre måske kommer for sent :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer som regel at besøge klinikpiger - og de ganske få gange, jeg har været lige ved at komme for sent eller har kunnet se, at jeg ikke kunne nå det, har jeg faktisk gjort meget for over mobilen eller på facebook messenger at komme igennem med, at jeg desværre er blevet forsinket.

Og det tænker jeg, at alle andre osse ku' gøre.

For så længe siden, at der ikke fandtes mobiltelefoner, har jeg endda været nødt til ligefrem at løbe. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Spider skrev, for 12 minutter siden:

For så længe siden, at der ikke fandtes mobiltelefoner, har jeg endda været nødt til ligefrem at løbe. :D

Ja, det var sq trælse tider dengang:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...