Hop til indhold

Recommended Posts

Mine advarselslamper lyser lidt her.

600 kr for 30 min. med dansk, superfransk og sortekys (antager at det er hende der kysser).

Der er MEGET billigt. Og når noget er for godt til at være sandt, så er det som regel det. Spørgsmålet er så hvor kæden hopper af eller om det her er den ene undtagelse hvor det bare holder hele vejen.

Jeg tør ikke teste det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er en kylling, Eremon!

:D

Nej, spøg til side. Du har fuldstændig ret, det er også derfor jeg spørger her.

For der er en del forvirrende ting i annoncen. Blandt andet det fejlfrie dansk - i reglen er den slags skrevet i Google-oversat volapyk.

Hilsen

Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk bange for flere ting:

1) Den lave pris kan være fordi pigen er handlet (jeg siger ikke hun er, men prisen er nede på samme niveau som gade pigerne på vesterbro som er handlede)

2) Hun er en hustler der ikke levere det lovede og derfor bare skal have nogle kunder i biksen inden rygtet spredes

3) Hun er ikke pigen på billedet og prisen derfor er et udtryk for den ydelse man får ikke mere værd pga. pigens udseende

Og inden jeg bliver stenet af folk, så siger jeg IKKE, at pigen nødvendigvis falder indenfor nogen af de 3 kategorier, blot at risikoen foreligger. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...